losos z jablkami i cebula

1. Data: 2001-06-02 10:54:54

Temat: losos z jablkami i cebula
Od: "Malgosia Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

proste, a jakie pyszne!

Lososia filetujemy, dzielimy na czesci (zostawiamy skore). Obsmazamy
szybciutko na oliwce, dokladamy pokrojona w grube talarki cebule (na 1/2 kg
lososia dalam jedna duza, ale mysle, ze spokojnie moglam dac dwie), smazymy.
Obieramy dwa jablka (winne), dzielimy na osemki i tez dokladamy do smazenia.
Lososia odwracalam tylko raz przy tym smazeniu, a wszytskie czynnosci, dosc
szybko, wykonywalamtak, ze gdy posolony i nieco "popieprzony" losos sie
smazyl, pokroilam cebule, odwrocilam lososia, dodalam cebule, pokroilam
jablka, przemieszalam cebule, odwrocilam lososia, dodalam jablka, po jakichs
3 minutach dolalam troszke wody, posypalam TYMIANKIEM!!!!! (bardzo wazne,
zwlaszcza na jablka nie zalujcie tymianku) i przykrylam calosc. Potem
przygotowalam sos koperkowy (1/4 szklanki bulionu + pol szklanki siekanego
koperku gdy wrze + pol malego kartonika smietanki 9% wymieszanego z pol
lyzeczki maki ziemniaczanej, szczypta soli, pol lyzeczki cukru, kilka
rozgniecionych ziaren zielonego pieprzu, do zgestnienia) Losos dusil sie 20
minut, wylozylam na talerze z mlodymi ziemniakami i brokulem z tarta bulka
podsmazona (mialam ochote na inny sos, ale zwyciezyla opcja strony
"przeciwnej") Smacznego!

Margola

1. Data: 2001-06-02 20:18:15

Temat: Re: losos z jablkami i cebula
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

no ta, tak to jest, jak sie czyta polgebkiem (a mozna! ;)) )

ja przeczytalam to jako "LOTOS z jablkami i cebula" i sie
zastanawialam, jak smakuje tak egzotyczna rzecz ze swojskimi
jablkami, nie wspominajac juz o cebuli w roli prawie
pierwszoplanowej!

Mam kupon na bezplatne badanie oczu. Chyba skorzystam

Pozdrawiam sobotnie

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-06-03 03:16:13

Od: "Ania Derejski" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> wrote in message
> [...]
> jablkami, nie wspominajac juz o cebuli w roli prawie
> pierwszoplanowej!
>
> Mam kupon na bezplatne badanie oczu. Chyba skorzystam

Ale za okularki bedziesz musiala zaplacic i to slono :)))

Ania

1. Data: 2001-06-03 05:31:18

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

to pewnie wyjdzie taniej przetrzec oczy! ;))

Krysia

>Ale za okularki bedziesz musiala zaplacic i to slono :)))
>
>Ania

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-06-03 08:11:06

Od: "Malgosia Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

>ja przeczytalam to jako "LOTOS z jablkami i cebula" i sie
>zastanawialam, jak smakuje tak egzotyczna rzecz ze swojskimi
>jablkami, nie wspominajac juz o cebuli w roli prawie
>pierwszoplanowej!

Nie ma sprawy, gdy dojde w moich eksperymentach kulinarnych do lotosu,
wyprobuje i zdam relacje ;-)

>Pozdrawiam sobotnie
>
>Krysia

A ja niedzielnie - i wcale nie dzielnie, bo z pracy

Margola

1. Data: 2001-06-04 08:20:11

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Malgosia Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> napisal w
wiadomosci news:9fcrkf$qpi$1@news.tpi.pl...

> Nie ma sprawy, gdy dojde w moich eksperymentach kulinarnych do lotosu,
> wyprobuje i zdam relacje ;-)

Mozna ew. probowac robic te same potrawy co dotad w pozycji lotosu. Zawsze
to jakas odmiana :)

Jader

Ogórki małosolne
grill