Sposób na chwasty?

91. Data: 2008-04-22 21:54:52

Temat: Re: OT Wierzę w pokojowe współistnienie ludzi i ryb
Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
news:fulc95$lq7$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
&name=396

> Odpowiednia dialektyka ma na celu przekonanie partnera w rozmowie do
> naszych racji. Ta książka nauczy cię: jak komunikować się z innymi [...],
> jak do nich dotrzeć i ufać swoim odczuciom, jak przyjaźnie, ale
> jednocześnie stanowczo poczynać sobie z innymi ludźmi i pokonywać ich siłą
> woli, jak zachować przyjazne i pozytywne nastawienie nawet wtedy, gdy
> partner rozmowy jest arogancki.
> http://www.dobreksiazki.pl/b10247-30-minut-dla-intel
igentnej-riposty.htm
> --
> pozdr. Jerzy

Niedawno uprzedzałem Grupę o planach trollingu pewnych indywiduów (pisałem o
cepach:)
Teraz modlę się o dobrą pogodę dla ogrodników z tej Grupy :)

--

Pozdrawiam!
piotrh :)

92. Data: 2008-04-23 05:55:58

Temat: Re: Sposób na chwasty?
Od: z...@f...pl szukaj wiadomości tego autora

> LOL! dawno sie tak nie ubawilam. Wal dalej, jestes o krok od plonkownicy.
> MB

..moja droga, widać, że cierpisz ale nie martw się tak, każdego w końcu ktoś
pokocha.. samych cudownych dni życzę. EOT

93. Data: 2008-04-23 06:05:38

Od: "Skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@f...pl> napisał w wiadomości

> ..A. Mleczko narysował kiedyś obrazek na którym nosorożec spółkuje z
baranem a
> podpis brzmiał "Nie pieprz bez sensu" .. to mniej więcej obrazuje absurdy
jakie
> tu wypisałaś..

Nie z baranem a z żyrafą.
(Swinoujście -"Fama" 1979)

Pozdrawiam faktycznie
skryba

94. Data: 2008-04-23 07:07:54

Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" wrote ...
> http://www.przeglad-tygodnik.pl/index.php?site=swiat
&name=396

Nie powinieneś nawet linka dawać do takich "bełkotów". W Polsce ponoć
3/4 zapytanych ludzi nie rozumiało prognozy pogody! I co z tego!? To
nie powód żeby bełkotać i mieszać bezrefleksyjnie bzdury z
ćwierćprawdami! - to oczywiście moja ocena tego "artykułu" a nie tego
co tutaj piszesz! :)
A.
P.S. Najbardziej wkurzył mnie przykład wykładania kreacjonizmu jako
dowód na głupotę amerykanów - to szczyt głupoty autora artykułu, a nie
amerykanów!!!

95. Data: 2008-04-23 07:38:10

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:480edfd0.0@news.qdnet.pl Aaron
<s...@p...qdnet.pl> napisał(a):

> Nie powinieneś nawet linka dawać do takich "bełkotów".

Hejka. Dlaczego? Masz jakąś propozycję dla wysublimowanych umysłów? :-)

> [...]
> nie powód żeby bełkotać i mieszać bezrefleksyjnie bzdury z
> ćwierćprawdami! - to oczywiście moja ocena tego "artykułu"

Zamiast oburzać się tutaj (na grupie) i dezawuować tezy laureatki
nagrody Pulitzera "swoją opinię możesz również przesłać e-mailem na adres:
c...@p...pl " :-)
Pozdrawiam docelowo Ja...cki

96. Data: 2008-04-23 08:07:04

Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" wrote ...

> Hejka. Dlaczego? Masz jakąś propozycję dla wysublimowanych
umysłów? :-)

Ależ oczywiście, pogrzebać w ziemi i coś posadzić, jest to
zdecydowanie lepsze zajęcie! :)
Pozdrowienia,
A.

97. Data: 2008-04-24 06:22:55

Od: z...@f...pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <z...@f...pl> napisał w wiadomości

> baranem a
> jakie
> >

> Nie z baranem a z żyrafą.
> (Swinoujście -"Fama" 1979)

..faktycznie pamięć zawodzi, ale idea pozostała..Przeprosiny dla pana Andrzeja

98. Data: 2008-04-24 18:50:30

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ..faktycznie pamięć zawodzi, ale idea pozostała..Przeprosiny dla pana Andrzeja

Rysunek i podpis pochodzi z ksiażeczki 250 razy mału Kazio.
Mirzan
http://www.antykwariat.waw.pl/shop.php?a=opis_prod&i
d=32074&categorie=5711

99. Data: 2008-04-27 21:03:52

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

z...@f...pl wrote:

> ..kobieto!. To nie o to chodzi jak to się nazywa tylko o horrendalne koszty.
> Nie rozumiesz tekstu pisanego..

Mężczyzno! Zdecydowanie się mylisz. Tutaj
http://autos.msn.com/research/vip/overview.aspx?make
=Toyota&model=Prius&src=news
możesz zobaczyć, że Toyota Prius kosztuje około 22 tysięcy dolarów.
Może trochę drogo jak na swoją wielkość, ale w żadnym wypadku nie
jest to kwota horrendalna. Poza tym przeciętny Amerykanin przejeżdża
w ciągu roku około 12 tysięcy mil. Jeśli na galonie benzyny przejedzie
44 mil (taką wydajność ma Toyota Prius), to zużyje około 273 galony.
A "standardowy" samochód ma wydajność 20-25 mil na galon, więc byłoby to
480-600 galonów. Oszczędność jest więć rzędu ponad 200 galonów. Pomnóżmy
przez dzisiejsze ceny, 3.50 za galon, i dostaniemy 700 dolarów rocznie.
Używanie Toyoty Prius przez 10 lat da więc oszczędności rzędu 7 tysięcy
dolarów (dzisiejszych), więc można liczyć jej cenę jako 15 tysięcy
dolarów. Niewiele nowych samochodów kupisz tak tanio.

Kupowanie żywności tak zwanej "organicznej" (bo taka nazwa jest tu
stosowana) to istotnie dodatkowe koszty. Można się spierać, czy taka
żywność jest zdrowsza. Ale często taka żywność jest po prostu
smaczniejsza. Amerykański "junk food" jest tani, ale niesmaczny.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

100. Data: 2008-04-28 11:35:13

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> writes:

> Używanie Toyoty Prius przez 10 lat da więc oszczędności rzędu 7 tysięcy

Nie trzeba jakichs akumulululatorow wymieniac czy tam cos?

MJ

Brzoza cieknie po cieciu - jak to zatamowac?
Agrowloknina
Lawenda na balkonie -jak?
Drzewko Bonsai
Jaki zbiornik do hydroforu ?