Drzewko Bonsai

1. Data: 2008-04-01 15:57:51

Temat: Drzewko Bonsai
Od: "Jolka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie czy 30 złotych za małe drzewko Bonsai (bodajże wiąz) z
kwiaciarni to normalna cena czy taniocha i nie warto głowy sobie zawracać?
Wiem, że kupowanie takich drzewek w kwiaciarniach i marketach to pomyłka ale
nie mam innej możliwości, choć z drugiej strony słyszałam, że wiązy są
trudne w pielęgnacji i często po przyniesieniu do domu są na stracenie
predzej czy później (chodzi mi o te z kwiaciarni i marketów oczywiście!).
Jak tam wasze drzewka Bonsai i wiązy pod ich pieknymi postaciami, proszę o
szczerą opinię zanim przyniosę z kwiaciarni chłam w postaci podróby albo coś
w tym rodzaju!
A może ktoś wie gdzie w Lublinie najlepiej kupić takie cudo?
Jolka

2. Data: 2008-04-02 07:17:47

Temat: Re: Drzewko Bonsai
Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:fstm20$jn2$1@news.onet.pl Jolka
<m...@p...onet.pl> napisał(a):

> Mam pytanie czy 30 złotych za małe drzewko Bonsai (bodajże wiąz) z
> kwiaciarni to normalna cena czy taniocha i nie warto głowy sobie
> zawracać?

Hejka. Badanie lubelskiego rynku kwiaciarskiego najlepiej przeprowadzić
w Elizówce. :-) http://www.elizowka.pl/
Pozdrawiam marketingowo Ja...cki

3. Data: 2008-04-02 09:30:39

Od: "KDK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> coś w tym rodzaju!
> A może ktoś wie gdzie w Lublinie najlepiej kupić takie cudo?

Najlepiej zrobić samemu np. z fikusa benjamina. Wiąż padł mi po 2 dniach
(zapomniałem podlać).
http://www.toya.net.pl/~kaniadk/html/moja_flora___fa
una.html

Jaki zbiornik do hydroforu ?
Storczyki
Thuja occidentalis 'Smaragd'. Żywotnik zachodni 'Smaragd' - ponad 4m wysokości.
Orzechy orzecha
czarna sosna - ratunku...