Sposób na chwasty?

21. Data: 2008-04-06 20:06:38

Temat: Re: Sposób na chwasty?
Od: "\"! PIJÓNE ! ZÓMBIE !\" <\"HŚCoA<K+ ?>Fť^VZEm.]ÖnÓJ\"@Fü_qn`öZë"DÓ@XŠjŹ<|2ÉqJ~X(!)\\*YÔ×d`iŽ" <"X­\"=nj4,?U>}R4PE.CÓM"> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz pisze:

Michal Misiek Siurewicz, wykórwiasz jósz cfeló

22. Data: 2008-04-06 20:44:22

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

l...@o...pl pisze:

> polecam. wystarczy kupić 0,5 litra roundapu ...

Podmiot, który uzyskał zezwolenie:
Monsanto Europe S.A./N.V, 270-272 Avenue de Ternvurenlaan, B-1150,
Belgia, tel : (+32) 2 776 41
11, fax : (+32) 2 776 40 40
Podmiot wprowadzający środek ochrony roślin na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej:
Monsanto Polska Sp. z o.o., Budynek Saturn, parter; ul. Domaniewska 41,
02-672 Warszawa;
tel: (0-22) 570 43 50, fax: (0-22) 570 43 51
Przestrzegaj etykiety-instrukcji stosowania środka ochrony roślin
w celu ograniczenia ryzyka dla ludzi i środowiska.
*R O U N D U P ENERGY 450 SL*
Środek chwastobójczy w formie koncentratu do sporządzania roztworu
wodnego, stosowany
nalistnie, przeznaczony do zwalczania perzu oraz innych chwastów
jednoliściennych i
dwuliściennych (jednorocznych i wieloletnich) na polach uprawnych oraz
do desykacji zbóż,
rzepaku ozimego, rzepaku jarego, grochu na suche nasiona, bobiku i
łubinu żółtego.
Zawartość substancji aktywnej:
glifosat N-(fosfometylo)glicyna (związek z grupy kwasów aminofosforowych)
w formie soli izopropyloaminowej - 450 g/l.

Reszta na:
www.monsanto.pl/download/Z2Z4L21vbnNhbnRvL3BsL2RlZmF
1bHRfb3Bpc3kvMTEyLzIvMQ/roundup_energy_450_sl.pdf

--
pozdr. Jerzy

23. Data: 2008-04-06 23:22:59

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> żółtego,
>
> A kto to mówił, jeszcze całkiem niedawno, że gajowiec do zadarniania jest
> całkiem niezły i "niech sobie łazi"?!!
>
> Marzanka przynajmniej ma takie korzenie, które tworzą darń i można ją
> zedrzeć jak koc. Tojeść nie do opanowania...

U mnie najlepiej zadarnia mniszek lekarski :-)

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

24. Data: 2008-04-07 05:29:35

Temat: Re: SposĂłb na chwasty?
Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Zawartość substancji aktywnej:
> glifosat N-(fosfometylo)glicyna (związek z grupy kwasów aminofosforowych)
> w formie soli izopropyloaminowej – 450 g/l.

na szczęście ten związek aktywny jest biodegradalny w glebie....Ł.

25. Data: 2008-04-07 09:26:22

Od: "Kronopio" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Kronopio" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> żółtego,

> A kto to mówił, jeszcze całkiem niedawno, że gajowiec do zadarniania jest
> całkiem niezły i "niech sobie łazi"?!!

Widać jest mu za dobrze :-)
I już nie łazi, a biega sprintem.
Poza tym zmieniła mi się koncepcja zagospodarowania, trzeba upychać gdzieś
nowe nabytki.
Eksterminacja gajowca odbędzie się na pewno, ale nieco rośliny zostanie.

> Marzanka przynajmniej ma takie korzenie, które tworzą darń i można ją
> zedrzeć jak koc.

Ale podstepna jest. Jesienia się zdziera, zimą ona sobie wędruje i zajmuje
nowe terytoria.

Tojeść nie do opanowania...

Fakt.

Pozdrawiam
Teresa

26. Data: 2008-04-07 13:49:19

Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kronopio" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

(...)

> Ale podstepna jest. Jesienia się zdziera, zimą ona sobie wędruje i zajmuje
> nowe terytoria.
>

> Tojeść nie do opanowania...
>
> Fakt.

Fakt, ktoś mnie obdarował tojeścią na spotkaniu, kilka lat temu.
Na początku było fajnie, ale zorientowała się jak rozrasta się zaczęłam
walczyć z nią jak z chwastem.
Mimo to jeszcze ma odwagę pojawić się gdzieniegdzie.

Pozdrawiam Krycha.

27. Data: 2008-04-07 15:45:10

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

l...@o...pl wrote:
>a związki roundapu są rozkładane w glebie przez
> mikroorganizmy.

Jesli w to wierzysz, to napewno nie nabawisz sie raka lub chorob
spowodowanych zatruciem srodowiska i wody.

MB

28. Data: 2008-04-07 16:03:02

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

l...@o...pl wrote:

> na szczęście ten związek aktywny jest biodegradalny w glebie....Ł.

Nie jest. Gleby testowane po 10 latach uzywania roundupu nie zawieraj w
sobie jednej dziesiatej mikroorganizmow, dzdzownic, i innych pozytywnych
gadow w porownaniu do zdrowej, nie pryskanej gleby. Wszystkie owady
ktore wchodza w kontakt z roslinami spryskanymi roundupem padaja na
pysk, jak np pszczoly, ktore masami zanikaja w USA na skutek
spryskiwania calych srodkowych Stanow przez Monsanto, ktore produkuje
nasiona, ktore musza byc pryskane.

Polecam ksiazke "Omnivore's Dillema" napisana przez Michael Pollan - mam
nadzieje, ze zostala juz przetlumaczona na polski.

MB

29. Data: 2008-04-07 17:00:07

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam ksiazke "Omnivore's Dillema" napisana przez Michael Pollan - mam
> nadzieje, ze zostala juz przetlumaczona na polski.

Ciekawe,czy autor ksiażki przyjechał by do mnie,aby wyrwać z ziemi
podagrycznik, co włazi do mnie od sąsiada.W wolnej chwili mógłby przelecieć
motyczką te nędzne pół kilometra ścieżek.Ostatecznie moze być tłumacz.
Ten tłumaczący,że lepiej rękami niż głową.
Pozdrawiam.Mirzan

30. Data: 2008-04-07 17:25:38

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kronopio" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Eksterminacja gajowca odbędzie się na pewno, ale nieco rośliny zostanie.

No tu się zgadzam w 200%. Ostatnio wyciągnęłam całkiem niezły kłąb gajowca z
mahonii, w której sobie niezauważenie rósł co najmniej od paru lat.
Przedzieranie się przez gęstą mahonię pomieszaną z ognikiem do łatwych nie
należy. Wyrzuciłam do kosza na śmieci, a w niedzielę - z innej perspektywy
patrząc - widzę tego podstępnego gada, tę żmiję, tego niewymownego, jak
kolejne wąsy wypuszcza:(

Pozdrawiam, Basia.

Brzoza cieknie po cieciu - jak to zatamowac?
Agrowloknina
Lawenda na balkonie -jak?
Drzewko Bonsai
Jaki zbiornik do hydroforu ?