Sposób na duży balkon

1. Data: 2009-09-20 18:53:20

Temat: Sposób na duży balkon
Od: "Adax" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Nowe mieszkanie w bloku 6 piętrowym. Mieszkanie na 5p. z długim
balkonem wokół mieszkania 12 m i szerokości ok. 1,6 m. Nad tym balkonem jest
taki sam, który stanowi jakby "zadaszenie". Aż przeraża mnie :)
zagospodarowanie tak dużej powierzchni -prawie 20m2. Można pewnie założyć
szyby przesuwne, kwiaty, drzewka, można też pewnie nic nie robić... :)
Powiedzcie proszę jakie są Wasze pomysły?

2. Data: 2009-09-21 06:54:21

Temat: Re: Sposób na duży balkon
Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sep 20, 8:53 pm, "Adax" <A...@o...pl> wrote:
> [...]
> szyby przesuwne, kwiaty, drzewka, można też pewnie nic nie robić... :)
> Powiedzcie proszę jakie są Wasze  pomysły?

Duży? Kicha nie duży. (mam na myśli kształt ;-)
A jeśli chodzi o wyposażenie to postaw to co .. Ci się podoba. My tam
nie mieszkamy.

--
ZZ@private

3. Data: 2009-09-21 07:04:39

Od: mamqa <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adax pisze:
> [...]
> szyby przesuwne, kwiaty, drzewka, można też pewnie nic nie robić... :)
> Powiedzcie proszę jakie są Wasze pomysły?

Mieszkałam już na dwóch mieszkaniach z balkonami który miał przesuwane
okna i polecam! Deszcz, nie deszcz, zima nie zima zawsze można spokojnie
pranie wywiesić i korzystać z balkonu cały rok :)

mamqa

4. Data: 2009-09-21 16:49:26

Od: "Adax" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
r.googlegroups.com...
> Duży? Kicha nie duży. (mam na myśli kształt ;-)
> A jeśli chodzi o wyposażenie to postaw to co .. Ci się podoba. My tam
> nie mieszkamy.

Napisane jak byk, że powieżchnia ok. 20m2 (czyli duży) i długość ok 12mb
(czyli długi), więc nie rozumiem Twojej uwagi. Po co zabierasz głos? Hmmmmm?

5. Data: 2009-09-21 16:54:49

Od: "Adax" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mamqa" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> okna i polecam! Deszcz, nie deszcz, zima nie zima zawsze można spokojnie
> pranie wywiesić i korzystać z balkonu cały rok :)

Dzięki! Czekam właśnie na ludzi z doświadczeniem :) Pomyślę jednak o
częściowym zabudowaniu...

6. Data: 2009-09-21 16:55:40

Od: "Adax" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

rz! powierzchnia -przepraszam!!!

7. Data: 2009-09-21 18:59:45

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Wrz, 18:49, "Adax" <A...@o...pl> wrote:
> [...]
> (czyli długi), więc nie rozumiem Twojej uwagi. Po co zabierasz głos? Hmmmmm?

Delikatnie chciałem Ci zwrócić uwagę że to Twój balkon i Ty decydujesz
co Ci się podoba.
Jeden wiesza pranie, drugi stawia stare meble (bo żal wyrzucić),
trzeci roślinki a czwarty ...
A 20m2 to i dużo i mało, są większe i mniejsze.

--
ZZ@private

8. Data: 2009-09-21 21:29:04

Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Adax pisze:
> Powiedzcie proszę jakie są Wasze pomysły?

U znajomych mają w pełni przeszklony balkon tylko z dwoma "oknami" i pojawił
się grzyb na balkonie tak więc lepiej nie robić tego zbyt hermetycznego.

lodówka
termostat bezprzewodowy
mocne półki z g-k
Willa Nieruchomości [cross] PRZESTROGA