termostat bezprzewodowy

1. Data: 2009-09-19 22:56:51

Temat: termostat bezprzewodowy
Od: lukas <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

przeglądałem na allegro ofertę termostatów bezprzewodowych do kotła.
Eurostery są w cenie około 300 zł, o połowę tańsze są firmy EMOS (model
P5605). Zna ktoś może ten termostat firmy EMOS? Coś ciekawego można na
jego temat powiedzieć? Czy wart jest zakupu, czy lepiej dołożyć do
Eurostera?

lukas
gg:4407885;icq:248888549;jabber:lukas[at]jabber.icp.
pl;tlen:lukasew
http://pl.lostpedia.wikia.com Zwijasz? - http://www.zwijaj.pl

2. Data: 2009-09-20 14:43:46

Temat: Re: termostat bezprzewodowy
Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lukas" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> temat powiedzieć? Czy wart jest zakupu, czy lepiej dołożyć do Eurostera?

Mam EMOSa od końca zeszłego roku. Działa.
Instrukcji obsługi EMOSa i Eurostera używam zamiennie, obie mozna ściągnąć i
porównać - to są funkcjonalnie identyczne urządzenia :-)
Może plastik obudowy w Eurosterze jest lepszy bo ten EMOSa taki sobie , no i
Euroster ma hologram...

TomekD

3. Data: 2009-09-20 18:18:45

Od: lukas <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20-09-2009 o 16:43:46 TomekD <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> Mam EMOSa od końca zeszłego roku. Działa.

to najważniejsze ;) dzięki za odpowiedź. Pamiętam, że w zeszłym roku hitem
był jakiś benq, czy coś takiego, ale podobno kiepsko działał...

mocne półki z g-k
Willa Nieruchomości [cross] PRZESTROGA
forum opinii o ekipach i fachowcach
czym przykleić kabel do ściany?