Re: Sposób na sroki ???

1. Data: 2000-06-27 12:02:45

Temat: Re: Sposób na sroki ???
Od: w...@p...pl ("Lesław Wojewodzic") szukaj wiadomości tego autora

Sąsiad ma sposób : wanna wypełniona do połowy wodą. Bez zalecanej w zbiornikach
wodnych
deseczki lub innej możliwości wyjścia na wysoki brzeg. Ostastnio wyłowił rano,
prawdopodobnie obcą
srokę. Bo " nasza" nadal fruwa.
L.

2. Data: 2000-06-27 22:38:13

Od: "Jardin" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lesław Wojewodzic" <w...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:C...@g...prokom.pl...
> [...]
zbiornikach
> wodnych
> deseczki lub innej możliwości wyjścia na wysoki brzeg. Ostastnio wyłowił

Witam.
Dzięki za radę, ale chyba nie mogłabym tak zrobić, w końcu byłoby mi ich
żal.
Zazdroszczę tego, że macie jedną srokę (tak wynika z tekstu), u mnie jest
ich chyba
powyżej 10 szt.
Pozdrawiam
Lidia

3. Data: 2000-06-28 06:20:38

Od: "grogreg#news.tpnet.pl" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lesław Wojewodzic" napisał(a) w wiadomości: ...
[...]

Morderca !!!!!

gorgreg

4. Data: 2000-06-28 08:31:59

Od: "Jardin" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Morderca !!!!!
>
> gorgreg

To sroki są mordercami - zapewniam, że lepszymi od Leona Zawodowca !
Lidia

5. Data: 2000-06-28 08:57:12

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jardin wrote:
> To sroki są mordercami - zapewniam, że lepszymi od Leona Zawodowca !

Przedwczoraj wykonczyly gniazdo wrobli, ktore sie zadomowily pod moim
dachem. Nawiasem mowiac sam nie mialem sumienia - zrobily to za mnie. W
mojej okolicy buszuja dwie i nawet kot mija je z daleka.
Jak dodam jeszcze sojke za miedza, to "moje" drobne ptaszki nie maja
latwego zycia.

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek Koterba

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

6. Data: 2000-06-28 10:20:58

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Boze, co za sadysci!!!!
D.

7. Data: 2000-06-28 10:40:23

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

sroki nie sa mordercami. tylko ludzie nimi bywaja...przyroda nie jest
niemoralna tylko amoralna. to naprawde zasadnicza roznica.
Dorota

8. Data: 2000-06-28 11:02:14

Od: "grogreg#news.tpnet.pl" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>To sroki są mordercami - zapewniam, że lepszymi od Leona Zawodowca !
> Lidia

zabijanie gdy nie ma innych morzliwosci by napchac zaladek nie jest naganne
(dobry byl wczorajszy schabowy?).

grogreg

9. Data: 2000-06-28 21:08:18

Od: "Jardin" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota Nowicka <d...@n...gov.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...gov.pl...
> sroki nie sa mordercami. tylko ludzie nimi bywaja...przyroda nie jest
> niemoralna tylko amoralna. to naprawde zasadnicza roznica.
> Dorota

Przykro mi, ale niezgadzam sie z ta teza. Czlowiek to równiez przyroda ,
tylko ta
gorsza czesc - miesozerna. Mysle, ze czlowiek morderca, to nie ktos
niemoralny, czy
amoralny tylko anormalny ( oczywiscie chodzi mi o morderstwa okreslone za
takowe w K.C.). Gdyby dotyczylo to "wszystkiego" co czlowiek zabija , to wg
tego co napisalas
99,9 ludzi byloby niemoralnych ????? - To chyba nie to.
Pozdrawiam
Lidia

10. Data: 2000-06-28 21:45:54

Od: "Jardin" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik grogreg#news.tpnet.pl <g...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@n...inet.com.pl...

> zabijanie gdy nie ma innych morzliwosci by napchac zaladek nie jest
naganne
> (dobry byl wczorajszy schabowy?).
> grogreg

Dzięki, schabowy był niezły, ale przedwczoraj - czyżbyś był wegetarianinem?
Oprócz tego ( już o tym pisałam) sroki zabijają większość stworzeń nie po
to, aby
się najeść - chcą mieć dużo przestrzeni (najlepiej całą) tylko dla siebie,
dlatego
wyrzucają małe pisklęta z gniazd, które potem zakopuję. Na bezbronnych
pisklętach
się nie kończy. Skutecznie przegoniły jeże - nie wiem, co im zrobiły - nie
złapałam ich
na gorącym uczynku, jestem jednak pewna, że to ich zasługa. W ubiegłym roku
wykończyły w brutalny sposób wiewiórkę,która (nie mam pojęcia skąd)
przywędrowała po orzechy, niestety nie zdążyłam ... miała już wykłute
oczy..., u sąsiada niedawno w podobny sposób "zamordowały" małego kotka -
i jak myślisz ..zjadły go? - nie!
Nie jestem taka pewna, czy jak ich będzie 100, czy 200 nie rzucą się np na
małe
dziecko. Myślę, że nie "Rozdziobią nas kruki i wrony", bo kruki już prawie
wyginęły,
a wrony i gawrony ( z moich zimowych obserwacji) nie są takie agresywne, co
do srok ostatnio nie jestem taka pewna.
Pozdrawiam
Lidia

Re: Woda - oczko w ogrodzie.