Sposób na złodziei

11. Data: 2003-12-17 12:28:49

Temat: Odp: Sposób na złodziei
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik OGRODY Katowice <o...@o...katowice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:brphv1$cj3$...@n...news.tpi.pl...

> P.S. Zaraz jadę spyskać białą farbą szpaler świerków (jeśli jeszcze są)

Zastanów się. Chyba fosforyzujący pomarańczowy kolor byłby atrakcyjniejszy.
Pozdrawiam ;-)
Janusz

12. Data: 2003-12-17 12:33:23

Temat: Re: Sposób na złodziei
Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:brphv1$cj3$1@nemesis.news.tpi.pl,
OGRODY Katowice napisał(a):

> P.S. Zaraz jadę spyskać białą farbą szpaler świerków (jeśli jeszcze
> są)

O to złodziej będzie miał już udekorowany świerk, nie będzie dawał waty
tylko od razu powiesi inne ozdoby, hi hi
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

13. Data: 2003-12-17 12:45:55

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O to złodziej będzie miał już udekorowany świerk, nie będzie dawał waty
> tylko od razu powiesi inne ozdoby, hi hi
> [...]

Nie śmiej się Dziadku z czyjegoś wypadku.

Pomaluj kamerkę na fosforyzujący pomarańcz:-))
Zyska na wartości:-)

Pozdrawia celnie boletus

14. Data: 2003-12-17 12:54:48

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

"OGRODY Katowice" <o...@o...katowice.pl> wrote in message

> Sadziłam na skarpie w miejscu publicznie dostępnym jałowce (kolejny
> raz),żeby przetrwały uzbroiłam je w spawaną z prętów zbrojeniowych
> kratownicę, ktorą zasypałam ziemią. PRZETRWAŁY tylko kilka trzeba było
> wymienić na gwarancji i wtedy zobaczyłam jak świetnie były
zabezpieczone-nie
> do ruszenia( no ale żadnego już nie ukradli ! )

A gdzie to było? bo jak patrzę na nasze publiczne klomby, to nawet bratki
należałoby tak zabezpieczać:-(

Pozdrawiam, Basia.

15. Data: 2003-12-17 14:38:46

Od: "szanna1" <s...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "henek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Takiego sposobu bym sam nie wymyślił cytat z kochajmy ogrody muratora:
>

> Wysłany : Pon Paź 27, 2003 11:02 pm Temat postu :
>
> Nam znajomi radzili by powiązać korzenie wszystkich drzewek jednym drutem.
> Podobno bardzo trudno je wyrwać
>

> Dla wszystkich którzy mogą być poszkodowani
> ze smutkiem Henek

Wyrwą wszystkie cały rządek za jednym razem
Ania

16. Data: 2003-12-17 19:56:18

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Taki post może napisać tylko ktoś, kto nigdy nie zetknął się z problemem
kradzieży.
Pewno, że łatwo sobie dowcipkować, jednak jeśli ktoś wydaje 1000 zł na
rośliny a potem widzi puste doły to raczej nie będzie w tak dobrym humorze.
A sposób z drutem jest skuteczny i sprawdzony. Radzę poczytać archiwum
grupy.

--
Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

17. Data: 2004-01-30 23:11:32

Od: "Jerzy_S" <j...@n...bci.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wydzieliłem z 24 arow korytarz dla moich ukochanych suk rottweillerów 1m od
ogrodzenia siatka.Słodkie dla karmiącego?? To faktycznie trudny pies ale
można je okiełznać.Ale gdy kochasz odpłaci Ci posłuszeństwem.Posiadam piękny
ogród i nigdy nie zdarzyła się żadna kradzież.Pies - morderca strzeże mojego
ogrodu.Kossaków nie posiadam,haha.Nocni złoczyńcy nie podejmują prób
konfrontacji.

--
Pozdrawiam Jerzy_S

18. Data: 2004-01-31 09:29:58

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy_S" <j...@n...bci.pl>
> Słodkie dla karmiącego?? To faktycznie trudny pies ale
> można je okiełznać.[...] Pies - morderca strzeże [...]

Zacznij już się bać o tego co go nakarmi jak będziesz chory.
Zresztą już jesteś.
:-(
--
Pozdrawiam, Jerzy

19. Data: 2004-01-31 10:14:16

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy_S" <j...@n...bci.pl> napisał w wiadomości
>(...)Pies - morderca strzeże mojego
> ogrodu.Kossaków nie posiadam,haha.Nocni złoczyńcy nie podejmują prób
> konfrontacji.
>
> --
> Pozdrawiam Jerzy_S

Prosilabym Cie abys nie pisal w ten sposob o tych psach.
Rottweilery to wartosciowa rasa, ktora niejednokrotnie przysluzyla sie
czlowiekowi.
Sa to typowe uzytkowe zwierzeta, ktore dobrze wykonuja swoja prace.
Nalezy im sie szacunek, zwlaszcza ze strony wlasciciela, ktorego dobytku
pilnuja.
Magda

Powitanie
Ochrona roślin - ciekawostki
HERBATA - WYSIEW NASION - CZEMU NIE KIEŁKUJĄ?
RE: propozycja
Dzień króla