Re: Spotkalem "kobiete modliszke"! CZY TO OPETANIE?

From: "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Spotkalem "kobiete modliszke"! CZY TO OPETANIE?
Date: Fri, 20 Dec 2002 09:35:55 +0100

Użytkownik "Vetch" <p...@w...pl> napisał

> a więc poznałeś ją "zdalnie" ?

Tak. Na chacie... sex (!). Pieknie mowila, ja pieknie
odpowiadalem. Tak sie poznalismy...

> wiedziałeś, ale nie chciałeś tego przyjąć do wiadomości.
> Łudziłeś się, tylko nie wiem czym.
> Że się zmieni dla Ciebie ?

TAK. ZE SIE ZMIENI. MOWILA O TYM! PISALA! MOWILA!
O ZMIANIE! Rozumiesz? Mowila, na milosc boska bylo
tyle slow!!!!!!!!!!! Wiesz ile listow dostalem????
Mnostwo! A jak ja poznalem osobiscie to... prawda powoli
okazywala sie inna! Inna! Inna!!!!!!!!!!! A ona jest
taka piekna (fizycznie!). Nauczycielka, STUDIUJE TEOLOGIE (!)
(mowila ze na ta teologie dostala sie z przypadku. Z nudow),
pomagala dzieciom... myslalem ze to aniol. A to demon!!!!!!
DEMON! Kolekcjonerka! Modliszka ktora wysysa i wyrzuca
na smietnik! Rozumiesz? Szok! Prawda powoli okazywala
sie inna! Wczesniej spala chyba z calym miastem! Mowila,
ze to przeszlosc. Ze teraz bedzie inna. TAK MOWILA!

A na koniec powiedziala: "Chce byc taka. To wszystko
klamstwo bylo!"

> nie, sam sobie zgotowałeś ten los.

Wiem

> To nie Bóg popchnął
> Cię do tego, ale to Ty sam wybrałeś.

Bog mi mial dac Aniola! Taka byla "umowa" z Bogiem !
A to chyba szatan ja podeslal!

A ja chcialem pojsc za NIA DO PIEKLA NA PIECHOTE !!!!!!
Boze drogi! Chcialem wydrzec jej dusze szatanowi!
Chcialem dusze sprzedac! Chcialem isc do piekla. I poszedlem.
Bylem w przedsionku piekla, a ona sie... smiała (?).
Splywalo to po niej!

> A że boli ?
> Dzięki temu będziesz bardziej uczulony na przyszłość.

Utwardzony!

> Człowiek uczy się na błędach i taka nauka jest dość
> skuteczna (niestety).

To prawda.

> wiedziałeś co Cię czeka.

Chyba tak. Ale nie dopuszczalem mysli o tym.

> Mogłeś postawić swoje
> wymagania na samym początku, ale jak widzę,
> pozwoliłeś aby działała "ona".

I najgorsze jest to, gdyby ona zaczela prosic (nie sadze),
ale gdyby zaczela prosic to moze bym pekl i znowu! I znowu...
Co za duren ze mnie!

> nienawiść nie jest przeciwieństwem miłości.
> To bardzo podobne uczucia, a nawet się łączą.
> Dopóki czujesz nienawiść, będziesz cierpiał
> i umierał z miłości.

To interesujace co mowisz. Bardzo do mnie trafia.

> Kiedy staniesz się obojętny, wyzdrowiejesz.

Moze nigdy?????????????

> Czas leczy rany, a ze wspomnieniami należy nauczyć
> się żyć, wymazać się ich nie da.

Pierwsze wspomnienia sa piekne, jak dojrzaly owoc
na cudnej jabloni! Ale pozniej jest pieklo!

> pozyskałeś nowe doświadczenie.
> Spójrz na to praktycznie - jesteś mądrzejszy.

Czy ja wiem? Moze. Tylko glupiec popelnia blad
dwa razy. Nie wiem, czy nie jestem takim glupcem...

> w pewnym sensie człowiek sam siebie karze.
> Zły wybór - owoce - cierpienie.

Pewnie tak. Patologiczna milosc.
Sami sobie jestesmy rajem i pieklem.
Czy jest taki ocean ktory ugasi ogien rozpaczy ??????????????

Neko