Re: Spotkalem "kobiete modliszke"! CZY TO OPETANIE?

From: "Neko" <neko@_bez_spamu_gamesweek.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Spotkalem "kobiete modliszke"! CZY TO OPETANIE?
Date: Fri, 20 Dec 2002 11:42:19 +0100

Użytkownik "Greg" <o...@f...sos.com.pl> napisał

> Czesc :)

:))

> Neko... my z tych samych rejonow, wiec to by bylo mozliwe... czy jej imie
> zaczyna sie na... a nie - wlasnie doczytalem, ze ona jest nauczycielka
> wiec to na pewno nie ta sama ;-P No chyba, ze Ci kit wcisnela ;-P

Byla nauczycielka J.polskiego. Ale kiedys. A jakie imie masz na mysli ? :)
Haha, nie sadze... Ale takich kobiet nie brakuje. Czy sie nazywala Anna,
czy Basia, Karolina, Iwona czy Kasia - to malo istotne - wspolny
mianownik takich kobiet czesto sprowadza sie
do jednego: " ***** " !

> Z tym, ze ja sie nie przejmuje. Od poczatku trzymalem ja na dystans i nie
> przekraczalem pewnych granic :) Skoro Ty sobie pozwoliles to teraz nie
> mozesz obwiniac tylko jej :)

To prawda. Pozwolilem. Wiesz. Ja jej ofiarowalem cale serce.
Nie mialem tajemic. To troche trwalo. Robilismy wszystko... Za duzo!
A ja kochliwy strasznie jestem :(

> P.S. Zarty sobie Neko robisz? Piszesz jak nawiedzony ;-P

No to chyba jest jakies nawiedzenie :)
Bylem w piekle. To bylo pieklo. Wiem jak jest w piekle!
Ale juz chyba sie uwolnilem. Najbardziej boje sie zdrady.
A ona nie moze byc wierna, bo jest opetana seksem. Bedzie
zawsze zdradzac! Przejrzalem. To byla patologia...

Neko