Spotkanie

91. Data: 2003-03-14 18:30:41

Temat: Re: Spotkanie
Od: Sunnie <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Sapijaszko wrote:

> Spotkanie w Parku Krajobrazowym Wzniesień Łódzkich oraz w Prywatnym
> Ogrodzie Botanicznym pp. Radzimierskich planowane jest w dniach
> 17.-18. maja (sobota, niedziela). Dokładny adres podawał już Bogusław,
> ale powtórzę [ciach]

Wstępnie wyrażam chęć przybycia. Konkretnie deklatracje w późniejszym
terminie.

Mogę przywieźć 'tradycyjny" ;) piernik....

--
Pozdrówki,
Słońce

"Nie wierzę w ojcowskie obietnice, rajstopy bez oczek i odwracanie hełmu
na druga stronę"
(kompilacja własna)

92. Data: 2003-03-14 18:57:54

Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wstępnie wyrażam chęć przybycia. Konkretnie deklatracje w późniejszym
> terminie.
> Mogę przywieźć 'tradycyjny" ;) piernik....

He he. Ja też jestem dobry w pieczeniu piernika. Nie chwaląc się
oczywiście. PP

93. Data: 2003-03-14 19:32:56

Od: "aira" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości

> Jeśli nie wypadnie Ci zastępstwo we Wrocławskim Uniwersyteckim Ogrodzie
> Botanicznym na miejscu Ewy, jesteś mile widziana :-)
> :-) Bogusław

Przyznam się, że mam taki głód pracy w zawodzie, że chyba porwałabym się na
każde zastępstwo, jeżeli tylko byłaby taka możliwość:)

To był taki mały smutny żarcik, a serio to mam nadzieję, że Ewa zastępstwo
znajdzie i przybędzie osobiście.
Dziękuję bardzo za zaproszenie, myślę, że dla dodania sobie otuchy wezmę w
tę podróż moją drugą połowę, jeśli oczywiście można.

Pozdrawiam
Magda

94. Data: 2003-03-14 20:07:35

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Sunnie <a...@n...net> writes:

> Mogę przywieźć 'tradycyjny" ;) piernik....

I to nas cieszy, Słońce Ty moje... :)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
U fryzjera w mieście Ciechocinku w
Sytuacji zwykłej -- z trzech ocinków

95. Data: 2003-03-14 20:53:29

Od: Sunnie <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

1stgreen wrote:

> He he. Ja też jestem dobry w pieczeniu piernika. Nie chwaląc się
> oczywiście. PP

Ehem... mnie się najlepiej udaje piernik kujawski Delecty i o nim
właśnie była mowa :)

96. Data: 2003-03-14 20:54:04

Od: Sunnie <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Sapijaszko wrote:

> I to nas cieszy, Słońce Ty moje... :)

Oj oj [rumieniec]..

97. Data: 2003-03-14 21:30:54

Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ehem... mnie się najlepiej udaje piernik kujawski Delecty i o nim
> właśnie była mowa :)
>
> --
> Pozdrówki,
> Słońce

No dobra to nie będe robił piernika - wymyśle coś innego :] PP.

98. Data: 2003-03-14 22:51:32

Temat: Odp: Spotkanie
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik 1stgreen <1...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b4t6du$52j$...@a...news.tpi.pl...

> Masz na coś "oko" Basiu u Bogusława? Miejmy nadzieje że Bogusławowi
> przybędzie po spotkaniu a nie ubędzie. :}}} PP.

W pasie???
Tak mu źle życzysz ? Wtedy już spodni nie dopnie. Przecież jeszcze jesienią
pisał, że waży ponad 100 i ja Mu życzę żeby go ubyło, bo inaczej nie będzie
mógł nawet powąchać tych swoich miniaturek gdy zakwitną, nie mówiąc o
plewieniu .

Pozdrawiam - Jagoda (:-)

99. Data: 2003-03-14 23:10:56

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

100. Data: 2003-03-15 07:24:46

Od: "Ktarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik 1stgreen <1...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b4thmt$jte$...@a...news.tpi.pl...

> No dobra to nie będe robił piernika - wymyśle coś innego :] PP.

A dlaczego nie, tyle tam będzie ludzi, że jak każdy będzie chciał popróbować
to przypadnie jeden okruszek na głowę.
Ja się wybieram z moją drugą połową, ale jeszcze nie jesteśmy pewni na 100%.
Pozdrawiam, Kaśka

Drzewa w trawniku
Siarka ogrodowa ?!?
To moja zasługa he,he,he