Spotkanie

1. Data: 2003-03-11 13:51:09

Temat: Spotkanie
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Zaczynaja mi sie precyzowac plany. Zapewne bede w Polsce
w czasie weekendu 17/18 maja. Gdyby wiec planowane spotkanie
odbylo sie wtedy, moglbym na jeden dzien na nie przyjechac.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

2. Data: 2003-03-11 15:41:30

Temat: Re: Spotkanie
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> writes:

> Zaczynaja mi sie precyzowac plany. Zapewne bede w Polsce w czasie
> weekendu 17/18 maja. Gdyby wiec planowane spotkanie odbylo sie
> wtedy, moglbym na jeden dzien na nie przyjechac.

I to chyba jest dobry termin, choć Ewa coś wspominała, że wtedy będzie
miała studentów. No, chyba, że ze studentami przyjedzie... :)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Anastazja, co była szlachcianką,
Miała bardzo przytulne mieszkanko.

3. Data: 2003-03-11 16:50:33

Od: "Gabriela Sakol" <G...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I to chyba jest dobry termin, choć Ewa coś wspominała, że wtedy będzie
> miała studentów. No, chyba, że ze studentami przyjedzie... :)

To może i mnie uda się przyjechać i jeszcze być na koncercie Marka
Knopflera.
Gabi

4. Data: 2003-03-11 17:16:14

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Michal Misiurewicz

> [...]

> w czasie weekendu 17/18 maja. Gdyby wiec planowane spotkanie
> odbylo sie wtedy, moglbym na jeden dzien na nie przyjechac.

Czyli data spotkania uzgodniona , Michał ma najbliżej, przyjmijmy jego
propozycję :-)
Może jakiś organizator już by się ujawnił :-), najwygodniej jak by był z
okolic Wrocławia :-)
Pozdrawiam, Bogusław Radzimierski

5. Data: 2003-03-11 17:23:19

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Grzegorz Sapijaszko

> I to chyba jest dobry termin, choć Ewa coś wspominała, że wtedy będzie
> miała studentów. No, chyba, że ze studentami przyjedzie... :)
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek

A studentek na tych zajęciach to nie ma :-(
:-) Bogusław

6. Data: 2003-03-11 18:13:53

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> okolic Wrocławia :-)
> Pozdrawiam, Bogusław Radzimierski
>

> -- Nie,nie,nie!To spotkanie powinno zostać zorganizowane
w Krainie Łódzkich Wzniesień.Nie ma lepszego miejsca
od ogrodu botanicznego z doliną kilku stawów:-)

Pozdrawia boletus

7. Data: 2003-03-11 18:49:10

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) writes:

> Może jakiś organizator już by się ujawnił :-), najwygodniej jak by
> był z okolic Wrocławia :-)

Z okolic powiadasz? Hmm...

Znaczy co ma robić? Rozdzielać kto ma przywieźć flaszki a kto zakąskę?
A może powinien mieć zrobiony kurs KOwca? :-)))

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Chwalił się prałat z Trzebnicy
Kazanie głosząc z mównicy:

8. Data: 2003-03-11 18:49:56

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) writes:

> A studentek na tych zajęciach to nie ma :-(

:-))) Ewy pytaj :)

G.
--
Raz pływakowi z miasta Pekin
Kutasa w wodzie odgryzł rekin.

9. Data: 2003-03-11 19:26:27

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Grzegorz Sapijaszko

> Z okolic powiadasz? Hmm...
>
> Znaczy co ma robić? Rozdzielać kto ma przywieźć flaszki a kto zakąskę?
> A może powinien mieć zrobiony kurs KOwca? :-)))

Grzegorz, dobrze wiesz co miałem na myśli :-)
Byłeś, znasz trasę, do mnie nie jest łatwo trafić :-)
Zapraszam wszystkich chętnych z grupy pl.rec.ogrody.
Tak na marginesie warto wiedzieć ile osób będzie chętnych na spotkanie.
Oczywiście z osobami towarzyszącymi :-)
:-) Bogusław

10. Data: 2003-03-11 19:51:35

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) writes:

> Byłeś, znasz trasę, do mnie nie jest łatwo trafić :-)

No, ja tam dalej nie wiem ile razy i przez które tory trzeba
przejeżdżać :)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien starzec zamieszkały w Persji,
Do szczególnej miał skłonność perwersji:

Drzewa w trawniku
Siarka ogrodowa ?!?
To moja zasługa he,he,he
Grusza Red Bartlett