Spotkanie

121. Data: 2003-03-24 19:31:35

Temat: Re: Spotkanie
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger <k...@p...pl> writes:

> Ooo, to ja mam prezent - tlumy małych doniczek. Z roślinkami z
> hodowli własnej nie będę sie wygłupiać, chyba że ktoś marzy o
> dorodnych pokrzywach :-)

Ze dwie bym wziął, bo swoje wytępiłem w ubiegłym roku i teraz mi bez
nich głupio/przykro... :)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Marko, co żył w Mediolanie,
Kochał się raz w oceanie.

122. Data: 2003-03-25 10:05:51

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Sapijaszko wrote:

> Ze dwie bym wziął, bo swoje wytępiłem w ubiegłym roku i teraz mi bez
> nich głupio/przykro... :)

Jak wytępiłeś?! Ja już swoich nawet używam kulinarnie, nawet są niezłe,
ale przeciez wszystkich nie zjem ;-)

Krycha&Co(ty)

123. Data: 2003-03-25 11:35:53

Temat: Odp: Spotkanie
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tereniu, wszystkie trzy obrazki podobają mi się. :-)
Zapisałam i wczytała do edytora tekst i drukuje się
bez problemu.
Przykleję do szyby samochodu.

Pozdrawiam Krycha

124. Data: 2003-03-25 15:12:27

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger <k...@p...pl> writes:

> Jak wytępiłeś?!

A wyrwałem chwasta. Z korzeniami. :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien polityk z Bukaresztu
Dostał się kiedyś do aresztu.

125. Data: 2003-03-26 08:39:49

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Sapijaszko wrote:

> A wyrwałem chwasta. Z korzeniami. :-)

Tak to ja z nimi tańcuję już parę lat. Rzeczywiście, w niektórych
miejscach
udało się, ale jeszcze parę pokrzywowych mateczników zostało :-(

Krycha&Co(ty)

126. Data: 2003-03-26 09:56:36

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:3E816755.B4FAB3A@people.pl Krystyna
Chiger<k...@p...pl> napisał(a):

> ale jeszcze parę pokrzywowych mateczników zostało :-(

Hejka. Nie ma co płakać. Pokrzywa "zdradza obecność dobrej próchnicy".
Pokrzywa zwyczajna i pokrzywa żegawka wraz z: tobolkami, gorczycą, szczyrem,
rumiankiem, dymnicą, żółtlicą, tasznikiem, łobodą, psianką, gwiazdnicą i
komosą świadczy o glebie o dużej zawartości próchnicy, bogatej w składniki
pokarmowe (przede wszystkim w azot). :-)
Pozdrawiam słonecznie i ciepło Ja...cki

127. Data: 2003-03-26 10:03:26

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> [...]
> komosą świadczy o glebie o dużej zawartości próchnicy, bogatej w składniki
> pokarmowe (przede wszystkim w azot). :-)

To pewnie na próchnicy rośnie pokrzywa, a inne roślinki na piasku.
Najdziwniejsze,
że najwiekszy pokrzywniak wyrósł w miejscu bardzo suchym. Zawsze myslalam,
że one wolą tereny wilgotne.

Krycha&pokrzywy

128. Data: 2003-03-27 14:53:50

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" napisał

> Znaczek ładny tylko mam kłopoty z wydrukiem, prawa część nie mieści się w
> wydruku, ale cosik pokombinuję , będzie dobrze:-)

Teraz dopiero czytam zaległości.
Znaczek wychodzi, jeśli każesz drukarce drukować na poziomo ułożonym papierze.

Pozdrawiam.
Majka

Drzewa w trawniku
Siarka ogrodowa ?!?