Spotkanie

101. Data: 2003-03-15 07:28:41

Temat: Odp: Spotkanie
Od: "Ktarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik aira <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b4tapj$fsv$...@a...news.tpi.pl...

> Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
> wiadomości

> To był taki mały smutny żarcik, a serio to mam nadzieję, że Ewa zastępstwo
> znajdzie i przybędzie osobiście.

Ale chwilkę Ewa będzie mogła dotrzeć w niedzielę, czy ktoś zostaje na
niedzielę, czy nie?
Kaśka

102. Data: 2003-03-15 09:16:44

Temat: Re: Spotkanie
Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEIEFPDKAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...

Ooooooosobista ..........................:)))

Ania

103. Data: 2003-03-16 20:48:47

Od: "Platon" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEOEFEDKAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...

> Przydały by się plakietki pl.rec.ogrody umieszczone na tylnej szybie lub
> plecaku, kiedyś był taki zamiar, ale umarł śmiercią naturalną :-(
> :) Bogusław

Czy myślisz o plakietkach samoprzylepnych? Jeśli tak, to niech ktoś dobry w
programach graficznych opracuje szczegółowy projekt, a ja rozpytam w
drukarni czy, jak, kiedy i za ile wydrukowaliby takie plakietki.
Pozdrawiam Platon

104. Data: 2003-03-16 21:09:18

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Platon" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> programach graficznych opracuje szczegółowy projekt, a ja rozpytam w
> drukarni czy, jak, kiedy i za ile wydrukowaliby takie plakietki.

Wystarczy zrobić projekt i wydrukować na zwykłej domowej drukarce. Można kupić takie
naklejki w każdym sklepie z aksesoriami biurowymi.
Oczywiście nie jest to trwałe rozwiązanie, ale na jeden raz zupełnie wystarczy:-)
Można
nakleić 1 km przed miejscem spotkania.

Pozdrawiam
Marta, która nie może przeżyć, że jej tam nie będzie:-(

105. Data: 2003-03-17 00:02:28

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Marta, która nie może przeżyć, że jej tam nie będzie:-(
>
> Szkoda kasy.Lepiej wydać ją na prezenty dla gospodarza
impezy,która,jak wynika z zapowiedzi przejdzie do historii
chociażby dlatego,że będzie najliczniejszą z dotychczasowych.

Pozdrawia boletus

106. Data: 2003-03-17 01:26:20

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Platon" <p...@b...pl> wrote in message

> Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
> wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEOEFEDKAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...

Plakietki z kretem przygotował kiedyś K.Wilk (właściwie rysunek, ale na
pewno można zaadaptować).
Przy okazji pytanko - jak długie będzie to spotkanie?

Pozdrawiam, Basia.

107. Data: 2003-03-17 08:24:42

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Każdy kto chce sie odznaczyć może wydrukować sobie znak ze strony naszej
grupy - Polski Ogród Internetowy - projektowany pierwotnmie z myślą o
stworzeniu symbolu pl.rec.ogrody

--
Rafał Wolski

108. Data: 2003-03-17 11:51:26

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" napisał

> Cieszymy się. Podwody potrzebne będą?

Raczej nie. Spróbuję napisać podanie do dyrektora o zgodę na skorzystanie z
samochodu służbowego, bo mój staruszek lepiej niech jeździ w promieniu 100 km
od domu.

Majka

109. Data: 2003-03-17 12:39:53

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Majka

My też się cieszymy że będziecie, napewno będzie cieplej niż we
Wrocławiu :-)

> Spróbuję napisać podanie do dyrektora o zgodę na
> skorzystanie z
> samochodu służbowego, bo mój staruszek lepiej niech jeździ w
> promieniu 100 km
> od domu.

Dobrze że Twój 'staruszek ' nie czyta postów bo już by był zakaz wyjazdu
:-)

> Majka

:-) Bogusław

110. Data: 2003-03-17 15:15:52

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) writes:

> My też się cieszymy że będziecie, napewno będzie cieplej niż we
> Wrocławiu :-)

Nie kracz, nie kracz :)

G.
--