Spotkanie

91. Data: 2011-11-19 15:20:13

Temat: Re: Spotkanie
Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <j9mhvm$7i4$1@inews.gazeta.pl>, p...@g...pl
says...

> Powiem więcej, gdy chciałem wracać obić im ryje (czytaj dać się bardziej
> obić ;) ) chciałeś iść ze mną. Jeśli dobrze pamiętam, to że nie
> poszliśmy było zasługą Michała.
> I jak tu was obydwu nie kochać ? ;))

Tego akurat nie pamiętam.

PF

92. Data: 2011-11-19 15:22:03

Temat: Re: Spotkanie - powtórka 29.11 ?
Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ja2qqb$7bh$1@inews.gazeta.pl>, 6...@g...pl
says...

> A próbowałeś potem na coś przykleić?

Miał pęknięte żebro? Po knajpie chińskiej na Banacha, poszedł na
izbę przyjęć. ;>

PF

93. Data: 2011-11-19 15:23:53

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ja47h8$jra$3@news.onet.pl>,
b...@t...ja says...

> Niczego takiego nie kojarzę. Znaczy, mnie nie było :)

Mnie też, chyba że .... ;>

PF

94. Data: 2011-11-19 15:26:23

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <j9qr7r$lut$1@inews.gazeta.pl>, 6...@g...pl
says...

> Gwoli sprawiedliwości chodziło mi tylko o mnie. Ja nie chciałem mieć
> ryja obitego, a Wy poszliście za mną. ;)))

Gwoli sprawiedliwości - jakem sam był pijany - bardziej pijanemu
należy przytakiwać, bo i tak z jego gadania nic nie wyjdzie. Po
imprezie zjedliśmy obiad u Chińczyka, popiliśmy piwem [mnie nie
chciało wchodzić ;>] i pojechałem do domu, a PD do izby przyjęć.
;>

PF

95. Data: 2011-11-19 20:24:27

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-19 16:22, Flyer pisze:
> In article<ja2qqb$7bh$1@inews.gazeta.pl>, 6...@g...pl
> says...

> Miał pęknięte żebro? Po knajpie chińskiej na Banacha, poszedł na
> izbę przyjęć. ;>

Ale to nie było 29-tego.

michał

96. Data: 2011-11-19 20:28:18

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-19 16:26, Flyer pisze:
> [...]
> imprezie zjedliśmy obiad u Chińczyka, popiliśmy piwem [mnie nie
> chciało wchodzić ;>] i pojechałem do domu, a PD do izby przyjęć.

Mnie w międzyczasie w izbie też przyjęła żona. @:/

michał

97. Data: 2011-11-20 02:00:03

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-19 16:23, Flyer pisze:

> Mnie też, chyba że .... ;>

No właśnie ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

Ściągnęły mi się posty od 2005 roku
Szczotka do ustępów do mycia klamek - ciąg dalszy
Szczotka do ustępów do mycia klamek - ciąg dalszy
Ważne jest KTO mówi - nie tylko CO.
100 lat!