Spotkanie PSP

11. Data: 2007-10-04 10:15:13

Temat: Re: Spotkanie PSP
Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1...@d...googlegroups.com

9...@o...googlegroups.com

> I couldn't care less :)

It doesn't surprise me at all :)

--
Fra

12. Data: 2007-10-04 10:50:22

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gawreon" <s...@l...po> napisał w wiadomości

> Kwaśniewski może sobie być zdystansowany. Już zawsze będzie byłym
> prezydentem. A Tusk już pewnie zawsze będzie niedoszłym prezydentem.

Tu chyba chodzi też o to, że Tusk czuje się zmarginalizowany (zlekceważony?)
przez to, że debata odbyła się między Kwachem i Kaczorem, bez jego udziału.
I Tusk się tym dość mocno przejmuje (wziął to do siebie, trochę osobiście
potraktował) Powiedział to w pewnym momencie konferencji prawie wprost, ale
nie musiał mówić, bo to po nim było widać wszerz i wzdłuż.
Chyba zaczynam interesować się polityką. :)

pozdr
o.

13. Data: 2007-10-04 11:10:46

Od: "Gawreon" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

ostryga<z...@v...pl>

> [...]
> Kaczorem, bez jego udziału. I Tusk się tym dość mocno przejmuje
> (wziął to do siebie, trochę osobiście potraktował).

A jak miał potraktować? :)
No ale ta zagrywka Kaczyńskiego jest autentycznie wredna.

Ale też nie konkretnie dlatego Tusk ma zły humor.
PO ma ogólnie denną kampanię (tzn. brak dobrych pomysłów) i słabego lidera,
co znajduje odbicie w coraz gorszych sondażach.
Plus jeszcze takie wydarzenia jak zatrzymanie posłanki Sawickiej (mz PO
straciło na tym co najmniej tyle, co na debacie bez Tuska - żeby było
tragikomiczniej, na debacie Tusk-Kaczyński, Tusk straciłby pewnie jeszcze
więcej).

Niestety Donek nie wiedział, kiedy odejść a na zastąpienie go teraz np.
Sikorskim czy choćby Komorowskim jest już chyba za późno.

Gawreon

14. Data: 2007-10-04 11:15:34

Od: "Gawreon" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Gawreon<s...@l...po>

[...]
> [...]
>
> A jak miał potraktować? :)
> No ale ta zagrywka Kaczyńskiego jest autentycznie wredna.
[...]

Z tym że debata w takim składzie możliwa była tylko dlatego, że telewizja
jest reżimowa a nie publiczna.

Gawreon

15. Data: 2007-10-04 11:23:49

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gawreon" <s...@l...po> napisał w wiadomości
> [...]
>
> A jak miał potraktować? :)

Fakt, trudna sytuacja. :)
Zeby funkcjonowac w świecie polityki trzeba mieć skórę słonia...

na debacie Tusk-Kaczyński, Tusk straciłby pewnie jeszcze
> więcej).

Widząc Tuska na tej konferencji też pomyslałam, że gdyby była debata Tusk -
Kaczor,
Kaczor zmiótłby Tuska z powierzchni (brak zdecydowanego programu PO to nie
jedyny powód).
Zaczynam to wszystko oglądać i analizować jak całkiem dobrą psychologiczną
sztukę teatralną.
Szkoda, że to nie fikcja.
pozdr,
o.

16. Data: 2007-10-04 11:57:43

Od: Kamnez <k...@T...eu> szukaj wiadomości tego autora

Gawreon napisał(a):

> Z tym że debata w takim składzie możliwa była tylko dlatego, że telewizja
> jest reżimowa a nie publiczna.

Debata była przecież współorganizowana przez TVN. Poza tym co to ma do
rzeczy? Każda stacja "kupiłaby" debatę w tym składzie.

--
Kamnez
----

17. Data: 2007-10-04 11:59:59

Od: Kamnez <k...@T...eu> szukaj wiadomości tego autora

Gawreon napisał(a):

> żeby było
> tragikomiczniej, na debacie Tusk-Kaczyński, Tusk straciłby pewnie jeszcze
> więcej).

No to właśnie przyszedł na to czas :) Przed chwilą Kaczyński zgodził się
na debatę z Donaldem :)

--
Kamnez
----

18. Data: 2007-10-04 12:24:18

Od: "Gawreon" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Kamnez<k...@T...eu>

> No to właśnie przyszedł na to czas :) Przed chwilą Kaczyński zgodził
> się na debatę z Donaldem :)

Coup de grace :)

Gawreon

19. Data: 2007-10-04 12:26:57

Od: "Gawreon" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Kamnez<k...@T...eu>

> Debata była przecież współorganizowana przez TVN. Poza tym co to ma do
> rzeczy? Każda stacja "kupiłaby" debatę w tym składzie.

To telewizja powinna zaproponować debatę pomiędzy liderami dwóch
najsilniejszych partii (ewentualnie trzech).
Gdyby telewizja publiczna nie "kupiła" tej debaty to TVN też pewnie by jej
nie "kupiła", a ewentualna debata tylko w mniej oglądanym medium prywatnym
byłaby znacznie mniej atrakcyjna dla Kaczorra.

Gawreon

20. Data: 2007-10-04 12:34:07

Od: "iwanos" <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

te frajer a bendom za zlocie goronce stolce w sosie własnym ?

Z SCP
Re: OD BRONKA !!!
Re: jestem kim innym :)
JA KOCHAM..