Re: Spotkanie ekstremalnych dietowiczów w TV4

From: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Spotkanie ekstremalnych dietowiczów w TV4
Date: Mon, 17 Jan 2005 20:58:01 +0100
Sender: K...@o...pl@sub131-106.elpos.net

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:csgumh$8bn$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
> wiadomości news:csgb9s$9fr$1@news.onet.pl...

> dorecyzuj to zdaniekto ma mine wyzszosci akto robi głupawe usmieszki
> ;))tak tylko dla wiekszego zrozumienia

j.w.

> domyslam sie dlaczego tak jest :)

poprawiam swój błąd: podbródek.

> przepraszam ale jak jakis optymalny obwieszcza ,ze wyladował własnie
> na tytanie i do tego nie jest sam to wybacz ,ale ciezko jest sie
> powstrzymac od komentarza

Od lat masz problemy z właściwym rozumowaniem.

> chyba nie wyczułas ironii w tym stwierdzeniu ,ale nie oczekiwałem
> tego od ciebie .wiec nie ma sprawy.

I vice versa.

> i dlatego twoja praca była daremna

Nie doceniasz inteligencji innych grupowiczów, jak zawsze.

> jedyną mozliwoscia wyrobienia sobie zdania była albo relacja
> subiektywna

Tak mówi każdy manipulant.

> albo obejrzenie programu .to drugie oczywiscie jest bardziej
> obiektywne

Dlatego powiadomiłam, że program powtórzą w dniu następnym, ale część
grupowiczów zapewne w tym czasie była w pracy. Dla nich był tekst.
Trochę ci zepsuł twoją soczystą recenzję... ;]

> imho tym stwierdzeniem przebiłaś pogarde bretharian,chyba tego nawet
> nie zauwazyłaś

Jak zawsze masz problem ze zrozumieniem.

> że optymalni twardo stąpają po ziemi (dosłownie i w
>
> hmm ,hmm pozwól ,że przemilcze to ale wiedz,ze ma usmieszek na twarzy

O tak, pozwalam, częściej powinieneś milczeć. Twojego uśmieszku na
szczęście nie widzę.

> jako optymalnej o zacięciu misyjnym jest ci to ciezko ocenić
> obiektywnie

Czujesz się przeze mnie nawracany?

> no nio czuje tu pogarde do osób odżywiających sie inaczej

Z czuciem też masz problem.

> Nie ma wspólej płaszczyzny
>
> chyba zapominasz o jazdach "optymalnych"

Coś ci się pomyliło. To świat ma jazdy. Optymalni dość stanowczo
wciskają pedał hamulca.

> tu sie z toba ne zgodze

hmm... jakbyś gdziekolwiek się zgadzał.

> czy zastanowił cie moze fakt ,dlaczego optymalna dieta została
> umieszczona
> obok innych _ekstremalnych_ diet??

Twojej jakoś nikt nie zauważa. Niegodna zainteresowania i polecania?
Nawet ty sam o niej milczysz.

> dlaczego tak jak bretharianizm i weganizm jest uwazana za diete
> ekstremalna
> i jest umieszczana na jednej póleczce z tymi dietami.?

Mnie jest wszystko jedno na jakiej półeczce nas widzisz.

dlaczego optymalni

No i lżej ci jak sobie poratlerkujesz?

Kończę ten bezsensowny ping-pong. EOT.

Krystyna