"Spotlight"

11. Data: 2016-02-11 02:25:13

Temat: Re: "Spotlight"
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
news:1842af3c-40a1-4b13-baf8-2f8befa30c11@googlegrou
ps.com...
> Ten film powinniście zobaczyć....
>
> "Kościół zepsuty do szpiku kości":
>

> O kulisach śledztwa bostońskich dziennikarzy opowiada nominowany do Oscara
> thriller "Spotlight" w reżyserii Toma McCarthy'ego.
>
> Rozmowę z Walterem Robinsonem (w filmie jego rolę gra Michael Keaton) i
> Michaelem Rezendesem (Mark Ruffalo), dwoma reporterami bostońskiego
> dziennika, którzy pracowali nad tą sprawą, rozpoczynam od pytania o to,
> kiedy uświadomili sobie, że mają w rękach wielki temat.
>
> http://m.onet.pl/rozrywka/film/wywiady,pz85sp

Oglądałem w USA jakiś już czas temu.
Bardzo dobrze zrobiony film. Podobał mi się.

12. Data: 2016-02-11 07:49:51

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
"glob" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
- pokaż cytowany tekst -
Oglądałem w USA jakiś już czas temu.
Bardzo dobrze zrobiony film. Podobał mi się.

Jest już w internecie, skala zboczeńców księży w sutannach jest zatrważająca, ale na
początku filmu policja kryje księży jest pokazane i u nas też pewnie tak jest, a
propaganda wmawia że celibat nie jest niszczącym pod zboczenia wytworem, co się nawet
kłóci z logiką, bo efekt wynaturzeń seksualnych czy w katolicyźmie czy islamie ma
dokładnie identyczne podłoże, w rygorze do seksualności.

13. Data: 2016-02-11 17:27:02

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-10 22:15, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
pl...

> Niedługo się zmieni. Będziesz szła z tyłu, za swoim panem i władcą,
> objuczona ciężarami

Nie bój, dam se radę.

łatwiej trafić cel przed sobą niźli za.

14. Data: 2016-02-11 19:10:17

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> [...]
> wynaturzeń seksualnych czy w katolicyźmie czy islamie ma dokładnie
> identyczne podłoże, w rygorze do seksualności.

U nas z pewnością jest gorzej, bo istnieje dużo większa presja społeczeństwa
na to aby nie obwiniać księży o nic.

15. Data: 2016-02-11 19:19:29

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik glob napisał:
> Ten film powinniście zobaczyć....
>
> "Kościół zepsuty do szpiku kości":

A to chj prawda jest, 1% zgniłków jest wszędzie
nie ma się co brandzlować.

Pamiętam jedna ciekawa rzecz, na p.s.p
jeden żłób chciał błysnąć i wrzucił
stronę z linkami nt. molestowania.

Tyle że z 2400 linków - 700 tyczyło się sruli.

16. Data: 2016-02-11 19:31:04

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
użytkownik glob napisał:
> [...]

jeden żłób chciał błysnąć i wrzucił
stronę z linkami nt. molestowania.

Tyle że z 2400 linków - 700 tyczyło się sruli.

Dopóki będą tacy debile całe przedszkola będą gwałcone przez księży, a twierdzenie że
wszedzie jest tak samo to ewidentne kłamstwa bo społeczeństwo nie chodzi w celibacie
aby im na taką skale odbijało i ten film, na aktach autentycznych , dokładnie to
pokazuje, jak zbok zboka pogania.

17. Data: 2016-02-11 19:34:54

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.02.2016 o 19:31, glob pisze:
> społeczeństwo nie chodzi w celibacie aby im

a Ty chodzisz w celibacie

18. Data: 2016-02-11 19:40:02

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

pinokio
W dniu 11.02.2016 o 19:31, glob pisze:
> społeczeństwo nie chodzi w celibacie aby im

a Ty chodzisz w celibacie

Żebym stał się zboczeńcem jak księża i miał z tego powodu obsesje, że mnie wszędzie
geje atakują nawet w kolorowankach dla dzieci i nienawidził kobiet bo tylko chcą
zgubić seksem niewinnych mężczyzn?. Nienaturalny jest celibat i trzeba dbać o te
sprawy bo się mózgownica lasuje i wtenczas nawet dupa kozy czy niemowlaka staje się
pociągliwa.

19. Data: 2016-02-11 22:51:59

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2016-02-10 22:15, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
pl...

> Nie bój, dam se radę.

Może będę miał okazję zobaczyć, jaka wtedy będziesz buńczuczna

> łatwiej trafić cel przed sobą niźli za.
Tyle, że trzeba chcieć trafić

--

Chiron

20. Data: 2016-02-12 17:06:17

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-02-11 22:51, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
pl...

> Może będę miał okazję zobaczyć, jaka wtedy będziesz buńczuczna.

Masz już odpowiednio długi ręcznik?

> Tyle, że trzeba chcieć trafić

Kochać - jak to łatwo powiedzieć.

Znowu dzicz niecywilizowana z Polski