Spowiedź 7-mio letniego dziecka - jak to oceniacie ?

31. Data: 2009-10-21 11:18:13

Temat: Re: Spowiedź 7-mio letniego dziecka - jak to oceniacie ?
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"FUN FIRE & HOUSE CLUB !" <v...@i...pl>
news:hbmocu$ce7$1@news.interia.pl...
> Użytkownik "Józefinka" <k...@p...onet.pl> napisał

> ==
> Patrzcie no ludzie, a chciał oskarżać Romana...
> duchowy pedofil :o)

> ==
> Podobno "zgwałcona" przez Romana prosiła
> sąd, by mu dał spokój..., prawda to ? :o/

Temida Mój Drogi JUDO ma przepaskę na oczach.
Człowiek może wybaczyć - bogini nie wybacza.
zbrodnia ----> kara
A to A
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸
"aby zrozumieć mądrość - trzeba być samemu mądrym"

32. Data: 2009-10-21 15:26:59

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yelo vel Redart" <r...@t...op.pl> napisał w
wiadomości news:hblb0o$g4o$1@news.onet.pl...
> [...]
> Tak sobie z żoną rozmawiamy, jak to wyjaśniać, jak przygotować,
> jak odpowiadać na wątpliwości, jakie są zagrożenia.
>
> Jak to wygląda z Waszego punktu widzenia ?
>
> Np. na pytanie: po co, czy muszę ? Jesteśmy skłonni
> sprawę stawiać tak: nie musisz, niektórzy ludzie
> już nie mają mamy i wtedy idą do spowiedzi opowiedzieć
> o swoich kłopotach. Itp.
>
> Ja mam opory przed oddawaniem intymnych spraw małego
> dziecka w ręce kogoś, kogo właściwie nie znam - ale
> stwierdziłem, że jak się już raz powiedziało 'tak',
> to trzeba teraz konsekwentnie wytrwać i dać zaufanie (kk).

masz za dużo wątpliwości, zapytaj córkę, wszystko Ci wyjaśni...

kiwiko

33. Data: 2009-10-21 15:37:12

Od: "FUN FIRE & HOUSE CLUB !" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał

> masz za dużo wątpliwości, zapytaj córkę, wszystko Ci wyjaśni...
> kiwiko
==
Następna rzymska kurwa...
Ty pytałeś się córki, jak ją gwałcił chuj konfesjonałowy ? :o/
I co ? Było jej dobrze ?

zdar
jude.billy :O)
FUN FIRE & HOUSE CLUB !

34. Data: 2009-10-21 17:34:04

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Józefinka" <k...@p...onet.pl>
l.googlegroups.com...

> ojjjjjjjjjjjj orgazm mentalny trwał ze 30 minut
> dzięki Edi :)
> Józefinka

Zauważasz jak to działa?
Autosugestia jak hipnoza:
...:: czuj się zaspokojona ::...
...:: bądź ozdrowiony::...
- to nie same słowa mają magiczną moc, ale świadomość obecności
drugiego człowieka i fakt, że zwraca się 'do mnie' .
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸
PS. Czy ja piszę do Ciebie - czy bardziej do siebie? ;)

35. Data: 2009-10-21 18:01:02

Od: Józefinka <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

-...@f...googlegroup
s.com...

> Zauważasz jak to działa?
> Autosugestia jak hipnoza:
>  ...:: czuj się zaspokojona ::...
>  ...:: bądź ozdrowiony::...
> - to nie same słowa mają magiczną moc, ale świadomość obecności
> drugiego człowieka i fakt, że zwraca się 'do mnie' .
> Robakks
> *°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸
> PS. Czy ja piszę do Ciebie - czy bardziej do siebie? ;)- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Jak już wspomniałam nie zwykłam ignorowac ludzi.
A to czy Ty będziesz mi życzył ozdrowienia i zaspokojenia niestety
narazie pozostanie pobożnym zyczeniem. Dlaczego?
Bo dokonane w młodości wybory powinny być dotrzymywane.
A w ogóle to mam doła.
pa
Józefinka

36. Data: 2009-10-21 18:07:24

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FUN FIRE & HOUSE CLUB !" <v...@i...pl> napisał w
wiadomości news:hbn8h1$fkt$1@news.interia.pl...
> [...]
> ==
> Następna rzymska kurwa...
> Ty pytałeś się córki, jak ją gwałcił chuj konfesjonałowy ? :o/

no, nieźle...
trudno o dobre słowo po czymś takim

kiwiko

37. Data: 2009-10-21 18:09:02

Od: "FUN FIRE & HOUSE CLUB !" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał

> no, nieźle...
> trudno o dobre słowo po czymś takim
===

A czym dobre słowo ró.żni się od prawdy ? :o/

> kiwiko

zdar
jude.billy :O)
FUN FIRE & HOUSE CLUB !

38. Data: 2009-10-21 18:13:31

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FUN FIRE & HOUSE CLUB !" <v...@i...pl> napisał w
wiadomości news:hbnhdk$3rp$1@news.interia.pl...

> A czym dobre słowo ró.żni się od prawdy ? :o/

> zdar
> jude.billy :O)
> FUN FIRE & HOUSE CLUB !
hihi, masz dyżur? ;)

prawda nie musi być przyjemna
dobre słowo daje nam radość

kiwiko

39. Data: 2009-10-21 18:15:03

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Red art wrote:
> Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał

> Tylko takie właśnie tłumaczenie mi się nie podoba. Czyli ustawianie
> całości w perspektywie 'brudów' i oddawanie ich w ręce kogoś
> z zewnątrz.

W istocie ta semantyka od razu ustawia delikwenta w poczuciu: "jestem
brudny" - z tej perspektywy to już doprawdy szczegół gdzie trafia brud.
/.../

> [...]
> wynikajace z ostatnich nieporozumień i gorszych humorów
> moich czy żony - a nie wady dziecka. Nie chcę, żeby córka
> 'brała to na siebie' i żeby jej się to utrwalało ... No nie wiem ...
>
> Jest tu dla mnie problemem coś, co się zdaje nazywać 'zatajeniem'
> - czyli na spowiedzi ma być pełna otwartość (wybaczcie, nie znam się).
> Wolałbym, żeby od początku, konsekwentnie stawiać prawę
> w kategoriach 'wolnego wyboru' - czyli jak Ci się ksiądz spodoba
> to powiesz mu co zechcesz, jak Ci się nie spodoba - możesz mu
> nic nie mówić, powiesz mamie albo babci.

Nie ma tak dobrze - zatajenie grzechu to grzech ciężki, dzieci są zwykle
o tym informowane na lekcji religii.

IMHO decydujący jest jednak sposób w jaki dziecko było traktowane w
sytuacjach popełnienia przewinienia - na ile wzbudzano i trenowano w nim
poczucie winu i wstydu. Jeśli specjalnie nie potrzebowaliście takiego
regulatora zachowania, to podejdzie do spowiedzi jak do czegoś naturalnego.

"Dobrego i kościół nie zepsuje" ;-)

Poza tym wskazane byłoby aby dzieciak miał jasność co w rozumieniu KK
jest grzechem a co nie. Może zapewniają tam jakiś praktyczny instruktarz
- warto sprawdzić a jak nie - to coś konkretnego dziecku zapodać, jeśli
zgłosi Wam: "nie wiem co mówić".

pozdrawiam
vonBraun

40. Data: 2009-10-21 18:17:28

Od: "FUN FIRE & HOUSE CLUB !" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał

> hihi, masz dyżur? ;)
:o)

> prawda nie musi być przyjemna
> dobre słowo daje nam radość
==
W sumie zgoda, ale czy przykrej prawdy
nie da się też nazwac dobrym słowem ? :o/

> kiwiko

zdar
jude.billy :O)
FUN HOUSE & FIRE CLUB !

W jakim stopniu wygląd determinuje to kim jestesmy
KIDNAPEROM,,,
badanie w domu spokojnej starości z roślinkami - kto takie opisywał?
jacuś żakowski sie obudził!
Coś dla was, na rozruszanie