Spóźniony pierścionek...

271. Data: 2003-07-25 12:20:05

Temat: Re: Spóźniony pierścionek...
Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ddd wrote:

> co byscie zrobily gdyby oswiadczyl wam sie chlopak, za ktorego chcialybyscie
> nawet wyjsc za maz, ale uwazalybyscie ze jeszcze zwiazke do tego nie
> dojrzal, zeby myslec o slubie. tzn chcialybyscie w przyszlosci wziac slub,
> ale wg was byloby jeszcze za wczesnie. nie mysle tu o odwlekaniu slubu,
> tylko o sytuacji gdybyscie rzezcywiscie znali sie krotko, chlopak by sie
> oswiadczyl troche nie w pore. co wtedy?

Mialam taka sytuacje. Odmówilam. Powody wyjasnilam. IMHO oswiadczanie
sie po 2 miesiacach, podejmowanie tak waznej decyzji, kiedy nawet nie
znamy jeszcze dobrze z partnerem, kiedy nie bylo szans sie dobrze poznac
jest malo powazne i zle wrózy malzenstwu.
Zreszta mój tamtejszy zwiazek sie rozpadl pozniej wiec decyzja nie
przyjecia piescionka okazała sie sluszna.
pzdr
agi

272. Data: 2003-07-25 12:31:35

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ddd wrote:

> gre

> wlasnie

> no i chyba to jest rozwiazanie, dzieki.

IMHO wlasnie nie jest- a przynajmniej nie jako rozwiazanie wzorcowe,
idealne dla kazdego. Wiele osób same oswiadczyny traktuje bardzo
powaznie i od tego momentu rozpoczynaja sie juz konkretne plany zwiazane
ze slubem. I przez taka osobe zbyt wczesne oswiadczyny moga byc
potraktowane jako deklaracja bez pokrycia kogos nieprzygotowanego do
roli ojca i meza. A taka deklaracje trudno brac na powaznie. Jesli nie
bylabym przygotowana do roli zony konkretnej osoby - nie moglabym
przyjac oswiadczyn. W tym momencie podejscie Duni wydaje mi sie bardzo
dziwne i nietypowe.
pzdr
agi

273. Data: 2003-07-25 12:46:58

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>IMHO wlasnie nie jest- a przynajmniej nie jako rozwiazanie wzorcowe,
>idealne dla kazdego.

No i nawtykalam IMHO i IMO, a jednak ktos sie przyczepil ;)
Nie bylo moim zamiarem _dawanie_dobrych_rad - a jedynie odpowiedz, na pytanie:

'co zrobilybyscie, gdyby...?' Jednakze jesli ddd odnajduje sie w tym, co pisze,

to bardzo mi milo z tego powodu.

>Wiele osób same oswiadczyny traktuje bardzo
>powaznie i od tego momentu rozpoczynaja sie juz konkretne plany zwiazane
>ze slubem.

Wiele... nie znaczy 'wszystkie'.

>Jesli nie
>bylabym przygotowana do roli zony konkretnej osoby - nie moglabym
>przyjac oswiadczyn.

Ty. A ja inaczej. To jest subiektywny sad. Chodzilo o to, ze mozna rozwazac
oswiadczajacego sie jako kandydata na meza, ale nie teraz-zaraz. O to, ze
narzeczenstwo moze byc czasem, kiedy przygladamy sie sobie jako przyszlemu
malzenstwu. Nie wiem, jak Ty, ale ja nie traktowalam kazdego mezczyzny, z jakim
sie przespalam albo latalam na randki, jako potencjalnego meza. I nie bylo dla
mnie wazne, czy ten i tamten sprzata po sobie w domu, czy lubi dzieci, czy
bedzie mial dobra prace - w takich zwiazkach nie gralo to dla mnie roli.
Narzeczenstwo otwieralo dla mnie etap wzajemnego przygladania sie sobie pod
katem _ewentualnego_ malzenstwa. Oczywiscie, moje spojrzenie na to wyjascnialam
'starajacemu sie', wiec nie bylo nieporozumien.
Gdyby ktos _w_ogole_ nie podchodzil mi jako przyszly maz, to oczywiscie bym nie
zawracala sobie glowy i dala kosza ;)

No, ale jak ktos zaraz po oswiadczynach ma zamiar doniesc o nim wszystkim
ciotkom, i jak ojciec zaraz bedzie swinie bil - no to racja - trzeba byc na
100% zdecydowanym :)

>W tym momencie podejscie Duni wydaje mi sie bardzo
>dziwne i nietypowe.

Ba, cale zycie staralam sie byc osoba nieszablonowa - i voila! udalo sie ;)
A tak powaznie - kiedys to wlasnie bylo norma, a ja jestem staroswiecka.

Dunia

PS. To jest - jak juz pisalam - IMHO i IMO, niestety mam dzis mniej czasu na
dyskusje, wiec wolalabym jej w tym miejscu nie kontynuowac.
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

274. Data: 2003-07-25 12:56:07

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:

> Ty. A ja inaczej. To jest subiektywny sad.

Jasne- nie neguje, zdziwilo mnie to tylko.
A odezwalam sie bo IMHO wydawalo mi sie, ze jednak powszechniejsze
podejscie jest takie jak moje-czyli oswiadczyny to juz bardzo powazny
etap i slub na widnokregu a nie poznawanie dopiero i zastanawianie sie
czy moze - wiec chcialam niejako uprzedzic ddd, zeby nie czul/a sie
zdziwiony jesli reakcja nie bedzie zgodna z Twoja sugestia - bo nie musi
:).
I zgodnie z prosba- koniec w tym temacie.
pzdr
agi

275. Data: 2003-07-25 13:24:26

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż a...@p...onet.pl i te mądrości wymagają mojej
stanowczej erekcji:

> Nie, zebym sie czepiala zartu ale jak najbardziej i co z tego? :) Jedna z
> milszych form bliskosci.

Nic, ja to pochwalam! :)
Tak tylko mi się wyrwało, żeby nazwać rzecz po imieniu, zamiast
pitu-pitu ą-ę... :)

Ale jak najbardziej popieram taką inicjatywę! :)

--
Z cyklu 'Sławni ludzie o Z. Boczku':
"Pan jest zerem!" (c) by L. Miller.

276. Data: 2003-07-25 13:28:28

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Grzegorz Janoszka i te mądrości wymagają mojej
stanowczej erekcji:

> A co to jest "pełny seks oralny" i "niepełny seks oralny"? :)

Często spotykam się z myleniem seksu oralnego z pieszczotami językiem
całego _ciała_ - a nie _narządów rozrodczych_ ;))))))))
(Bue, jak to brzydko brzmi - zupełnie jak 'narkoman' w odniesieniu do
palącego trawę :)P)

Czyli np. Panna poliże Cię po okolicach kolana (bardziej w górę) i
powie, że nie ma oporów przed seksem oralnym :D

W związku z tym - jako ssący palca koledze - mogę powiedzieć, że
uprawiam z nim seks oralny :)

Ale oczywiście mogę się mylić... :))))))))

--
Z cyklu 'Sławni ludzie o Z. Boczku':
"Weź wiaderko i idź do piaskownicy, korzystaj z wakacji póki są.

277. Data: 2003-07-25 13:31:15

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż a...@p...onet.pl i te mądrości wymagają mojej
stanowczej erekcji:

> A watek byl o kokardce na penisie- tytulu nie pamietam.

PAMIĘTAM !! :)

Od tego się to wszystko zaczęło:

--
Wszystkie wypowiedzi są moje, niezmyślane ale i nieprzemyślane.
Z poważaniem - aczkolwiek niekoniecznie poważnie,

278. Data: 2003-07-25 13:34:06

Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z. Boczek widać stracił(a) kontakt z nadświadomością popełniając:

> Często spotykam się z myleniem seksu oralnego z pieszczotami językiem
> całego _ciała_ - a nie _narządów rozrodczych_ ;))))))))

A odbyt w takim razie?
Pytam jak fachowca;-)

puchaty

--
"Mózg jest zanurzony w spermie. Jeśli się będziesz
namiętnie masturbował zwoje ci się wysuszą"

279. Data: 2003-07-25 14:00:53

Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Latem Grzegorz Janoszka wyklawiaturzyl(a):

> Widzę, że mamy podobne gusta telewizyjne :)
> Mi przez pewien czas TŻ zasłaniała oczy, jak szła ta reklama w TV, albo
> przełączała na inny kanał.
> Ale po jakimś czasie się jej znudziło ;-)

No fakt to jedna z najfajniejszych reklam, ale No.1 jest nie pamietam
jakiego woziku, ale bylo haslo:
- trzeba miec fantazje dziadku
- trzeba miec fantazje i pieniadze synku

czegos ucza te reklamy :-)

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %

280. Data: 2003-07-25 14:38:58

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 25 Jul 2003 14:00:53 +0000 (UTC) I had a dream that Bischoop
<B...@k...russia> wrote:
>No fakt to jedna z najfajniejszych reklam, ale No.1 jest nie pamietam

W miarę dajna jest też reklama soków Tarczyn czy jakiś podobnych :)

>jakiego woziku, ale bylo haslo:
>- trzeba miec fantazje dziadku
>- trzeba miec fantazje i pieniadze synku

To nie reklama woziku, tylko jakiegoś funduszu emerytalnego.

>czegos ucza te reklamy :-)

Kobiecej anatomii? :)

Re: ktorego wybrac??
Re: ktorego wybrac??