Spozywanie alkoholu wsród nieletnich

1. Data: 2006-06-09 14:55:15

Temat: Spozywanie alkoholu wsród nieletnich
Od: "Marlenka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy spozywanie alkoholu przez mlodziez w wielu 13-15 ma podobne
skutki jak u doroslych? Czy moze w tym wieku dzialanie alkoholu i
jego skutki sa silniejsze? Czy w tym wieku mozna uzaleznic sie od
alkoholu? I czy uwazacie picie alkoholu przez dzieci za problem?

2. Data: 2006-06-10 12:02:21

Temat: Re: Spozywanie alkoholu wsród nieletnich
Od: "...:::WISKOLER:::..." <R...@v...cy> szukaj wiadomości tego autora

Dr hab. nauk wszetecznych *Marlenka* , na *pl.soc.uzaleznienia* , dnia *9
czerwiec ( piątek) o godz. 16:55*, postawił tezę:

> Czy spozywanie alkoholu przez mlodziez w wielu 13-15 ma podobne
> skutki jak u doroslych?

Tak, tylko skala wyniszczenia organizmu jest większa.
>Czy moze w tym wieku dzialanie alkoholu i
> jego skutki sa silniejsze?

Organizm który się rozwija jest bardziej podatny na zatrucie alkoholem i
związane z tym skutki uboczne. Taki organizm nie rozwija sie prawidłowo,
może nawet nastąpić zatrzymanie rozwoju.
>Czy w tym wieku mozna uzaleznic sie od
> alkoholu?

Można i to zdecydowanie szybciej niż dorosły człowiek, czyli taki u którego
organizm już zakończył fazę rozwoju.
>I czy uwazacie picie alkoholu przez dzieci za problem?

Tak.
--
..::WISKOLER::..
Nie wymagaj od żony logicznego myślenia,

3. Data: 2006-08-08 06:29:04

Od: "Wojciech" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Marlenka" <m...@i...pl> napisal w wiadomosci
ps.com...
[...]

Wydaje mi sie ze jest to problem rodziców.

4. Data: 2006-08-08 20:46:47

Od: "ALEX" <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

*Marlenka*-san ni au koto ha itsumo tanoshii ]:->

> Czy spozywanie alkoholu przez mlodziez w wielu 13-15 ma podobne
> skutki jak u doroslych?

O wiele mocniejsze. Ponizej.

> Czy moze w tym wieku dzialanie alkoholu i
> jego skutki sa silniejsze?

Znacznie mocniejsze. Obrazowo, ja mam 35 lat i jestem w stanie wypic
100 jednostek teoretycznych by nikt sie nie zorientowal ze jestem
trafiony. Bez urazy ale 15-letni smark po 50 jednostkach teoretycznych
bedzie pijany w trupa

> Czy w tym wieku mozna uzaleznic sie od
> alkoholu?

To chyba oczywiste

> I czy uwazacie picie alkoholu przez dzieci za problem?

Nie no skad. Normalna ludzka rzecz. Ehhhh

--
ALEX Lodzermensch, nihon no teikoku no fanatikku na fan, chugoku no
nekkyousha ]:->

szukam ośrodka leczenia (zakon)
Sprawdz czy jestes uzalezniony od Internetu!
Re: Lufka
Długotrwałe efekty zażywania narkotyków.
Pacjent, seksualny łup?