Re: Sprawa naczyn z TEFLONU - moj apel - podajcie dalej !

1. Data: 2005-05-16 08:44:31

Temat: Re: Sprawa naczyn z TEFLONU - moj apel - podajcie dalej !
Od: "bispierre" <b...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Z teflonem , jezeli sie normalnie uzywa nie powinno byc problemu.
A normalne uzywanie teflonu ma to w sobie ze w rzadnym wypadku nie wolno
dopuscic o tego zeby zrobic najmniejsze zarysowanie na teflonie.
Jezeli jusz jest to wtedy jest problem.
I na zachodzie wszystkie instytucje o tym wiedza.
Odnosnie wysylania do Polski produktow z teflonu, to nie bardzo to jest
prawda, poniewasz u nas (Francja) jest tego pelno.
A o niebespieczenstwie tego produktu wszyscy wiedza.
I robia tak zeby tego nie porysowac.
Jezeli sie zdazy najmniejsza ryska na teflonie, to trzeba to wyrzucic.
Uzywac drwnianych narzedzi kuchennych lub z niektorych plastikow, i nie
bedzie problemu

Pierre

f...@p...google.com...