Sprawa rotmistrza Pileckiego trwa!

21. Data: 2013-07-07 09:21:28

Temat: Re: Sprawa rotmistrza Pileckiego trwa!
Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-06 15:58, p47 pisze:

> [...]
> Wg niego ci, którzy plują na naszych bohaterów mają miec bezwzględne
> prawo do tego, bo panuje "wolność poglądów", ale ci, którym to się nie
> podoba i nie chcieliby, aby ci plujący występowali udrapowani w szaty
> ich reprezentantów takich "świętokradczych" przekonań mieć nie mogą!
> - prawo do każdych poglądów musi bycbowiem zagwarantowane, ale pod
> warunkiem, że są one tożsame z pogladami "Trybuna". W przeciwnym
> razie, jak on sa napisał -łagier. Ot, bolszewia w najczystszej
> postaci..;-)
>
> PS.Domyslam się, że ten nick: "Trybun" to od Trybuny Ludu;-)

No jeżeli bolszewików masz za tych którzy sprawiedliwość stawiali
najwyżej w swojej hierarchii swoich wartości to istotnie jestem
bolszewikiem.
Proszę zwrócić uwagę na to że Wasi bohaterowie nie muszą być ich
bohaterami. Powiedz chociaż czy głosowałeś na którąś z tych osób która
postępuje nie tak jak Ty od nich oczekujesz.
Nie zdajesz sobie sprawy że przyłączasz się do ordynarnego szantażu tych
osób?

Co do Trybuna, to nick jest nawiązaniem do nazwy i funkcji urzędnika w
starożytnym Rzymie.

22. Data: 2013-07-07 11:03:31

Od: "Chlorek" <C...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości

Kulka jako kara?.. no owszem, ale tylko w
> absolutnej ostateczności, gdy działalność delikwenta jest wysoce szkodliwa
> dla społeczeństwa i nie rokuje on żadnego widoku na poprawę.

no to setki tysięcy partyjniaków powinno leżeć pod tujami, a nie sadzić je
przy willach.

23. Data: 2013-07-07 12:03:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 07 Jul 2013 09:16:54 +0200, Trybun napisał(a):

> Jaka wina taka kara, szantaż to dość poważne przestępstwo,
> ubezwłasnowolnia człowieka w tego co ma najcenniejsze - wolności.. O
> jakiej kulce prawisz? Kulka jako kara?.. no owszem, ale tylko w
> absolutnej ostateczności, gdy działalność delikwenta jest wysoce
> szkodliwa dla społeczeństwa i nie rokuje on żadnego widoku na poprawę.

Jaki szantaż?
--
XL
"Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a

24. Data: 2013-07-07 12:19:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Jaka wina taka kara, szantaż to dość poważne przestępstwo,
> ubezwłasnowolnia człowieka w tego co ma najcenniejsze - wolności.. O

Nie wiesz, kim był Pilecki???
:-O
http://pl.wikipedia.org/wiki/Witold_Pilecki
Przestudiuj całość.

25. Data: 2013-07-07 15:17:48

Od: Z_D <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <krb4to$3k6$1@node1.news.atman.pl> Trybun napisal(a):

> Co do Trybuna, to nick jest nawiązaniem do nazwy i funkcji urzędnika w
> starożytnym Rzymie.

Fajny ten nick. Fajny jakby inaczej.
Znaczy - występujesz *niczym* trybun? Wszechładny,
jednoistancyjy, nieomylny samodzierżca?

--
Pozdr. Z_D
____________________

26. Data: 2013-07-07 15:27:02

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chlorek" <C...@i...pl> napisał w wiadomości

> no to setki tysięcy partyjniaków powinno leżeć pod tujami, a nie sadzić
> je przy willach.
Hejka. A ci? ..."Prokuratorem oskarżającym Pileckiego był major Czesław
Łapiński, przewodniczącym składu sędziowskiego podpułkownik Jan Hryckowian
(obaj byli dawnymi oficerami AK). wow!
Pozdrawiam komplikująco Ja...cki

27. Data: 2013-07-07 15:29:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Jul 2013 13:17:48 +0000 (UTC), Z_D napisał(a):

> Fajny ten nick. Fajny jakby inaczej.
> Znaczy - występujesz *niczym* trybun? Wszechładny,
> jednoistancyjy, nieomylny samodzierżca?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Trybun_ludowy
:-)

28. Data: 2013-07-13 11:24:37

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-07 12:03, Ikselka pisze:

> Jaki szantaż?

No, - "postępuj wg moich oczekiwań bo inaczej kara".. Sytuacja tym
poważniejsza bo tu ma miejsce jeszcze podburzanie innych.

29. Data: 2013-07-13 11:25:20

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-07 12:19, Ikselka pisze:

> Nie wiesz, kim był Pilecki???
> :-O
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Witold_Pilecki
> Przestudiuj całość.

Oczywiście znam piękną kartę, podręcznikową wręcz jeżeli chodzi o
patriotyzm i walkę z okupantem hitlerowskim Pana Rotmistrza.
Wątpliwości budzić może jego postawa juz po wyzwoleniu, i myślę że to
jest przyczyną tego braku głosu wymienionych europosłów. Może oni coś
wiedzą, coś czego IPN nie podał do publicznej wiadomości.
I tak swoja drogą - szkoda że IPN utajnił archiwa służb bezpieczeństwa
PRLu, i tylko dawkuje wiadomości w nich zawarte, upubliczniając tylko to
co mu odpowiada. A my Polacy musimy spekulować na ten temat.

30. Data: 2013-07-13 11:26:08

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-07 15:17, Z_D pisze:

> Fajny ten nick. Fajny jakby inaczej.
> Znaczy - występujesz *niczym* trybun? Wszechładny,
> jednoistancyjy, nieomylny samodzierżca?

Dlaczego "inaczej"? Wykaż w czym uchybiam sprawiedliwości.

Kiszone ogórki
Naturalny a organiczny?
szósty rok jak mikoryzę dałem
jakie to drzewo? -jabłonka