Sprawca wypadku

21. Data: 2007-09-20 10:17:15

Temat: Re: Sprawca wypadku
Od: "Kasia " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz <p...@w...org> napisał(a):

> No i tu bym sie klocil czy olewane, bo wiem ze raczej malo kto ma mnie w
> kf - to po pierwsze.
> Po wtore: mozemy to sprawdzic, poprzez obrazanie kazdego z grupowiczow i
> zobaczymy ile osob mnie czyta jak beda mi odpowiadac.
> Tylko po co? Po to zeby jakiejs glupiej cipie cos udowodnic?

A jednak też dajesz się prowokować. Jak dzieciak.

- JaKasia = Hekate
(jak widać Cię czyta, czasami nawet z uwagą)

22. Data: 2007-09-20 10:18:05

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:

> No i tu bym sie klocil czy olewane, bo wiem ze raczej malo kto ma mnie w
> kf - to po pierwsze.

No jasne, w życiu cię nie wrzucą do kf, bo takie dziwo to szkoda ominąć :-D

> Po wtore: mozemy to sprawdzic, poprzez obrazanie kazdego z grupowiczow i
> zobaczymy ile osob mnie czyta jak beda mi odpowiadac.

Dziecko, ile ty masz tych latek, ze 16?
No to rozumiem, czemu tylko zjeżdżasz...

> Tylko po co? Po to zeby jakiejs glupiej cipie cos udowodnic?
> A wypierdalaj.

Oto esencja. Styl. Klasa.
Wszystko "samo w sobie" - no, mówiłam, że dziwo.

--
XL wiosenna
Chwilami jestem tu:

23. Data: 2007-09-20 10:18:11

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:

> "Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> Zapomnialas jak cie kochali na kuchni, a jakie zdania na twoj temat
> padaly niedawno jeszcze tutaj?
> Chcialoby sie powiedziec ze udajesz kretynke, ale przeciez ty nie musisz
> nawet udawac.
> Nie bede podawal przykladow innych grup, bo naprawde zebraloby sie tego
> troche.
> To ze powazne dialogi prowadza z toba dwaj przyglupawi paranoicy nie
> oznacza ze jestes akceptowana przez wszystkich.

Ty to jednak musisz babą być, no nie ma siły.

> W sumie sie nie dziwie, bo co ty mozesz wiedziec cokolwiek nawet o
> zjezdzaniu, kiedy jak juz wspomnialem masz pajeczyne miedzy nogami
> pasztecie?
> Aha, co do tego zjezdzania: no coz, moglabys sie bardziej mocnego
> argumentu uczepic, np. mojej glupoty, braku inteligencji itp.

Brak inteligencji? - no cóż, podobno jakąś inteligencję każde boże
stworzenie posiada na miarę swojego gatunku, minogu...
A głupi nie jesteś, jest znacznie GORZEJ.

> Nie idzie? Ano racja, byloby trudno debilko. Zwlaszcza z takim poziomem
> jak ty reprezentujesz

Z wysoka nie widzę - co ty tu pstrzysz?

24. Data: 2007-09-20 17:53:00

Temat: ZAKAZAĆ CB W SAMOCHODACH!
Od: s...@m...com szukaj wiadomości tego autora

debile kupują CB żeby nie płacic mandatów i wiedzieć gdzie policja stoi i
namierza piratów i wyprzedzają na 3-go TIR-y z 2 setkami na liczniku....
Szkoda że tylko w Austrii jest to prawnie zakazane.
Jakie są skutki - widać....
brak słów....

25. Data: 2007-09-20 18:02:03

Temat: Re: ZAKAZAĆ CB W SAMOCHODACH!
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<s...@m...com> wrote in message
> [...]
> namierza piratów i wyprzedzają na 3-go TIR-y z 2 setkami na liczniku....
> Szkoda że tylko w Austrii jest to prawnie zakazane.

Od zakazów rozumu nie przybędzie. CB jest pierwszym środkiem łącznosci w
razie wypadku, - wystarczy, że w zasięgu bedzie inny CB. Ma znaczną przewagę
nad komórką.

26. Data: 2007-09-21 11:29:17

Od: a...@n...at szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> namierza piratów i wyprzedzają na 3-go TIR-y z 2 setkami na liczniku....
> Szkoda że tylko w Austrii jest to prawnie zakazane.

gdyby tak bylo jak opisujesz, siedzialby teraz w wiezieniu! Nim zaczniesz
pisac o czyms zastanow sie nad trescia, badz zadaj pytania - chetnie odpowiem!
Brat nie mial i nie ma CB w aucie, tir jechal z szybkoscia ok. 60 km/h (na
Slowacji jest to czeste zjawisko - wolno jadacy tir a za nim korek), on
wyprzedzal z predkoscia ok 90 km/h. Po wypadku zostalo wszystko zbadane -
slady hamowania, samochod i on sam. On posiada prawo jazdy od 19 lat, w roku
robi ponad 100 tys km, dotychczas bez zadnej kolizji. Zycze Ci abys Ty nigdy w
takiej tragedii nie uczestniczyl, nie byl swiadkiem a co gorsza sprawca, bo
kazdemu moze sie zdazyc. Nie bardzo rozumiem co Austria ma do tej sprawy?

pozdrawiam
M-a

27. Data: 2007-09-21 14:05:19

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@m...com napisał(a):

> [...]
> namierza piratów i wyprzedzają na 3-go TIR-y z 2 setkami na liczniku....
> Szkoda że tylko w Austrii jest to prawnie zakazane.

zmien ingrediencje swojej szklanej kuli, bo wypowiedz srednio na miejscu. Ja
bym raczej postulowala nakaz noszenia odblaskowych ubran na drodze - dla
rowerzystów i bab ubranych na buro lub czarno.

28. Data: 2007-09-22 09:31:27

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> No jasne, w życiu cię nie wrzucą do kf, bo takie dziwo to szkoda
> ominąć :-D

Ja mam... ale co raz mi ktoś wyciągnie to ścierwo...
Ale nic to :)
Przeżyję...

Pozdrawiam
Paweł