Sprzedaż mieszkania, a zwrot nadpłaty

1. Data: 2014-09-28 11:42:19

Temat: Sprzedaż mieszkania, a zwrot nadpłaty
Od: aga <a...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Sprzedaje mieszkanie. I mam w czynszu nadpłate z ogrzewania.
Spółdzielnia bierze je na poczet czynszu.
Czy jak sprzedam mieszkanie, to oddadzą mi pieniądze czy przejdą na
nowego właściciela ??

2. Data: 2014-09-28 11:55:25

Temat: Re: Sprzedaż mieszkania, a zwrot nadpłaty
Od: ".:Artur:." <a...@n...spamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie zwrócili na konto wszystkie nadwyżki.

.:Artur:.

3. Data: 2014-09-28 12:04:15

Temat: Re: Sprzeda? mieszkania, a zwrot nadp?aty
Od: aga <a...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

Nie maja mojego konta wiec mysle ze mi zwroca do reki. Bo tam jest ok
800 zl nadplaty.

4. Data: 2014-09-28 14:15:10

Od: aga <a...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

to z czym musze isc do spoldzielni ???? Notariusz da mi jakis akt
sprzedazy mieszkania ? I wlasnie, jakie dokumenty musze miec u
notariusza przy sprzedazy mieszkania.

5. Data: 2014-09-28 18:27:31

Od: ".:Artur:." <a...@n...spamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to z czym musze isc do spoldzielni ???? Notariusz da mi jakis akt
> sprzedazy mieszkania ? I wlasnie, jakie dokumenty musze miec u notariusza
> przy sprzedazy mieszkania.

Jak Cie nie znaja. To idz i mow ze mieszkanie sprzedane nowy wlascicel to
ten Pan co przyszedl z Toba. On sobie od razu sprawdzi ze mieszanie nie
zalega i wpisze sie w ewidencje. Tak bylo u mnie przynajmniej.
--
.:Artur:.
Użytkownik "aga" <a...@n...eu> napisał w wiadomości

ustawienia sterownika do spalania pelletu
Lampa JANSJÖ z IKEA - padł zasilacz
KIDDY MOLESTORS William Korab, M. Kenneth Bien, Arthur Monty Ahalt & James J. Lombardi
Jaki atlas do ćwiczeń do domu ???
cytryna skierniewicka karłowa Ponderosa