Re: Sprzedam dusze..

Data: 2006-01-12 15:11:40
Temat: Re: Sprzedam dusze..
Od: Relpp <n...@m...px>

Dnia 12.01.2006 Relpp <n...@m...px> napisał/a:

> [...]

Ja nie jestem ofiarą losu ;-) Po prostu za dobry jestem dla kobiet
licząc że one też by mogły.

Hm. Tyle już jest powiedziane o alpha i beta że wszystko można wrzucić
do tych worków. Mam wrażenie że przez alpha uważasz kogoś kto zdominuje
swego partnera (choć w tym związku to raczej nie można tak tego nazwać)
że będzie gotowy na każde "przynieś, zanieś, pozamiataj".

--
Relpp