Sprzedaz mieszkania na raty

1. Data: 2002-02-11 09:13:11

Temat: Sprzedaz mieszkania na raty
Od: "Chopek" <c...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Mam do sprzedania mieszkanie. Chetni sa tylko nie maja pieniedzy. W sumie
jestem w stanie sprzedac to mieszkanie na raty (nie przez bank). Czy ktos z
Was to przerabial? Jak powinna wygladac umowa miedzy mna a kupujacym? Gdzie
tkwia niebezpieczenstwa? Jak sie przed nimi zabezpieczyc?

Pozdrawiam, Marcin
www.kawalerka.hg.pl

1. Data: 2002-02-11 11:48:42

Temat: Re: Sprzedaz mieszkania na raty
Od: Andrzej Garapich <garapich@_WYWAL_TO_palac.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 11 Feb 2002 10:13:11 +0100, "Chopek" <c...@m...org>
pisze:

> [...]
>Was to przerabial? Jak powinna wygladac umowa miedzy mna a kupujacym? Gdzie
>tkwia niebezpieczenstwa? Jak sie przed nimi zabezpieczyc?

Witaj.
Nie ma z tym zadnego problemu. W umowie mozesz miec dokladnie
zapisane wszystkie terminy platnosci. Moze byc tak, ze kazdego
10-tego iles tam. Mozesz sobie zastrzec, zeby to bylo w dolarach
(tzn. w zlotowkach stanowicych rownowartosc ilus tam dolarow
po kursie z dnia platnosci lub z dnia umowy lub po kursie NBP
z 30 maja 2003 roku). Wazne, zeby bylo napisane w umowie,
ze przeniesienie wlasnosci nieruchmosci nastapi do zaplaceniu
ostatniej raty (czy kupujacy chca brac kredyt hipoteczny pod to
mieszkanie?)
W razie czego zawsze masz w zapasie artykul 777 KC.
No i mozesz sobie tez zastrzec, ze wyprowadzasz sie tez po
otrzymaniu ostaniej raty.

pozdrawiem serdecznie

Andrzej Garapich
garapich@_WYWAL_TO_palac.pl

gdzies przeczytane (nie moje)
- znudziło mnie pisanie idiotyzmów,
więc dla odmiany napisałem głupotę.

1. Data: 2002-02-11 12:06:02

Od: Dlugi <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 11 Feb 2002 12:48:42 +0100, Andrzej Garapich
<garapich@_WYWAL_TO_palac.pl> wklepal(a):

>W razie czego zawsze masz w zapasie artykul 777 KC.

Ktory, powiadasz, ktory? :-))

Pozdrawiam
Dlugi

1. Data: 2002-02-14 11:17:51