Sprzet AGD po 1 maja ?

1. Data: 2004-03-25 07:36:16

Temat: Sprzet AGD po 1 maja ?
Od: "alien657" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak myslicie czy jest sens czekac do 1 maja z zakupem sprzetu AGD
(konkretnie chodzi o sprzet do zabudowy firmy Electrolux), czy jest mozliwe
ze ceny spadna, jak to jest w teorii a jak to moze wygladac w praktyce.

Dzieki

alien657

1. Data: 2004-03-25 07:47:46

Temat: Re: Sprzet AGD po 1 maja ?
Od: "Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

na razie to stal idzie w górę, więc będzie okazje do podwyżki zapewne :(

Pozdrawiam Zora

1. Data: 2004-03-25 11:05:05

Od: "Artur" <t...@n...adem.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alien657" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
mozliwe
> ze ceny spadna, jak to jest w teorii a jak to moze wygladac w praktyce.

witam

ceny spadnąc powinny --może nie z dnia na dzień .
Tańsze będą sprzęty sprowadzane (w tym momencie obłożone cłem).
Produkowane u nas nie --dopiero niższe ceny na sprowadzane wymuszą obniżki i
na nasze(lecz na pewno nie na wszystko)
Więc tak -sprawdź czy dany produkt jest robiony u nas ,jeśli nie to można
poczekać te parę dni

1. Data: 2004-03-25 11:29:28

Od: "Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na nasze(lecz na pewno nie na wszystko)
> Więc tak -sprawdź czy dany produkt jest robiony u nas ,jeśli nie to można

Też jestem zainteresowana zakupami, więc niedawno przeleciałam w necie ceny
tych samych sprzętów /przynajmniej z nazwy/, i się zdumiałam. Tacie np Candy
potrafi być dużo, dużo droższe we Francji i w niemczech, a np AEG - ceny
porównywalne z naszymi /za to np. we Włoszech mocno droższe/.
mówię tu o pojedyńczych modelach, bo niewiele sprzętu dostępnego na naszym
rynku ma odpowiedniki na świecie /chyba, że na stronach pisanych cyrylicą/.
Jakie z tego wnioski?

Nie mam pojęcia.
Pozdrawiam Zora

1. Data: 2004-03-25 15:25:32

Od: " zayzayer" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://serwisy.gazeta.pl/ue/1,36142,1978504.html

1. Data: 2004-03-26 12:47:38

Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " zayzayer" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> http://serwisy.gazeta.pl/ue/1,36142,1978504.html

Najbardziej mi się tam podoba propan i butan :))))) ROTFL
Jednak, mimo tak trudnych i wielostopniowych eliminacji do pracy w Agorze,
zdarza im się przyjąć, delikatnie mówiąc, gapę :)

T.

1. Data: 2004-03-26 16:42:40

Od: "Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na rzeczonej stronie znalazłam:

" Ceny tych towarów wzrosną:

11,4% opał i energia
5% czynsze, remonty i opłaty za wodę "

Zdaje się, że każda produkcja i handel opierają się na tych czynnikach, więc
mówienie, że zdrożeje tylko parę rzeczy jest mocno naciągane, chyba.

pozdrawiam Zora

1. Data: 2004-03-29 14:00:11

Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zora" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
więc
> mówienie, że zdrożeje tylko parę rzeczy jest mocno naciągane, chyba.

Niekoniecznie. Przykład z życia - znajomy gabinet stomatologiczny (ale może
być sklep, hurtownia itp.) - obroty około 30 tys. miesięcznie, koszty
energii i gazu - 500 zł miesięcznie. A więc 1,6%. Podwyżka o 11% daje wzrost
kosztów o 0,18%.

T.

1. Data: 2004-03-30 09:50:25

Od: "Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> energii i gazu - 500 zł miesięcznie. A więc 1,6%. Podwyżka o 11% daje wzrost

Mam nadzieję, że twoje racjonalne podejście do sprawy znajdzie odzwierciedlenie
w rzeczywistości. Amen

Zora Pozdrawia

[Allegro] Alarm do domu z nadajnikiem radiowym
wklady do szuflad
pralka Amica PA55 oraz PB55 ?
Szklo lub blacha na scianie w kuchni
Gdzie najtańsze polskie płytki w warszawie i okolicach np. Siedlce