Sprzęt TEKA

1. Data: 2007-03-20 22:15:29

Temat: Sprzęt TEKA
Od: "Radek" <r...@p...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie. wlasnie mebluje mieszkanie i dokuchni chciałbym coś fajnego no
i w miare taniego.... znalazlem firme Teka... co o niej sadzicie?
jakies doswiadczenia? dla mnie to czarna magia.. wedlug opisow budzi
zaufanie ale..... prosze o opinie madrzejszych ode mnie...

2. Data: 2007-03-21 07:31:59

Temat: Re: Sprzęt TEKA
Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Radek" <r...@p...edu.pl> wrote in
pl:

> Witajcie. wlasnie mebluje mieszkanie i dokuchni chciałbym coś
> fajnego no i w miare taniego.... znalazlem firme Teka... co o

Fajne jest, ale tanie to raczej nie ;-)
JA wybralem FRANKE, ale tylko dlatego ze mieli ladniejszy zlew ;-)

e-Shrek

3. Data: 2007-03-21 07:33:09

Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Radek napisał(a):
> [...]
> jakies doswiadczenia? dla mnie to czarna magia.. wedlug opisow budzi
> zaufanie ale..... prosze o opinie madrzejszych ode mnie...

Mam od roku zlew z tegranitu i baterię z wyciąganą wylewką. Nie mam
zastrzeżeń. Nie widać śladów zużycia i nawet korek automatyczny się
jeszcze nie popsuł :)

Pozdrawiam
Krzysztof Smyk

--
.::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.

4. Data: 2007-03-21 09:55:28

Od: "m[...]" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Radek wrote:

> [...]
> jakies doswiadczenia? dla mnie to czarna magia.. wedlug opisow budzi
> zaufanie ale..... prosze o opinie madrzejszych ode mnie...

fajne jest ale czy tanie?
My mamy teke od 6 lat. Absolutnie nic jej nie ruszylo - no prawie nic bo
z miesiac temu wysypalo mi sie zy duzo kreta i polalem to woda i zostaly
plamy ktorych jakos nie moe zmyc. Ale to niestety moje gapiostwo.
W nowym mieszkaniu tzez bedziemy miec teke ale tylk zlew. Sprzet AGD
wydaje nam sie deko za drogi: z deka za droga ta teka :)))

PanTalon

5. Data: 2007-03-21 10:01:59

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radek" <r...@p...edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jakies doswiadczenia? dla mnie to czarna magia.. wedlug opisow budzi
> zaufanie ale..... prosze o opinie madrzejszych ode mnie...

Mam zlew tej firmy, chcialam jescze okap, ale byl za drogi :), ale jesli
cena nie jest przeszkoda to jest to bardzo dobry sprzet.

--
pozdr,
ewka

6. Data: 2007-03-21 12:16:39

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Mam zlew tej firmy, chcialam jescze okap, ale byl za drogi :), ale jesli
> cena nie jest przeszkoda to jest to bardzo dobry sprzet.

z ciekawosci jaki okap?
podszafkowy?
bo ja taki mam wlasnie TEKA i byl to jeden z tanszych.
piekarnik tez mam firmy TEKA i cena byla raczej porownywalna z innymi
producentami.
zlew tez tej firmy(zwykly metalowy) i tez cena porownywalna.

o jakosci nie wypowiadam sie bo mam to pol roku:)

--
pzdr
piotrek

7. Data: 2007-03-21 12:59:05

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" <...@...ru> napisał w wiadomości

> z ciekawosci jaki okap?
> podszafkowy?
> bo ja taki mam wlasnie TEKA i byl to jeden z tanszych.

No podszafkowe sa w ogole tanie, ale ja mam chetke na taki model kominowy ze
szklem hartowanym, a on ok 2 tys kosztuje. Na razie sie wstrzymalam z
zakupami, bo wlasnie taki mi odpowiada wiec musze troche poczekac, bo inne
wydatki mam na glowie.

> piekarnik tez mam firmy TEKA i cena byla raczej porownywalna z innymi
> producentami.
> zlew tez tej firmy(zwykly metalowy) i tez cena porownywalna.

No dobra, zle sie wyrazilam, oni maja tez tanszy sprzet, ale ja mialam na
mysli ten z wyzszej polki.

--
pozdr,
ewka

8. Data: 2007-03-21 21:39:29

Od: "Radosław Kępa" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo Wam dziękuję... przemysle szybko sprawe i wybiore... kurcze
projektantka wymyslila sprzet do zabudowy (aeg i siemens) i wszystko
kosztuje prawie 20 tys.... cholera - musze szukac oszczednosci - dlatego
pytałem..
Mowila bardzo zle o amice i mastercook`u - chyba znikneliby z rynku gdyby
rzeczywiscie mieli slaba jakosc... jakos jej nie wierzę...

a co sadzicie o panelach w domku?? mampolozyc w calym domu jedenwzor i
znow to samo... Pani,ktora mi projektuje kuchnie moofi,ze PERGO..... a ja
mysle o classenie lub czyms innyma niekoniecznie z wyzszejpolki... co Wy
sadzicie o mojej Pani projektant..?

9. Data: 2007-03-21 21:58:29

Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Radosław Kępa napisał(a):
> [...]
> Mowila bardzo zle o amice i mastercook`u - chyba znikneliby z rynku gdyby
> rzeczywiscie mieli slaba jakosc... jakos jej nie wierzę...

Mają raczej napewno słabszą jakość niż aeg/siemens. Ale na rynku
istnieje jeszcze parę niezłych marek: Electrolux (nieco niższa wersja
AEG), czy Bosch, a z ekonomiczniejszych przyjrzyj się Gorenje, która na
grupie jest raczej chwalona.

Ale ile Ty masz tych sprzętów do zabudowy i jakie, że wychodzi Ci
20kPLN? Chyba same najwyższe modele :)

> [...]
> mysle o classenie lub czyms innyma niekoniecznie z wyzszejpolki... co Wy

Ja akurat paneli nie kładłbym żadnych :) Tylko naturalne deski.

A co do Pani projektant - ma ambicje na zrobienie Ci mieszkania "w
wysokiej jakości". Niby dobrze, ale...
Pytanie 1: czy Ciebie na to stać?
Pytanie 2: Czy powinieneś mieć super-hiper materiały (żeby się pochwalić
/ bo uważasz że jest taka potrzeba / bo lubisz / bo tak :))

Jeśli odpowiesz na dwa pytania twierdząco, to przybij sobie piątkę z
Panią :) Jeśli nie - to ją utemperuj. Dobre materiały mają swoją cenę,
jednak prawdziwa jest też zależność: jakość materiałów poprawia się
liniowo, to ich cena rośnie odpowiednio geometrycznie :) Nie zawsze
niewielka różnica w jakości jest warta dużej różnicy w cenie. Musisz sam
się zastanowić, czy to że panele zniszczą się np. po 12 latach a nie po
11 warte jest różnicy w cenie.

Pozdrawiam
Krzysztof Smyk

10. Data: 2007-03-22 08:00:52

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radosław Kępa" <r...@h...pl> napisał w wiadomości
pl...

> [...]

> mysle o classenie lub czyms innyma niekoniecznie z wyzszejpolki... co Wy

Przede wszystkim dobry projektant pyta klienta ile srodkow na dajmny na to
remont chce przeznaczyc, jakie ma upodobania i musi wymyslec co kupic i
jakie, by trafic w gusty, by bylo uzyteczne i po takiej cenia na jaka Cie
stac. Po to jest projektant, by dopasowac to wszystko a nie tylko by
nawymyslac jak na potrzeby domku z gazety ;) bo to zadna sztuka, musi tak
sprawe przemyslec i pokombinowac, by wiedizec na czym zaoszczedzic, a na co
dac wiecej, a calosc by byla efektowna. Wiec jesli juz tak pokombinowala, ze
Ty martwisz sie o kase to niedobrze.

--
pozdr,
ewka

rolety zasuwane od dołu
zabezpieczenie przeciwwyplywowe gazu
jak się robi sufity podwieszane?
Jak zabezpieczyć się przed impulsem elektrycznym
Re: Zmywarka - temat wraca