Sprzęt TEKA

11. Data: 2007-03-22 08:11:42

Temat: Re: Sprzęt TEKA
Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Radosław Kępa" <r...@h...pl> wrote in
news:dcc7ef38057d78094d7841bcedeb1678@news.home.net.
pl:

> Bardzo Wam dziękuję... przemysle szybko sprawe i wybiore... kurcze
> projektantka wymyslila sprzet do zabudowy (aeg i siemens) i wszystko
> kosztuje prawie 20 tys.... cholera - musze szukac oszczednosci -
> dlatego pytałem..

To ile masz tego sprzetu?!
Kuchnia + plyt gazowa, lodowka, zmywarka, pralka (ta nie do zabudowy)
Bosch/Liebherr/Electrolux wyniosl mnie okolo 10000. Zlew z fragranitu +
bateria z tegoz okolo 1400. Do 20 to jeszcze daleko ;-) a i pralka nie
stoi w kucni ;-)))

> Mowila bardzo zle o amice i mastercook`u - chyba znikneliby z rynku
> gdyby rzeczywiscie mieli slaba jakosc... jakos jej nie wierzę...

Amica nie wiem, ale Mastercook nie jest zly, z tym ze akurat podobala nam
sie kuchnia Boscha bo mozna bylo do niej kupic szklana plyte.

> a co sadzicie o panelach w domku?? mampolozyc w calym domu jedenwzor
> i znow to samo... Pani,ktora mi projektuje kuchnie moofi,ze
> PERGO..... a ja mysle o classenie lub czyms innyma niekoniecznie z
> wyzszejpolki... co Wy sadzicie o mojej Pani projektant..?

Mam parkiet ;-)

A tak w ogole, to projektanci wnetrz lubia poszalec. Ja z architekta
korzystalem tylko do aranzacji przestrzeni ( i tu zdecydowanie byl rto
dobry pomysl). Oczywiscie pewne rozwiazania nam podsunal i w wiekszosci
skorzystalismy bo rzeczywiscie byly dobre. Samo wyposazenie i kolorystyke
zrobilismy sami.

e-Shrek

12. Data: 2007-03-22 12:26:00

Od: "ZS" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witajcie. wlasnie mebluje mieszkanie i dokuchni chciałbym coś fajnego no
> i w miare taniego.... znalazlem firme Teka... co o niej sadzicie?

Ja kupiłem płyte indukcyjną pod zabydowe bo mieli najtańszą na rynku 2100zł.
Indukcja to rewelacja, szybko i nic nadmiernie się nie grzeje, czystość przy
tym.

13. Data: 2007-03-23 08:52:27

Od: "Slawek" <s...@l...beztego.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radek" <r...@p...edu.pl> napisał w wiadomości
pl...
> [...]
> jakies doswiadczenia? dla mnie to czarna magia.. wedlug opisow budzi
> zaufanie ale..... prosze o opinie madrzejszych ode mnie...

Używam od około 6 mies. płyta indukcyjna, piekarnik Ha 850, okap kominowy
( model z szybą), zlew (jednokomorowy z suszarka wykończenie micro fibra czy
jakoś tak) + kran z wyciąganą wylewką.
Ceny wcale nie aż tak wysokie ( porównywalne do Boscha) - co więcej płyta to
nawet chyba jedna z tańszych na rynku indukcji. Wyszukałem najtańsze ceny w
necie poszedłem do tradycyjnego sklepu z ta listą.... i okap dostałem nawet
taniej niż w sieci:-). No fakt kran to pewnie innej firmy no może bym 100
zaoszczędził.
Plusy i minusy. Indukcja jak dla mnie rewelacja - szybkość, czystość i
precyzja regulacji. Ze dwa razy się "zawiesiła", czyli świecił sie jakiś
niekreślony znaczek na wyświetlaczu i nie można było załączyć pola
grzejnego. Pomaga reset zasilania. Trochę ja słychać szczególnie na małych
poziomach mocy, ale to w sumie nie przeszkadza.
Głośny jest natomiast okap, trudno go zmontować, żeby nie drgał i nie
hałasował. Wypada mi jeden z filtrów w okapie nie wiem czy to montażyści cos
uszkodzili... pewnie będę to reklamował. Piekarnik i kran ok.Wyciągana
wylewka sie przydaje.
Natomiast wykończenie zlewu to chyba bym wybrał następnym razem "len" cena
ta sama a mam wrażenie ze jednak łatwiej się czyści.
Ważne 4 lata pisemnej gwarancji - 2 lata full + 2 lata na części.

Pozdrawiam
Sławek

14. Data: 2007-03-26 13:35:52

Temat: Re: Sprz?t TEKA
Od: Krzysztof Kop <2...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <etr7uc$281$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Piotrek" <...@...ru>
wrote:

> z ciekawosci jaki okap?
> podszafkowy?
> bo ja taki mam wlasnie TEKA i byl to jeden z tanszych.
> piekarnik tez mam firmy TEKA i cena byla raczej porownywalna z innymi
> producentami.
> zlew tez tej firmy(zwykly metalowy) i tez cena porownywalna.
>
> o jakosci nie wypowiadam sie bo mam to pol roku:)

Okapy TEKI slyna z mocnego ciagu, do 900 m3 . Moj montazysta zartowal ze
taki to zasysa schabowe z patelni, na szczescie nie mial racji. Mam DX
90.

Krzychu

15. Data: 2007-03-26 13:36:36

Od: Krzysztof Kop <2...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ettsn4$um4$1@news.dialog.net.pl>, "ZS" <a...@w...pl> wrote:

> Ja kupiłem płyte indukcyjną pod zabydowe bo mieli najtańszą na rynku 2100zł.
> Indukcja to rewelacja, szybko i nic nadmiernie się nie grzeje, czystość przy
> tym.

Czy plyta idukcyjna jest czystsza od tej ceramicznej? Ze niby to co
wykipieje si enie przypali od goraca?

Krzychu

16. Data: 2007-04-02 15:10:44

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

A tam, stawiam, że silniki tłuką ze dwie firmy w Europie, parę innych dorabia obudowy
z nierdzewki, a kilkanascie daje
swoje naklejki...
JaC

> Okapy TEKI slyna z mocnego ciagu

It has removed 3495 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

rolety zasuwane od dołu
zabezpieczenie przeciwwyplywowe gazu
jak się robi sufity podwieszane?
Jak zabezpieczyć się przed impulsem elektrycznym
Re: Zmywarka - temat wraca