Sprzęt firmy SMEG - ktos cos o tym wie?

1. Data: 2003-06-24 17:54:08

Temat: Sprzęt firmy SMEG - ktos cos o tym wie?
Od: "Mateusz Jaworski" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Firma SMEG

W Polsce jeszcze zanych sprzetow tej firmy nie widzialem
To dobra firma? Czy raczej na rowni z Ardo Aristonem?

pzdr

matjaw

1. Data: 2003-06-24 18:58:52

Temat: Re: Sprzęt firmy SMEG - ktos cos o tym wie?
Od: "Marta Skorupska" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Jaworski" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> Firma SMEG
>
> W Polsce jeszcze zanych sprzetow tej firmy nie widzialem
> To dobra firma? Czy raczej na rowni z Ardo Aristonem?

Mam piekarnik i plytę gazową. Wyglądają świetnie, spisują sie bardzo dobrze.
Ale myslę, że są z wyższej półki niż Ardo, biorąc pod uwagę chociażby cenę.

Marta

1. Data: 2003-06-24 20:54:10

Od: "Grzegor" <G...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Jaworski" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> Firma SMEG
>
> W Polsce jeszcze zanych sprzetow tej firmy nie widzialem
> To dobra firma? Czy raczej na rowni z Ardo Aristonem?

Nie jestem tego pewien ale wydaje mi sie że SMEG to firma designerska i jako
taka nie jest w pełni producentem swoich wyrobów, zaś co do półki to jest
wysoka zdecydowanie powyzej Ardo raczej obok Miele

pozdrawiam Grzegorz

1. Data: 2003-06-25 06:11:18

Od: l...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Mateusz Jaworski" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

A ja widziałam całe mnóstwo! Głównie kuchnie, piekarniki i zmywarki, ale
lodówki też chyba są. Jest w Gliwicach sklep, który jest przedstawicielem tej
firmy. Z tego, co mówił sprzedawca to jest to firma, która ma wyłączność na
wyposażanie kuchni papieskiej :-) Mnie się podobało. Dużo fajnych bajerów -
widać, że stawiają na wygodę i bezpieczeństwo: szybka w piekarniku nie może być
bardziej gorąca niż 50st. C, można wyjąć całe drzwi od piekarnika i dużo
ułatwień do jego mycia, drzwiczki wytrzymują duży nacisk, brzegi zaokrąglone
itp. W zmywarce wyjątkowy (info od sprzedawcy :-) ) system dwóch wirników (tych
części, co się kręcą) - podobno lepiej myje.
Spędziłam w tym sklepie pewnie koło godziny a weszłam tylko obejrzeć
zlewozmywak :-) Sprzedawcy kompetentni, uprzejmi i wszystko pokazują,
objaśniają itd. Aż chce się coś kupić.
Pozdrówka
kama

1. Data: 2003-06-25 06:36:10

Temat: Re: Sprzęt firmy SMEG - ktos cos o tym wie? [troche OT]
Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Jaworski" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> Firma SMEG
>
> W Polsce jeszcze zanych sprzetow tej firmy nie widzialem
> To dobra firma? Czy raczej na rowni z Ardo Aristonem?

Ardo i Ariston to nie jest jedna półka.
Ardo stoi zdecydowanie niżej, bardziej na wysokosci Zanussi i Amici raczej
A Ariston to srednia polka - tam gdzie Indesit, Gorenje itd.

mag.

1. Data: 2003-06-25 07:44:45

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MarcinP" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości >

> Troche nie na temat ale....glupie gadanie. Tak jakby troche powiedziec, ze

toc w temacie umiescilam ze OT :)

mag.

1. Data: 2003-06-25 09:13:48

Temat: Odp: Sprzęt firmy SMEG - ktos cos o tym wie? [troche OT]
Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ardo stoi zdecydowanie niżej, bardziej na wysokosci Zanussi i Amici raczej
> A Ariston to srednia polka - tam gdzie Indesit, Gorenje itd.

Troche nie na temat ale....glupie gadanie. Tak jakby troche powiedziec, ze
Toyota stoi wyzej niz Opel. Niby prawda. Ale jakbym mial wybierac miedzy
malym Yarisem a wygodna Vektra wybralbym to drugie :-).
Rozne produkty tego samego producenta sa w roznym wykonaniu i roznej klasie
cenowej, bez sensu porownywac. Niby Miele ma najlepsze pralki, ale to tylko
uwzgledniajac jakosc. Jesli wezmiemy pod uwage wspolczynnik cena/jakosc
pewnie bedzie gdzies w srodku stawki a moze blizej konca.

pozdrowienia
Marcin

1. Data: 2003-06-25 21:09:17

Od: antekant <A...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Mateusz Jaworski wrote:
> Firma SMEG
>
> W Polsce jeszcze zanych sprzetow tej firmy nie widzialem
> To dobra firma? Czy raczej na rowni
>
> pzdr
>
> matjaw

Nie ma sensu zestawiac SMEG z Ardo i Aristonem. SMEG to ekstraklasa,
jak masz kase to brac i nie pytac. Ale w Polsce to nie wiem gdzie to by
mozna kupic.

Antekant

1. Data: 2003-06-26 06:40:11

Od: "RR" <R...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

www.dombianco.com.pl

Pozdrawiam
Robert

1. Data: 2003-06-26 08:40:13

Od: "Mateusz Jaworski" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

zmywarki AMICA (a na pewno model ZSI2612) to wlasnie SMEG
a cena 2120 - chyba sie oplaca?

pzdr

matjaw

Re: Kto ma panele 5 lat?