Spuścić z tonu przyjdzie...drogie Panie... ;)

41. Data: 2007-04-16 13:59:25

Temat: Re: Spuścić z tonu przyjdzie...drogie Panie... ;)
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"iwanos" <i...@6...pl> wrote in message
news:evvuoq$o57$1@atlantis.news.tpi.pl...

> siedz dalej i marszcz freda przed dżejpegami

Pewnie mógłbym być twoim guru - trzy żony na liczniku - siedmioro dzieci i
masę skoków w bok...

42. Data: 2007-04-16 14:01:42

Od: "iwanos" <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie mógłbym być twoim guru - trzy żony na liczniku - siedmioro dzieci i
> masę skoków w bok...

kozy i reszta trzody chlewnej sie nie liczy drogi panie

43. Data: 2007-04-16 14:05:27

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:evu0b8$la6$1@news.onet.pl...

Cytat:

"Niestety, najnowsze doniesienia wskazują, że nowoczesne, odnoszące sukcesy
kobiety, kierujące się wysokimi standardami i mające skłonności do
wybrzydzania, mogą mieć kłopot ze znalezieniem męża."

-to dla mnie zawsze bylo oczywiste. Normalna rzecz.
Duch

44. Data: 2007-04-16 14:07:46

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

<m...@y...com> wrote in message
ps.com...

:) fajne.
Czyli co, wyksztalcony -> lepszy.
A konkretniej? Bardziej zaradny? Obyty?
Ciekawym :)
podr,
Duch

45. Data: 2007-04-16 14:09:04

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Mme Kitzmoor" <E...@g...com> wrote in message
ps.com...
On Apr 15, 10:01 pm, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

> Gdzie wy znajdujecie te kobiety które szukają sobie "ideałów"?

Hehe, dobre pytanie...
Duch

46. Data: 2007-04-16 14:10:40

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iwanos" <i...@6...pl> napisał w wiadomości

> kozy i reszta trzody chlewnej sie nie liczy drogi panie

A to czemu?! ;)
Zawszeć jakieś "doświadczenie seksualne"! ;P

47. Data: 2007-04-16 14:15:03

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mme Kitzmoor" <E...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...
On Apr 16, 8:34 am, m...@y...com wrote:

> To one mają szukać, a nie odwrotnie.
> To kobieta wybiera :-)

Najlepiej szukać sobie siebie nawzajem. To eliminuje ryzyko sytuacji
'ale miałem dostać ideał'. Bo nic się w życiu nie należy, nawet jak ma
się dwa fakultety i białego konia. Na wszystko trzeba zapracować -
reszta to tylko miłe niespodzianki.

---
To ja wolę...same niespodzianki...skoro nawet pracując w pocie czoła na
związek "nic mi się nie należy" [co akurat tak samo widzę] ;)
Po co więc "pracować" -skoro życie i tak nas "samo" zaskoczy? ;D

48. Data: 2007-04-16 14:15:16

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Apr 16, 10:17 am, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:

> Mogą być podwiędłe (...)

Sorry, że nadal tu, więc krótko:
Przy odbieraniu paczki trochę się zdziwiłam... ale nie aż tak
bardzo :-)))
Dotarły w świetnym stanie. Jest ich bardzo dużo! - dziękuję. Obornik
już przekopany, za godzinkę je posadzę.

49. Data: 2007-04-16 14:18:00

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
> wybrzydzania, mogą mieć kłopot ze znalezieniem męża."
>
> -to dla mnie zawsze bylo oczywiste. Normalna rzecz.

I nie tylko z jego znalezieniem...
ale tez "utrzymaniem" przy sobie...
jak się juz jakiś "znajdzie"... ;)

50. Data: 2007-04-16 14:20:53

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Mme Kitzmoor" <E...@g...com> wrote in message
ps.com...

> Hehe, dobre pytanie...
> Duch

To nie my je znajdujemy...to one nas... ;P

uczestnictwo w imprezach dzieci z poprzedniego związku
polonezem pod prąd A-4 ["na gazie" z zoną i dziecmi/Chorzów-RudaŚl ]
Trudny ojciec
Pytanie o granice...;)
Hej Wesolych Swiat