Re: Srebro Koloidalne

Data: 2009-01-02 11:39:59
Temat: Re: Srebro Koloidalne
Od: "GAL" <g...@T...pl>

Użytkownik "Juanitos" <j...@g...com> napisał w wiadomości
news:gjkglh$rce$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Dokładnie o to mi chodziło... poza tymi przypadkami są jeszcze
> straszniejsze, ale myślę, że ten powinien wystarczyć, aby porzucić myśli o
> srebrze koloidalnym. W imieniu potencjalnych ofiar dziękuję za wsparcie.
>
> Pozdrawiam myślących
> Juanitos

Z moich informacji wynika, że srebro koloidalne prawidłowej jaości używane w
prawidłowych dawkach nie wywoła efektu barwienia skóry. Gorzej jeśli za
produkcję wody srebrnej zabiera się ktoś w piwnicy i pije toto litrami.Na
marginesie...znalazłem w necie informacje o sprzęcie [jest metoda wykonania
tegoż sprzętu w domu]potrzebnym do produkcji, oraz metody otrzymywania wody
srebrnej. Nie polecam...
Niedowiarków [myślących;}] odsyłam do informacji z Mennicy gdzie również
produkują taką wodę i udzielą [chyba]wszelkich informacji dotyczących
wyników badań nad tą materią.Może w necie będzie z mennicy info- nie
pamiętam już...

GAL