Srebro Koloidalne

1. Data: 2009-01-01 20:20:48

Temat: Srebro Koloidalne
Od: magda g <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wita.
czy to faktycznie jest takie dobre jak opisują w internecie? Czy ktoś
stosował Srebro Koloidalne/
madzia

2. Data: 2009-01-01 20:49:12

Temat: Re: Srebro Koloidalne
Od: "m." <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda g" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> wita.
> czy to faktycznie jest takie dobre jak opisują w internecie? Czy ktoś
> stosował Srebro Koloidalne/

ja - w desperacji, jak nic nie pomagalo na infekcje bakteryjne. po miesiacu
stosowania wyzdrowialam.

3. Data: 2009-01-01 22:58:01

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

m. napisał/a:
> Użytkownik "magda g" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> ja - w desperacji, jak nic nie pomagalo na infekcje bakteryjne. po miesiacu
> stosowania wyzdrowialam.

Gdzie to się kupuje, ile kosztuje i jak się stosuje? :-)

--
animka

4. Data: 2009-01-02 00:09:13

Od: "m." <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
m. napisał/a:

>Gdzie to się kupuje, ile kosztuje i jak się stosuje? :-)

no w aptekach, np tu:
http://www.domzdrowia.pl/39703,srebro-koloidalne-ag-
100-300-ml.html

stosowanie 1 lyzka do wypicia dziennie.

ze srebrem jest tez mydelko, u mnie w domu juz na stale obecne:
http://www.domzdrowia.pl/68252,mydelko-naturalne-100
-g.html

5. Data: 2009-01-02 00:26:14

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

m. napisał/a:
> Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

> no w aptekach, np tu:
> http://www.domzdrowia.pl/39703,srebro-koloidalne-ag-
100-300-ml.html

Super!
Tylko ile trzeba "tych buteleczek" po 32 zł wypić, żeby wyzdrowieć czy
uodpornić się?

> stosowanie 1 lyzka do wypicia dziennie.
>
> ze srebrem jest tez mydelko, u mnie w domu juz na stale obecne:
> http://www.domzdrowia.pl/68252,mydelko-naturalne-100
-g.html

Też świetny produkt (chociaż do Polleny nie mam zaufania, nie lubię tej
firmy).
Ciekawa jestem jak to mydełko działa jeśli ktoś ma suchą skórę ciała i
powinien ją natłuszczać, a to mydełko jest na spirytusie (mam nadzieję,
że nie denaturowym, bo tanie)?

--
animka

6. Data: 2009-01-02 00:35:08

Od: "m." <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

m. napisał/a:
>Super!
>Tylko ile trzeba "tych buteleczek" po 32 zł wypić, żeby wyzdrowieć czy
>uodpornić się?

nie wiem szczerze mowiac. ja potrzebowalam miesiaca, zeby miec dobry wynik.
wiem, ze niektorzy pija profilaktycznie dluzej, zeby np. nie ulec
przeziebieniu.

>Ciekawa jestem jak to mydełko działa jeśli ktoś ma suchą skórę ciała i
>powinien ją natłuszczać, a to mydełko jest na spirytusie (mam nadzieję, że
>nie denaturowym, bo tanie)?

w kazdym razie do higieny intymnej sie nadaje, stosuje z powodzeniem.

7. Data: 2009-01-02 00:58:24

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

m. napisał/a:
> [...]
>
> nie wiem szczerze mowiac. ja potrzebowalam miesiaca, zeby miec dobry wynik.
> wiem, ze niektorzy pija profilaktycznie dluzej, zeby np. nie ulec

OK :-) Dzięki.
Kupię sobie to sreberko. Tym bardziej, że ostatnio ciągle chorowałam.
Najpierw zapalenie ucha środkowego (antybiotyk Auqumentin), po
wyleczeniu infekcja wirusowa. Pani doktor chyba wspomaga firmę
farmaceutyczną bo mi zapisała jakiś nowy antybiotyk ZAMUR (tak jakby coś
dla silnego chłopa-murarza, a nie drobnej, o delikatnym żołądku
kobietki). Zażyłam toto, bo bardzo mnie bolało gardło. Wkrótce poczułam
się znowu źle. Poszłam do innej lekarki i znowu antybiotyk (nie pamiętam
nazwy, kosztował 14 zł). Chciałam zrobić sobie wreszcie wymaz z
gardła, ale już zdążyłam zażyć ten antybiotyk, więc bez sensu było
wywalanie pieniedzy na to badanie, bo musi minąć 5 dni od brania
antybiotyku.
Teraz regeneruję organizm i w przyszłym tygodniu wybieram się na wymaz z
gardła.

--
animka

8. Data: 2009-01-02 01:35:22

Od: "Piotrek" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wita.
> czy to faktycznie jest takie dobre jak opisują w internecie? Czy ktoś

Hmm...
http://www.quackwatch.org/01QuackeryRelatedTopics/Ph
onyAds/silverad.html

Może jakiś lekarz się wypowie ?

Pzdr
Piotrek

9. Data: 2009-01-02 01:40:34

Od: "m." <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" <k...@s...pl> napisał w wiadomości
> Może jakiś lekarz się wypowie ?

jeszcze nie slyszalam, zeby jakis lekarz to zalecal. nawet jesli kilka lat
leczenia antybiotykami (z przerwami), chemioterapeutykami, ziolami i innymi
rzeczami zleconymi od lekarza nie przynioslo wyleczenia.

10. Data: 2009-01-02 07:19:24

Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

magda g pisze:
> wita.
> czy to faktycznie jest takie dobre jak opisują w internecie? Czy ktoś
> stosował Srebro Koloidalne/
> madzia

To jest straszliwy preparat prowadzący do przerażających i
nieodwracalnych powikłań. Swego czasu był bardzo popularny w USA.
Powinien być zakazany w cywilizowanych krajach.

Juanitos

Do lekarzy dentystów
co jesc w dniu wyrwania zeba?
jak długo antybiotyk