Srebro Koloidalne

11. Data: 2009-01-02 07:21:34

Temat: Re: Srebro Koloidalne
Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

http://deser.pl/deser/1,83453,4782585.html

12. Data: 2009-01-02 07:43:07

Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

WOJO pisze:
> http://deser.pl/deser/1,83453,4782585.html

Dokładnie o to mi chodziło... poza tymi przypadkami są jeszcze
straszniejsze, ale myślę, że ten powinien wystarczyć, aby porzucić myśli
o srebrze koloidalnym. W imieniu potencjalnych ofiar dziękuję za wsparcie.

Pozdrawiam myślących
Juanitos

13. Data: 2009-01-02 09:25:13

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 2 Jan 2009 01:35:22 -0000, Piotrek wrote:

> Może jakiś lekarz się wypowie ?

A po co? :)
Jak lekarz powie to, co myśli, to zaraz rzucą się na niego różne takie i
będą krzyczeć, że mafia, że korupcja, że niedouczony. A tak - pacjencie,
truj się sam :)

m.
--
Marek Bieniek (mbieniek na epic kropa pl)
Na newsach jestem prywatnie i wyrażam tu swoje prywatne opinie.

14. Data: 2009-01-02 11:39:59

Od: "GAL" <g...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Juanitos" <j...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
> srebrze koloidalnym. W imieniu potencjalnych ofiar dziękuję za wsparcie.

Z moich informacji wynika, że srebro koloidalne prawidłowej jaości używane w
prawidłowych dawkach nie wywoła efektu barwienia skóry. Gorzej jeśli za
produkcję wody srebrnej zabiera się ktoś w piwnicy i pije toto litrami.Na
marginesie...znalazłem w necie informacje o sprzęcie [jest metoda wykonania
tegoż sprzętu w domu]potrzebnym do produkcji, oraz metody otrzymywania wody
srebrnej. Nie polecam...
Niedowiarków [myślących;}] odsyłam do informacji z Mennicy gdzie również
produkują taką wodę i udzielą [chyba]wszelkich informacji dotyczących
wyników badań nad tą materią.Może w necie będzie z mennicy info- nie
pamiętam już...

GAL

15. Data: 2009-01-02 11:52:35

Od: "m." <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A po co? :)
> Jak lekarz powie to, co myśli, to zaraz rzucą się na niego różne takie i
> będą krzyczeć, że mafia, że korupcja, że niedouczony. A tak - pacjencie,
> truj się sam :)

daleka jestem od tego, co napisales. w zyciu bym po to nie siegnala, gdyby
nie 3 lata bezskutecznego leczenia zakazenia bakteryjnego. to srebro to byla
ostatnia deska ratunku, po miesiacu ktorej stosowania posiedl wyszedl
jalowy.

16. Data: 2009-01-02 12:07:55

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 2 Jan 2009 12:52:35 +0100, m. wrote:

> [...]
> ostatnia deska ratunku, po miesiacu ktorej stosowania posiedl wyszedl

Nikt nie twierdzi, że srebro nie ma właściwości antyseptycznych. Nikt
tez nie twierdzi, że stosowane w odpowiedni sposób nie może być
skuteczne (sam miałem okazje wielokrotnie obserwować dobry efekt np.
miejscowego stosowania azotanu srebra w trudno gojących się odleżynach
na przykład). Problem w tym, że bardzo często bywa stosowane
nieodpowiednio, na bazie tego co ludzie piszą, wbrew wiedzy medycznej, a
wręcz im bardziej wbrew, tym chętniej - bo jak wiadomo lekarze to
niedouczona mafia w białych kitlach :) Efektem są takie przypadki, jak
np. słynny papa smerf, zresztą już w tym wątku cytowany.

Nie wiem, czy Twój przypadek stanowi dowód na skutecznosć srebra
koloidalnego. Jak mawiali Rzymianie - post hoc est non propter hoc -
znaczy zależność czasowa nie oznacza automatycznie zależności
przyczynowej. Tak czy inaczej - na zdrowie :D

m.

17. Data: 2009-01-03 04:14:09

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Animka" napisał:

> Pani doktor chyba wspomaga firmę farmaceutyczną bo mi zapisała
> jakiś nowy antybiotyk ZAMUR (tak jakby coś dla silnego
> chłopa-murarza, a nie drobnej, o delikatnym żołądku kobietki).

Widzę, że choroba tomka wilickiego staje się zaraźliwa niczym wirus.
Nowa jest nazwa, cefuroksym jest stary jak świat.

--
Pozdrawiam - Aicha

18. Data: 2009-01-05 07:39:29

Od: SM <b...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

WOJO pisze:
> http://deser.pl/deser/1,83453,4782585.html

Widziałem film na Planete, National Geographic albo Discovery. Była tam
kobieta która miała właśnie to "choróbsko" - nazywa się chyba srebrnica
i jest efektem odkładania się srebra w organiźmie.

SM

19. Data: 2009-01-05 22:51:26

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

SM napisał/a:

> Widziałem film na Planete, National Geographic albo Discovery. Była tam
> kobieta która miała właśnie to "choróbsko" - nazywa się chyba srebrnica
> i jest efektem odkładania się srebra w organiźmie.

Dobrze, że jeszcze nie kupiłam i nie zażyłam :-)

--
animka

20. Data: 2009-01-06 07:03:39

Od: SM <b...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> Dobrze, że jeszcze nie kupiłam i nie zażyłam :-)

Ja nie twierdzę że srebro koloidalne jest szkodliwe. Być może w
niewielkich ilościach, rozsądnym dawkowaniu, posiada jakieś efekty
lecznicze. Kwestia we właściwym jego stosowaniu.
Równie dobrze można przedawkować np. antybiotyk, środki nasenne, itp
i też stwierdzić że to szkodliwa trucizna.

SM

Do lekarzy dentystów
co jesc w dniu wyrwania zeba?
jak długo antybiotyk