Srednie zuzycie pradu

21. Data: 2007-01-12 21:55:08

Temat: Re: Srednie zuzycie pradu
Od: "emarcin" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Przeczytaj mój post w tym samym wątku - u mnie całkiem sporo biorą
> urządzenia podłaczone cały czas będące w tzw. stanie czuwania. Jest tego
> sporo, każdy bierze kilka W, ale jak zsumujesz to robi się tego sporo- u
> mnie sam sprzęt rtv+mikrofala+piec gazowy+lampy IR (wszystko w stanie
> gotowości) daje na dzień 2,5kWh a gdzie jeszcze urządzenia, które
> "pracują" jak pralka, zmywarka, lodówka, komputer?
> Janusz K.

Potwierdzam - wszystkie "czuwania" biorą u mnie około 60W czyli 1,5 kWh na
dobę.
Do tego dodaj lodówkę, u mnie jeszcze akwarium i już daje to ze 4kWh.

Pozdrawiam emarcin

22. Data: 2007-01-13 17:57:22

Od: " zora" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz K. <a...@o...pl> napisał(a):

> Dodam jeszcze, że dopiero po uwzględnieniu tych wszystkich "dupsów"
> właczonych cały czas do sieci i biorących "tyle co nic" doszedłem dlaczego
> na miesiąc wychodzi mi jakieś 170kWh, bo z urządzeń tradycyjnie obarczanych,
> jako te zużywające prąd- za diabłą mi nie wychodziło...

Dobrze gadacie obywatelu, u mnie jeszcze telefon/fax na czuwaniu + ładowarki do
komórek grzeją się nadaremnie, no i prawie zawsze jakiś fon się ładuje, bo jest ich
w domu 4 szt, no i ładowarka szczoteczki elektrycznej, no i ładowarka do
akumulatorkó AA i AAA zawsze coś ładuje :) bo to jakies mp-3 , aparat czy inny
badziew rozładował, no i przed robotą trzebaby laptopa naładować :(, niektórzy
pewnie jeszcze golarkę ładują, o wieży stereło nie wspomnę.

23. Data: 2007-01-14 20:48:23

Od: Andrzej Seneczko <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kichu napisał(a):
> Witam
> Ile srednio dziennie, lub miesiecznie zyzywa pradu przecietne gospodarstwo
> domowe?Standardowe wyposazenie no moze oprócz elektrycznego podgrzewacza
> wody przeplywowej.

Witam

u mnie to jest mniej wiecej tak

2006 rok kWh
Styczeń 117,2
Luty 106
Marzec 110
Kwiecień 87
Maj 86
Czerwiec 91
Lipiec 71
Sierpień 61
Wrzesień 97
Październik 119
Listopad 106
Grudzień 113

za rok ok 1169 kWh

mieszkanie 2 pokoje w bloku 38 m2
dwie osoby
lodowka electrolux 185 cm 2 agregaty
kuchenka mikrofalowa ma (czuwanie) tylko do podgrzewania
pralka polar rosa ok 1 raz w tygodniu
komp PIII 700 praktycznie chodzi caly czas jak jestem w domu (na noc
wylaczany)
zarowki energooszczedne w kuchni i duzym pokoju, reszta zwykle i
halogeny w lazience
telewizor stary helios TC-500 nie ma czuwania chodzi malo
maly sony 14 cali chodzi wiecej, ale za kazdym razem wylaczany z czuwania
magnetowid stary sanyo na czuwaniu

--
Pozdrawiam Andrzej
Puławy

24. Data: 2007-01-18 15:07:57

Od: "kichu" <kichu24@(nospam)tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej Seneczko" <a...@g...pl> wrote in message

> Witam
>
> u mnie to jest mniej wiecej tak
>
> 2006 rok kWh
> Styczeń 117,2
> Luty 106
> Marzec 110
> Kwiecień 87
> Maj 86
> Czerwiec 91
> Lipiec 71
> Sierpień 61
> Wrzesień 97
> Październik 119
> Listopad 106
> Grudzień 113

Witam
Widzac to zestawienie idzie sie tylko zalamac.U mnie udalo sie dziennie
zejsc do 10 kWh, po wylaczeniu z czuwania starej wiezy stereo i
magnetowidu.W ciagu 12 godzin w nocy idzie tylko 2 kWh, reszta w ciagu
dnia.Biorac pod uwage ze wszyscy mieszkancy pracuja na noce, w wiekszosc
dnia przesypiamy i tylko popoludniu kilka godzin normalnie funkcjonujemy.
Nic mi nie przychodzi na mysl co moze tyle pradu zuzywac. Czy zarowka
energooszczedna albo stara swietlowka moze miec jakies uszkodzenie i zuzywac
wiecej pradu?

25. Data: 2007-01-18 18:16:50

Od: "W&B" <w...@p...portal.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2 osoby dom 120m2 standartowe wyposażeni piekarnik elektryczny 1x na
> tydzień
coś z linkiem nie tak oto moje zuzycie w 2006r.:
1-309 kWh
2-237
3-207
4-179
5-145
6-143
7-151
8-152
9-148
10-170
11-182
12-198

26. Data: 2007-01-19 07:53:23

Od: "Marcin P." <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nic mi nie przychodzi na mysl co moze tyle pradu zuzywac.
Korki wykręć, jeśli licznik zatrzyma się po wykręceniu światła to znaczy że
światło, jeśli po wykręceniu kontaktów to znaczy ze coś podłączonego do
kontaktu, jeśli kontakt to odłączaj po kolei i sprawdź przy którym
urządzeniu licznik najszybciej sie kręci. Ja obstawiam komputer.

27. Data: 2007-01-19 09:51:44

Od: " zebra" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może jakiś dodatkowy pomiar na czas jakiś sobie zrobić i skonfrontować odczyt
z licznikiem energetyki? Może to wina licznika?

28. Data: 2007-01-19 20:51:02

Od: "GlennBp" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> domowe?Standardowe wyposazenie no moze oprócz elektrycznego podgrzewacza

Wlasnie doszedl rachunek. Okres rozliczeniowy od 06.06.06 do 06.01.07.
wyszlo 1050 kWh.
Dom 160 mq, wszedzie tam gdzie to mozliwe sa zarowki energo oszczedne, agd w
klasie A, , oprocz lodowki, notabene zepsutej i do wymiany.Do tego plyta
elektryczna, czajnik rowniez na prad i moja Gaggia.
Poniewaz pracuje w domu, to z bonusow, 2 kompy, lap i stacjonarny od 8 do 22, i
router bezprzewodowy.. Fax na "sstendbaju", telefony, ladowarki. Do tego kociol,
z pompami obiegowymi do c.o i cwu(3 zewnetrze podlogowka(grundfoss upe,grzejniki
i cwu). Moje "zabawki"muzyczno wizualne tv 44 cale itd.
Faktem jest, ze staramy sie racjonalnie korzystac z energii tzn wylaczac swiatlo
gdy wychodzimy z pokoju etc.
Aha w ten okres nie jest jeszce w 100% miarodajny, poniewaz fachowcy robili
kuchnie, wykanczali garaz a wiec sporo wiertarek w klasie Y chodzilo ;-)
Pozdrawiam
Luca

co się dzieje z pralką, gdy brak wody w rurach.
malowanie domku
Ubezpieczenie mieszkania
wyjęcie nóżek na kółkach
Biała klawiatura + klawisze regulacji głośności