Re: Srednie zuzycie pradu

From: " zora" <z...@W...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Srednie zuzycie pradu
Date: Sat, 13 Jan 2007 17:57:22 +0000 (UTC)

Janusz K. <a...@o...pl> napisał(a):

> Dodam jeszcze, że dopiero po uwzględnieniu tych wszystkich "dupsów"
> właczonych cały czas do sieci i biorących "tyle co nic" doszedłem dlaczego
> na miesiąc wychodzi mi jakieś 170kWh, bo z urządzeń tradycyjnie obarczanych,
> jako te zużywające prąd- za diabłą mi nie wychodziło...

Dobrze gadacie obywatelu, u mnie jeszcze telefon/fax na czuwaniu + ładowarki do
komórek grzeją się nadaremnie, no i prawie zawsze jakiś fon się ładuje, bo jest ich
w domu 4 szt, no i ładowarka szczoteczki elektrycznej, no i ładowarka do
akumulatorkó AA i AAA zawsze coś ładuje :) bo to jakies mp-3 , aparat czy inny
badziew rozładował, no i przed robotą trzebaby laptopa naładować :(, niektórzy
pewnie jeszcze golarkę ładują, o wieży stereło nie wspomnę.