Re: Srodek na mszyce

From: "Miszka52" <m...@n...interia.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Srodek na mszyce
Date: Wed, 14 Jun 2006 11:11:58 +0200

:(
Ale chyba można troszkę grzeczniej odpowiedzieć. Po co od razu tak człowieka
dołować?
Nie wszyscy umieją poruszać się perfekt po internecie, po wyszukiwarkach...
Ja też mam trochę z tym problem. Staram sie szukać archiwum grupy, konkretny
temat i np. na temat mikoryzy znalazłam byle co i prawie nie na temat...
Zapytałam więc tu i też dostałam zbywającą odpowiedź, żebym poszukała w
archiwum. A ja wiem, co to mikoryza, a peytałam o doświadczenia
zaawansowanych ogrodników ze szczepieniem grzybnią i czy efekty były
zauważalne.

--
Miszka
http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_miszka52

Użytkownik "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> napisał w wiadomości
> [...]
pomocy na grupie :-)) doradzono mi dwa środki. W temperaturze do 20 stopni
stosować środek KARATE, a powyżej 20 stopni ALPHAGUARD. Oba stosowałam, oba
mszyce likwidują, tylko trzeba sobie kupić strzykawkę do odmierzania ilości,
bo są w płynie.