Środek na wypróżnienie

1. Data: 2005-05-08 01:44:35

Temat: Środek na wypróżnienie
Od: "Zbignief" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
szukam jakiegoś środka na wypróżnienie, przeczyszczenie - który działałby
szybko i po jednorazowym zażyciu. Nie ukrywam że chodzi mi tu o wykręcenie
numeru a nie o jakieś leczenie. Jest coś takiego?

2. Data: 2005-05-08 03:53:08

Temat: Re: Środek na wypróżnienie
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Loperamid. Bez recepty. Ale najpierw sprawdź na sobie.

3. Data: 2005-05-08 06:57:45

Od: "Artur" <a...@a...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek"
> Loperamid. Bez recepty. Ale najpierw sprawdź na sobie.

chyba źle go zrozumiałeś
on szuka czegoś co działałoby wręcz odwrotnie...

Artur

4. Data: 2005-05-08 14:52:29

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:531f.000007bc.427d6f02@newsgate.onet.pl
Od: Zbignief <f...@p...onet.pl>
Było:
> [...]
> działałby szybko i po jednorazowym zażyciu. Nie ukrywam że chodzi
> mi tu o wykręcenie numeru a nie o jakieś leczenie. Jest coś

Chwytasz ofiarę której będziesz wykręcał numer, wiążesz, przywiązujesz do
krzesła, krzesło odchylasz tak około 30' od pionu i podpierasz przygotowaną
wcześniej deską. Musisz mieć przygotowany lejek i rozwieracz do szczęki.
Następnie zaparzasz herbatę o nazwie zemsta Archimedesa (chyba tak to
nazwali na filmie "Ucieczka na Atenę") u nas występuje w sklepach pod nazwą
"Figura 1" albo "Figura 2".
Po zaparzeniu i lekkim ostudzeniu wlewsz delikatnie i powoli napar do ust
ofiary dowcipu, masując szyję i żołądek aby dobrze rozprowadzić płyn po
ustroju.
Po zakończeniu wlewania płynu odwracasz osobę na brzuch i wkładasz jej w
odbyt czopek glicerynowy.

Po zakończeniu tych czynności niepostrzeżenie uwalniasz tą osobę z więzów w
miejscu gdzie została pochwycona i dyskretnie obserwujesz skutki swoich
zabiegów. Można też cihutko chichotać w kątku ...

Zajrzyj tu: http://www.lysiak.chrzanik.com/index.php
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

5. Data: 2005-05-08 18:37:11

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zamiast czopków lepsza będzie lewatywa ;-)

6. Data: 2005-05-08 21:36:40

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:d5l9c9$qo0$1@nemesis.news.tpi.pl
Od: Sławek SWP <s...@w...pl>
Było:
> W: news:531f.000007bc.427d6f02@newsgate.onet.pl
> Od: Zbignief <f...@p...onet.pl>
> Było:

Na poważnie, to gdybyś mojej Mamie (ma przepuklinę pępkową) zafundował coś
silniejszego na przeczyszczenie to mógłbyś ją nawet zabić.

Równie ostrożnie należy podawać środki przeczyszczające osobom mającym
kłopoty z sercem, nadciśnieniem i paruset innymi schorzeniami.

Lepiej zaproś tego kogoś do knajpy i przyklej go/ją do krzesła ...

Zajrzyj tu: http://www.lysiak.chrzanik.com/index.php
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

ziola ulatwiajace zasypianie
Blizna sciagajaca na policzku u malego dziecka
torbielki na jajniku - znowu - ktos pomoze?
Co jeśli nie hemoroidy?
Hemoroidy?