Re: Środki na wzrost potencji

From: "Adam" <A...@t...interia.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna,pl.soc.seks
Subject: Re: Środki na wzrost potencji
Date: Wed, 16 Aug 2006 14:08:58 +0200

Użytkownik "zenek" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
news:ebv028$8dt$1@atlantis.news.tpi.pl...

> W takiej sytuacji w 90 % to wina partnerki - wskazana wizyta u seksuologa
> razem z nia.
> Pozdro
> zenek
WItam

Szczerze - nie sądzę. Z Jej bowiem strony niewiele się zmieniło w naszym
(współ)życiu, natomiast ja zauważam pogorszenie - dochodzi do tego, że gdy
pojawi się erekcja (niestety sam widze że dużo gorsza niż niegdyś, penis nie
zyskuje faktycznej twardości) pozostaje kilka minut może by rozpocząć
współzycie, inaczej mimo trwającej gry wstępnej - ustępuje. Odrębnym
tematem - myślę, że nie związanym z tym, choć być może się mylę - jest dość
szybki wytrysk.

Nie ukrywam - czy się mylę - że tryb życia, tzn. dużo pracy, najczęściej do
1-2 w nocy, stres (odpowiedzialne stanowisko), złe odżywianie mogły zrobic
swoje. Zastanawiam sie na ile to może być efekt czegoś innego - stad jednak
moja prośba o wskazanie specyfików wspomagających organizm.

Pozdrowienia, Adam