Sroki

11. Data: 2007-05-29 10:48:12

Temat: Re: Sroki
Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> Też mam w pobliżu sroki, jak mi zlikwidują te 10 tys szpaków czekających
> jak mi czereśna dojrzeje,
> to będę im wdzięczny. Wyjadają resztki po kocim jedzeniu i są bardzo
> eleganckie, na codzień chodzą
> ubrane i niedzielny garnitur.

Też je lubię, za pogonienie wróbli jestem wdzięczna, bo zjadały pączki
kwiatów. Kocie jedzenie jest pod dachem, wody im nie żałuję. Bardzo
eleganckie ptaszyska.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

12. Data: 2007-05-29 11:52:18

Od: "Roket" <c...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@h...people.pl> napisał w wiadomości

Sroki są zajebiste ;)
Mądre ptaki, jakbym mógł
to bym im poradził żeby były jeszcze bardziej cfane ;))

Rk

13. Data: 2007-05-29 12:43:01

Od: Darek Pakosz <d...@d...uhc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Też je lubię, za pogonienie wróbli jestem wdzięczna, bo zjadały pączki
> kwiatów. Kocie jedzenie jest pod dachem, wody im nie żałuję. Bardzo
> eleganckie ptaszyska.
>
> --
> Krycha&Co(ty) Wiem niewiele, lecz powiem, co wiem,
> http://krycha.kofeina.net choć nie będzie to pewnie myśl złota:
> Najpiękniejszą muzyką przed snem
> jest mruczenie szczęśliwego kota. (F.Klimek)

Czesc,

a nie żal Ci drobnych ptakow spiewajacych, ktore te sroki trzebia?
Zreszta u Ciebie to wszystko jedno - jak masz koty to miej i sroki bo
gniazd slowikow, rudzikow i innych spiewakow u Ciebie na pewno nie ma.
Ja osobiscie nic srokom nie robie ale nie cieszylbym sie z ich obecnosci.

Pozdr.

D.P.

14. Data: 2007-05-29 12:44:05

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kieracinski wrote:

> hmm, "trzebic" to na wsi moze znaczyc cos calkiem innego. Podobnie
> brutalne sa golebie: widzialem jak jeden taki usiadl obok wrobelka,
> ktory wypadl z gniazda pod dachowka i siedzial na rynnie. Golab walil go
> dzibek w glowe, az mnaluch spadl. Golab go nie zezzarl, to byl czysty
> bezlitosny mord. To podobno stardard u tych ptakow (skadinad - pieknych).

To tak jak u ludzi. Wczoraj widziałem pisklaka przechodzącego ulicę.
Kierowca samochodu nadjeżdżającego z naprzeciwka nawet nie próbował
przyhamować i pisklaka rozjechał :-(

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

15. Data: 2007-05-29 12:58:10

Od: "basia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

niszczą małe ptaszki.....wróbli w naszym miescie juz prawie nie
uswiadczysz..za to srok i kraaa...ków pełno przez cały rok
a w ogóle nikt nie odpowiedział, kto jest naturalnym wrogoiem srok..chyba
mogłaby byc jakaś równowaga.....
rozumiem łańcuch pokarmowy, lecz w przypadku srok- urwał mi się
hę?
:)
basia

16. Data: 2007-05-29 18:45:31

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

basia napisał(a):
> [...]
> gniazd slowikow, rudzikow i innych spiewakow u Ciebie na pewno nie ma.
> Ja osobiscie nic srokom nie robie ale nie cieszylbym sie z ich obecnosci.

I małe zwierzęta.

Literatura podaje, że na niektórych terenach ich liczebność reguluje
człowiek.
pozdr. Jerzy

17. Data: 2007-05-29 19:47:37

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

>Zreszta u Ciebie to wszystko jedno - jak masz koty to miej i sroki bo
>gniazd slowikow, rudzikow i innych spiewakow u Ciebie na pewno nie ma.
>D.P.

To nie jest prawdą. Mam 13 dzikich kotów. Drapieżników łowiących wszystko co
żyje. I mam za oknem kilka słowików. Koncerty dają w każdą wiosenną noc od
wielu lat.

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

18. Data: 2007-05-29 21:04:16

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:f3dqtd$8e5$1@news.onet.pl [Szcz]Zbyszek
<d...@p...onet.pl> napisał(a):

> Witam Wszystkich- mam takie nietypowe pytanie- czy szanowni grupowi
> cze zauważają w swoich zielonych enklawach, że będące w pobliżu sroki
> eliminują inne ptactwo ozdobne i śpiewające z okolicy? Jedna para
> zrobiła sobie gniazdo na moim świerku i chyba właśnie to robi. Pies i
> kot już są przez nie terroryzowane . Pozdrawiam :)

Hejka. W życiu bym nie pozwolił, żeby sroka uwiła sobie gniazdo na
naszej działce. Nie lubię krukowatych a srok w szczegółności, mimo że moja
Mama twierdziła, że spotkanie sroki oznacza, że się otrzyma prezent.
Pozdrawiam przesądnie Ja...cki

19. Data: 2007-05-30 06:56:05

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Darek Pakosz wrote:

> a nie żal Ci drobnych ptakow spiewajacych, ktore te sroki trzebia?

Myślę, że dopoki człowiek się nie wmiesza, to przyroda równowagę
zachowa.

> Zreszta u Ciebie to wszystko jedno - jak masz koty to miej i sroki bo
> gniazd slowikow,

Słowik jest, jak najbardziej :) Jaskółki są. Jakieś inne ptaki też są.
I koty i sroki wyłapują tylko osobniki słabsze, których potomstwo
mogłoby być jeszcze słabsze.

> rudzikow i innych spiewakow u Ciebie na pewno nie ma.

Jakieś są, poza słowikiem.

> Ja osobiscie nic srokom nie robie ale nie cieszylbym sie z ich obecnosci.

Nie chciałabym u siebie tylko gołębi, reszta może sobie mieszkać i uczyć
się życ z kotami ;)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

20. Data: 2007-05-30 07:00:01

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafał Wolski wrote:

> To nie jest prawdą. Mam 13 dzikich kotów. Drapieżników łowiących wszystko co
> żyje. I mam za oknem kilka słowików. Koncerty dają w każdą wiosenną noc od
> wielu lat.

U mnie nawet wcześnie rano, tak ok. 4 też :)
Rafale - jedna azalia zakwitła! Śliczna jest.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

cieplo i cieplo a moze wprowadzic troche ciekawej zieleni wokol nas [spam]
Jaka kosiarke elektryczna kupić??
I jak tu kosić?
Czym podlać drzewo lipy by uschło?
Do Rafała W.