Stada ludzkie - logicznie i psychicznie [cross]

21. Data: 2010-02-23 10:28:08

Temat: Re: Stada ludzkie - logicznie i psychicznie [cross]
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maciej Woźniak" <m...@w...pl>
news:hm0842$8ol$1@inews.gazeta.pl...
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Już pisałem. Stado samo je pisze. To nie jest personifikacja.
> Stado ma własną inteligencję i własną moc obliczeniową.
> Ludzie nie potrafią działać na taką skalę.

Dam Ci przykład dający do myślenia.
Członek stada wypija określoną ilość alkoholu i zaczyna się
zachowywać w sposób co najmniej dziwny. Czy ten sposób
napisało mu stado czy raczej nie? :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

22. Data: 2010-02-23 10:32:37

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> Użytkownik "Maciej Woźniak" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nie żartuj!
> Bądź poważny!
> PSP to poważna grupa i zobowiązanie!
>
> Żartuję :-)))), MK

Jesteście niepoważni!!!!

Qra, ja też

23. Data: 2010-02-23 10:41:06

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Taaa???
> A nie stracił już daaaaawno rachuby???
>
> Nie lepiej oddać sie przytulaniu i błogiemu myśleniu o mniej więcej...niczym?
>
> MK

Coś Ci napiszę, ale nie śmiej się za bardzo z 58 letniego dziadka ;p
Nie można mieć wszystkiego co by się chciało, więc skoro nie mogę
się przytulić do prawdziwej Vilarki, to pozostaje substytut:
wirtualne wyobrażenie, które choć wywołuje takie same emocje
- to ma jedną piękną zaletę: od tego nie zachodzi się w ciążę. ;D
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

24. Data: 2010-02-23 10:41:23

Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości

> Dam Ci przykład dający do myślenia.
> Członek stada wypija określoną ilość alkoholu i zaczyna się
> zachowywać w sposób co najmniej dziwny. Czy ten sposób
> napisało mu stado czy raczej nie? :-)

Błędy się zdarzają w najlepszym oprogramowaniu. A w celu
minimalizacji strat stado zaprogramowało wytrzeźwiałkę.

Wiesz, Twoje działanie też zaprogramowało stado. Tylko
nie przewidziało dokładnie wyniku, aż tak mądre to
nie jest, zresztą, gdyby mogło przewidzieć z góry,
jak się zachowasz, nie potrzebowałoby Cię programować
w ogóle, bo mogłoby Cię zastąpić Twoim wirtualnym
modelem.
Teraz, gnojąc Cię, minimalizuje straty.

25. Data: 2010-02-23 10:43:59

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wirtualne wyobrażenie, które choć wywołuje takie same emocje
> - to ma jedną piękną zaletę: od tego nie zachodzi się w ciążę. ;D
Masz...
Poza tym jak taka Vilarka zacznie działać Ci na nerwy, to wyłączysz komputer
:-))) - same zalety widzę.

A pilota do żony skubani nie dali!!!!

MK

26. Data: 2010-02-23 10:54:32

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl>
> [...]

> Masz...
> Poza tym jak taka Vilarka zacznie działać Ci na nerwy, to wyłączysz komputer :-)))

hahaha
Nie możesz zadziałać mi na nerwy bo wyszłaś właśnie na słoneczko
się poprzytukać i pooglądać gruchające gołąbki....
no chyba, że swoją pisaniną zatrzymałem ten zew natury i zostałaś,
a więc wpłynąłem na Twój program ;)
PS. żona w pracy :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

27. Data: 2010-02-23 10:56:53

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Masz...
> Poza tym jak taka Vilarka zacznie działać Ci na nerwy, to wyłączysz

Może wybrał wariant tańszy, bez pilota?
Ale pilota, jak widać, można dokupić w sieci:
http://www.toys4boys.pl/Pilot-Steruj-Kobieta-item223
9.html

Qra

28. Data: 2010-02-23 10:57:38

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się poprzytukać i pooglądać gruchające gołąbki....
> no chyba, że swoją pisaniną zatrzymałem ten zew natury i zostałaś,
Już bywszy, ubłociwszy sie po pachi, MK

29. Data: 2010-02-23 10:59:02

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> Może wybrał wariant tańszy, bez pilota?
> Ale pilota, jak widać, można dokupić w sieci:
> [...]
To jest dobre:
http://www.toys4boys.pl/Magiczna-Rozdzka-Kymera-item
2221.html

może robić też za trzcinkę? MK

30. Data: 2010-02-23 11:09:02

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> [...]

Ale laska!!!

Qra

chorobliwa zazdrosc
kiedy tak naprawde należy zmieniać pracę?
Zniewolone umysły: Hipnoza i nie tylko
XLi
Re: Zlitujcie się nad własnym mózgiem.