*c-bek, ender i inni ze spiętymi pośladkami. spocznij!

1. Data: 2010-02-23 15:10:35

Temat: *c-bek, ender i inni ze spiętymi pośladkami. spocznij!
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=vwDVvKetRv4

--

[---]
Ocenzurowano. Ustawa z 31 lipca 1981 roku o kontroli sygnaturek, publikacji
i widowisk.

2. Data: 2010-02-23 16:08:29

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisal w wiadomosci
> http://www.youtube.com/watch?v=vwDVvKetRv4
>
> --

Wiesz, ze Boby F ma byc jakos w Wawce? maj? lipiec?
17 sierpnia.
Ale sama nie wiem, czy sie wybiore - sie zobaczy.

MK

3. Data: 2010-02-23 16:40:14

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23-luty-10, Vilar wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Uzytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisal w wiadomosci

> Wiesz, ze Boby F ma byc jakos w Wawce? maj? lipiec?
> 17 sierpnia.
> Ale sama nie wiem, czy sie wybiore - sie zobaczy.

widziałem kawałek jego koncertu gdzieś na yt - jak zarządzał salą w ramach
wspólnego śpiewania. super fajny gość. jak będzie hossa w interesach, to
się i wybiorę :)

--

jeśli pływanie wyszczupla, to co wieloryby robią źle?

Stada ludzkie - logicznie i psychicznie [cross]
chorobliwa zazdrosc
kiedy tak naprawde należy zmieniać pracę?
Zniewolone umysły: Hipnoza i nie tylko
XLi