Re: Stały aparat ortodontyczny

From: "Grz Grabowski" <z...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Stały aparat ortodontyczny
Date: Mon, 15 Sep 2003 11:12:32 +0000 (UTC)

pamana <p...@w...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Grz Grabowski" <z...@N...gazeta.pl> napisał

> no to gratuluje ja za 2 miesiace swój sciągam ,bede za nim tesknić :)

> jedynka
> nie
> szczeka
>
> witam w klubie ,mialam podobny problem ,po kilku dniach przywyczaisz się i
> bedzie ok a za kilka miesiecy wszytsko sie wyprostuje i bedzie ok

Tak własnie mi mówiła ortodontka :)

> niczego
> >

> wiem,kwestie przywyczajenia,trzeba miec system na gryzienie ,

Dam rade, narazie to jest jeszcz jeden problem, bo boli, jak gryze :)

> to ona jest szefem ,i lepiej wie ,to dla twojego dobra

:)

> ?
>
> boli po kazdej wizycie przy której lekarz reguluje aparat kilka dni
> jogurtowa dieta i po sprawie

no własnie, ja w sumie jogourty, babany, serek jem :) To mnie wkurza
niesamowicie ... bo jak cos twardszego, to po prostu za bardzo boli, zeby to
pogryzc .... ale to mowisz, ze kilak dni i powinno byc ok ?

> elekrtyczne są nie najlepsze do aparatu,sa za słabe i szybko sie niszczą
> polecam Oral B do aparatów w aptekach,oprócz tego kup sobie wyciorki do
> szczelin międzyzębowych oraz szczoteczkę z takim kłębkiem włosków na końcu.
> obowiązkowe mycie zebów po każdym posiłku.i nie żucie gumy :)

Zaraz ide do apteki i to wszystko zakupie :)