Stan podgorączkowy

1. Data: 2003-12-16 14:49:30

Temat: Stan podgorączkowy
Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
37 stopni można zaliczać już do stanu podgorączkowego, gorączki?
Utrzymująca się temperatura 37 stopni C przez 2 tygodnie wskazuje, że jest
coś nie tak?

Dzięki
Marcin

2. Data: 2003-12-16 19:36:16

Temat: Re: Stan podgorączkowy
Od: Hektor <m...@a...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin" <m...@p...onet.pl> wrote in news:brn69s$764$1@news.onet.pl:

> Witam!
> 37 stopni można zaliczać już do stanu podgorączkowego, gorączki?
> Utrzymująca się temperatura 37 stopni C przez 2 tygodnie wskazuje, że
> jest coś nie tak?

Witam,
Mam podobny problem tzn goraczka (stan podgoraczkowy) oraz bole gardla raz
sa raz nie, powiekszone migdaly. Boje sie ze jestem chory na mononukleoze
poniewaz moj kolega zachorowal na nia i byl w szpitalu, a ja pilem (nalalem
sobie do szklani picia ) z butelki z ktorej on pil "z gwinta". A
zararzenie jest przez sline :(

Mononukleary...
Sumamed + C2H5OH + wątroba..
kręgosłup - Pilne