Stan zapalny dziąsła

1. Data: 2007-01-23 07:41:57

Temat: Stan zapalny dziąsła
Od: "Zanac" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

Nie usunałem na czas pozostalosci po górnej piatce i wdał sie stan zapalny.
Dentysta przepisał mi Dalacin C - mimo ze biore go drugą dobę ( 2x dziennie
po 2 szt.) efektów nie widze. Opuchlizna niebezpiecznie zbliza sie w okolice
oka. Czy powinienem cierpliwie czekac czy poinformowac dentyste?

2. Data: 2007-01-23 18:14:23

Temat: Re: Stan zapalny dziąsła
Od: Radosław Rossa <r...@N...SPAM.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 2 szt.) efektów nie widze. Opuchlizna niebezpiecznie zbliza sie w okolice oka.
> Czy powinienem cierpliwie czekac czy poinformowac dentyste?

A jak myślisz...
Oczywiście, że powiadomić. Obrzęk może się utrzymywać trochę dłużej, niż byśmy
chcieli, ale powiększać się nie powinien.
Dalacin C - w jakiej dawce?

Pzdr.
RR :-)

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 000706-0, 2007-01-23
Przetestowano na: 2007-01-23 19:14:33

3. Data: 2007-01-23 19:31:16

Od: "Zanac" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radosław Rossa" <r...@N...SPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Dalacin C - w jakiej dawce?

Tak jak napisalem wczesniej: 2x dziennie po 2 szt.

4. Data: 2007-01-23 19:41:29

Od: Radosław Rossa <r...@N...SPAM.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak jak napisalem wczesniej: 2x dziennie po 2 szt.

Ok. Ale Dalacin C jest w kapsułkach po 75, 100 i 300 mg.
Nieważne - tak czy inaczej powinieneś pokazać się swojemu dentyście.
Pzdr.
RR :-)

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 000706-0, 2007-01-23
Przetestowano na: 2007-01-23 20:41:36

5. Data: 2007-01-23 19:43:12

Od: Radosław Rossa <r...@N...SPAM.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ok. Ale Dalacin C jest w kapsułkach po 75, 100 i 300 mg.

Powinno być 75, 150, 300 mg... Sorry.

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 000706-0, 2007-01-23
Przetestowano na: 2007-01-23 20:43:25

6. Data: 2007-01-23 19:50:47

Od: "Zanac" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powinno być 75, 150, 300 mg... Sorry.

A masz racje. Są to czopki po 300 mg. Na dobe biore 4 x 300 mg.

7. Data: 2007-01-23 21:45:05

Od: Radosław Rossa <r...@N...SPAM.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A masz racje. Są to czopki po 300 mg. Na dobe biore 4 x 300 mg.

Czopki... Hmm. Nie wiedziałem nawet, że są :-(
Tak, czy inaczej 1200 mg/dobę to na tyle duża (nawet bardzo) dawka, że powinna
załatwić sprawę (o ile oczywiście przyczyna zostałą usunięta).
Zrób RTG okolicy tego (rozumiem, że już usuniętego) zęba i idź z nim do
dentysty.
A póki co (o ile nie jesteś uczulony i nie masz ch. wrzodowej) kup jakikolwiek
ibuprofen, albo pyralginę i bierz w razie bólu (stosuj się do instrukcji na
ulotce - staraj się nie przekraczać zalecanych dawek).
Dalacin oczywiście do bierz do końca.
Pozdrawiam serdecznie.
Radek :-)

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 000706-0, 2007-01-23
Przetestowano na: 2007-01-23 22:45:11

8. Data: 2007-01-23 22:12:18

Od: "Zanac" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrób RTG okolicy tego (rozumiem, że już usuniętego) zęba i idź z nim do
> dentysty.

No co ty! Nie ma mozliwosci usunac zeba w stanie zapalnym. Znieczulenie po
prostu nie dziala. A na zywca? Hm..az taki hojrak to nie jestem .Zreszta
utrata przytomnosci murowana.

9. Data: 2007-01-23 23:53:00

Od: "Mietek" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dziennie po 2 szt.) efektów nie widze. Opuchlizna niebezpiecznie zbliza
> sie w okolice oka. Czy powinienem cierpliwie czekac czy poinformowac

biegiem do dentysty.
Dodatkowo Metronidazol 0,25 3x1

10. Data: 2007-01-24 05:58:44

Od: Radosław Rossa <r...@N...SPAM.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No co ty! Nie ma mozliwosci usunac zeba w stanie zapalnym. Znieczulenie po
> prostu nie dziala. A na zywca? Hm..az taki hojrak to nie jestem .Zreszta
> utrata przytomnosci murowana.

Niekiedy jest taka możliwość. Nie rzadko można znieczulić pacjenta nawet ze st.
zapalnym (artykaina).
A jeżeli obrzęk utrzymuje się (a nawet, o ile dobrze zrozumiałem, powiększa) już
2 dobę po podaniu antybiotyku, to nie ma na co czekać.
Tak, czy inaczej (niczego nowego nie wymyślimy) - czym prędzej do dentysty.
Pzdr.
RR :-)

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 000706-0, 2007-01-23
Przetestowano na: 2007-01-24 06:58:50

skuteczne tabletki ziolowe na uspokojenie
Problem ze zrostem zlamanej reki
licówki kompozytowe a porcelanowe...
kaszel u czterolatka - pomocy!!!!!!!!
kulki ropne w spojowkach