Statoil - hot dogi...

1. Data: 2004-05-11 11:30:49

Temat: Statoil - hot dogi...
Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

czesc,
ja z takim pytaniem, moze ktos bedzie wiedzial...ostatnio wracalem z pracy, juz
potwornie glodny zajechalem na statoil zatankowac i przy okazji zanabylem hot
doga z tzw. kabanosem (zdaje sie, ze w ofercie tez widzialem tam parowke i
chilli). Po prostu super, zadne parowki nie moga sie z tym rownac.
No i w zwiazku z tym pytanie - czy moze ktos sie orientuje, czy mozna gdzies
wlasnie te "kabanosy"(oczywiscie mowie o samych kielbaskach) kupic w jakims
sklepie?

pozdrawiam
d.

1. Data: 2004-05-11 15:58:46

Temat: Re: Statoil - hot dogi...
Od: "jot.be" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> [...]
gdzies
> wlasnie te "kabanosy"(oczywiscie mowie o samych kielbaskach) kupic w

Na tychże samych stacjach.....
Kilka dni temu ktoś w kolejce przede mną kupował.
Taką dużą paczkę.Ze 20 sztuk.

Pozdr

1. Data: 2004-05-11 20:49:31

Od: <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jot.be" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> .
> gdzies
> jakims
>
> Na tychże samych stacjach.....
> Kilka dni temu ktoś w kolejce przede mną kupował.
> Taką dużą paczkę.Ze 20 sztuk.
>
> Pozdr

Wiesz jak to jest jak sie jest glodnym i sie cos kupi:) Mialem tak jak
jechalem na rowerze upal kilka dobrych km w nogach i stacja benzynowa,
kupilem reedsa wypilem i coz smakowal mi bardzo:) dojechalem do domu
zszedlem na dol kupilem szesciopak i jak odpoczalem to przezylem straszne
rozczarowanie w domu nie smakowal wogole:)
Pozdrawiam
P.

1. Data: 2004-05-12 06:03:08

Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "jot.be" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

powaznie? nawet mi do glowy nie wpadlo zeby zapytac ;) thx za info

> [...]
> zszedlem na dol kupilem szesciopak i jak odpoczalem to przezylem straszne
> rozczarowanie w domu nie smakowal wogole:)

czasem bywa, ale mimo wszystko zaryzykuje ;)

jeszcze raz thx
pozdrawiam
d.

poleacm sałatke