Stawianie baniek, potrzebuje szybkiej odpowiedzi

21. Data: 2007-12-07 10:13:53

Temat: Re: Stawianie baniek, potrzebuje szybkiej odpowiedzi
Od: "glizda" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rosak" napisał

> Witam,
> wracając z pracy odebrałem z apteki zamówione wcześniej bańki bezogniowe
>Jednak w instrukcji kilka razy napisano że baniek nie można stawiać bez
>wcześniejszej konsultacji z lekarzem który musi pacjenta przebadać. Trochę
>się więc boję robić to na własną odpowiedzialność choć wydaje mi się że to
>przesada.

Wydaje mi się, że producent baniek musiał taką informację w instrukcji
zamieścić, bo bańki mogą byc niebezpieczne dla osób z chorobami skóry albo z
hemofilią.

22. Data: 2007-12-07 13:25:34

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak"

> Nowe przyszło z ideą pokazania, jakim to jest dominatorem.
> Ale nie zna możliwości tutejszej gawiedzi.

ON ma problem. Więc cała gawiedź winna zastygnąć w zachwycie nad wagą TEGO
problemu.

> Masz cudownie pięknego siga, Ewo :-)
>
> Qra, chwilowo bez
Psd jest nieustającym źródłem smacznych sigów. :D
Właśnie się przymierzam do następnego:
"Pisz sobie np. na alt.pl.test, tam tym bardziej nie ma obowiązku
odpowiadania na pytanie." (c) rosak

EwaSzy
Dzieci są rozciągliwe i mają haczyki na końcach palców.
(c) Elske

23. Data: 2007-12-07 16:42:02

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
wiadomości news:slrnflgtjv.4bt.samotnik@localhost.localdomain..
.

> Czy bańki mają jakiekolwiek uzasadnienie medyczne?

Mają. Krew z wybroczyn podskórnych (po postawieniu baniek), jest traktowana
przez układ immunologiczny jak obcogatunkowe białko, a celem zabiegu jest
pobudzenie ukł. odpornościowego do zwalczania intruzów (także infekcji
spowodowanej przeziębieniem) co tym samym ułatwia proces zdrowienia.

Krystyna
--
Chciałbym odkrywać prawa przyrody bez niczyjej zgody. J.Grabowski

24. Data: 2007-12-07 21:59:08

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dora" <B...@o...pl> napisał w wiadomości
> Moja znajoma stawia bańki swojemu 4 letniemu dziecku i jest zadowolona.

A co dokladnie spowodowalo to zadowolenie? Dziecko nagle ozdrowialo, czy na
dluzej nabylo odpornosc? Serio pytam. Tez kiedys mi banki w dziecinstwie
stawiano, nie lubilam ustrojstwa. Ale moze czas powrocic do metod naszych
babek?
Iwona

25. Data: 2007-12-07 22:38:19

Od: "Fenio" <F...@n...ma.maila> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* wrote:
> [...]
> celem zabiegu jest pobudzenie ukł. odpornościowego do zwalczania
> intruzów (także infekcji spowodowanej przeziębieniem) co tym samym

Jeśli wytłumaczenie zasady działania jest taką "oczywistą oczywistością" to
dlaczego bańki nadal nie mają żadnego uznania ze strony nauki ? Spisek
środowiska medycznego czy może są zbyt głupi aby pojąc zasade działania
baniek ?

Fenio

26. Data: 2007-12-07 22:45:47

Od: "Fenio" <F...@n...ma.maila> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka wrote:
> Ale moze czas powrocic
> do metod naszych babek?

Polecam od razu powrócić do metod naszych pra pra pra babek. Upuszczania
krwi, pijawek i księdza z kropidłem. A tak na poważnie to ludzie zamiast iśc
do przodu to się cofają.

Fenio

27. Data: 2007-12-07 22:47:51

Od: "bazyli4" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fenio" <F...@n...ma.maila> napisał w wiadomości

> [...]
> to dlaczego bańki nadal nie mają żadnego uznania ze strony nauki ? Spisek
> środowiska medycznego czy może są zbyt głupi aby pojąc zasade działania

Podpowiem zasadę działania... pośrednio, ale podpowiem... o strefach na
skórze słyszał? One się nawet nazywają od jednego pana, co je opisał... a w
średniowieczu w rzutach narządów wprowadzano pod skórę kawałki szmatek lub
sznurka wytarzanego w ziemi... zaskakujące rezultaty... nie kpię... poszukać
informacji warto ;o)

Pzdr
Paweł

28. Data: 2007-12-07 23:00:15

Od: "Fenio" <F...@n...ma.maila> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 wrote:
> [...]
> kawałki szmatek lub sznurka wytarzanego w ziemi... zaskakujące
> rezultaty... nie kpię... poszukać informacji warto ;o)

Jak poszukam to znajde nawet informacje że według ludzi w pewnym wieku
upuszczanie krwi również było skuteczne i również tłumaczono zasade
działania tej terapii :) Pytam się tylko dlaczego dzisiaj w 2007r bański są
przez środowisko medyczne uznawane za ezoteryke czyli wrzucając je do
jednego worka z wróżbami i czarami ? No chyba że mówimy o działaniu placebo.

Fenio

29. Data: 2007-12-07 23:10:36

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fenio wrote:

> [...]
> są przez środowisko medyczne uznawane za ezoteryke czyli wrzucając je do
> jednego worka z wróżbami i czarami ? No chyba że mówimy o działaniu

przeciez juz na to pytanie odpowiedzialem

--
www.vegie.pl

30. Data: 2007-12-07 23:15:45

Od: "Fenio" <F...@n...ma.maila> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki wrote:
> przeciez juz na to pytanie odpowiedzialem

Nie odpowiedziałeś. Pytam dlaczego nauka odrzuca bańki skoro istnieje
(według plotek i wiedzy historycznej) wytłumaczalna zasada ich działania ?
Może dlatego że zasada jest błędna i nie ma działania innego od placebo ?

Fenio

Grzybica w gardle + niski poziom cukru
zarabianie przez internet w domu
spuchniete jadra