Stawianie baniek, potrzebuje szybkiej odpowiedzi

41. Data: 2007-12-08 09:20:17

Temat: Re: Stawianie baniek, potrzebuje szybkiej odpowiedzi
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fenio wrote:

> [...]
> rygorystyczna pod względem weryfikacji stosowanych metod w przeciwieństwie
> do dnia dzisiejszego. Innymi słowy kiedyś przyjmowało się pewne działania
> za pewnik bez ich weryfikacji, jako argument za uznawało się powszechną
> akceptacje tej metody oraz przekonanie społeczeństwa że działa.
> Szczególnie gdy panowała socjalistyczna bieda i zacofanie to takie metody
> były jak najbardziej politycznie poprawne i potrzebne ;) Po co wydawać
> miliony na tworzenie lub sprowadzanie drogich farmaceutyków. Kilka małych
> słoików, denaturat, ogień i po problemie ;)

Ostatnio czytałem badania statystyczne nt przetaczania krwi do operacji.
Rozważano przypadki, gdy krwi nie podano bo po prostu jej zabrakło, więc
nie można było spełnić polecenia lekarza - który uważał że przetoczyć
trzeba. Okazało się, że przeżywalność w grupie "gorzej potraktowanych" była
o całą klasę wyższa niż wśród potraktowanych "prawidłowo".

Obecnie najgroźniejszym mitem jest wiara w skuteczność antybiotyków na
przeziębienie. Antybiole czasem ratują życie, ale tak pozatym to syf który
rozwala całkowicie naturalne systemy obronne. Niemniej są drogie, koncerny
na nich zarabiają więc.. przepisuje się toto jak witaminy. A ludzie chorują
częściej i częściej, więcej kasy zostawiają w aptekach - I O TO CHODZI :D

Słowo - klucz w Twojej wypowiedzi to "miliony". Prawie dobrze, ale dodaj
kilka zer. Zrozumiesz, czemu tak uporczywie odrzuca się bądź lekceważy
WSZYSTKIE metody prowadzące do trwałego wzmocnienia odporności, ewentualnie
możliwe do zastosowania w domu bez wizyty w aptece. Ilu spotkałeś lekarzy,
którzy jako główny środek leczniczy zalecają zmianę diety, witaminki i
ruch?

> Wszystko co jest skuteczne jest modna bo... jest skuteczne :) Skoro
> dzisiaj są nie modne to widocznie z tego samego powodu co metody medyczne
> stosowane w Średniowieczu.

o święta naiwności...

> Jeśli ta metoda wyleczyła by pacjenta tak samo lub lepiej od farmaceutyków
> to jestem przekonany że nikt nie miał by nic przeciwko. Bo każdy chory
> chce jak najszybciej wyzdrowieć.

zapominasz, że ktoś chce jeszcze na tym chorym zarobić.

--
www.vegie.pl

42. Data: 2007-12-08 10:06:32

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fenio" <F...@n...ma.maila> napisał w wiadomości

> [...]
> każdy chory chce jak najszybciej wyzdrowieć.

> Tak wiem. Jednak skuteczność tej metody jest potwierdzona i odbiega

Udowodnij mi, że bańki - to tylko czary mary (czyli placebo). Sam Twój osąd
nic nie znaczy. Dokładnie na tej samej zasadzie (i skutecznie) działa
metoda autohemoterapii. Słyszałeś o niej?
http://netsprint.sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2442013
http://autohemoterapia.gu.ma/
http://autohemoterapia1.gu.ma/

Właściwe miejsce krwi jest WEWNĄTRZ naczyń krwionośnych. POZA naczyniami -
krew jest "atakowana" przez układ immunologiczny.
To nie ma nic wspólnego z placebo, Fenio :)

Krystyna
--
Nie należy mylić prawdy z opinią większości. Jean Cocteau

43. Data: 2007-12-08 20:55:20

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam od razu powrócić do metod naszych pra pra pra babek. Upuszczania
> krwi, pijawek i księdza z kropidłem. A tak na poważnie to ludzie zamiast
> iśc do przodu to się cofają.

To 'chodzenie do przodu' niedlugo nas wybije: smogi, dziura ozonowa, ptasia
grypa, wsciekle krowy, choroby cywilizacyjne itp. atrakcje, stworzone na
bazie nowoczesnosci.
Iwona

44. Data: 2007-12-13 10:32:39

Od: JoannElle <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mabix pisze:
> Hej,
> Ja jak bylam malutka przychodzila pielegniarka i stawiala mi banki
> ogniowe. Jak sie pojawily banki bezogniowe to mama nauczyla sie sama mi
> stawiac. Na swojej nodze se uczyla czy dobrze naciaga. Zadnych
> konsultacji juz wtedy nie robilismy. Po bankach 3 dni bez wychodzenia z
> lozka lezec trzeba.

Ja chce bańki!!! Niech wszyscy wokół mnie skaczą!

Pozdr, JoannElle

--
http://joannelle.digart.pl
GG:2137641