Stek

111. Data: 2006-03-15 23:42:29

Temat: Re: Stek
Od: "Misiek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl>
napisał w wiadomości news:dva09b$7fu$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Ależ Władysław jest tego samego zdania, co ja. To Ty nam wpierasz, że
> befsztyk to nie stek. NIe splonkuję, poczekam aż udowodnisz swoją tezę :)

Wystarcza twoje slowa:
"...> Befsztyk nie jest zwykłym stekiem...."

A jesli jestes rakim leniem i niew chce ci sie poszukac... to juz nie moja
sprawa

Jest takie powiedzenie:
"... moze jeszcze mam udowodnic ze nie jestem wielbladem..."
jak dla mnie EOT bo... nie chce mi sie z wami gadac
;-)

112. Data: 2006-03-16 00:04:15

Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misiek" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Wystarcza twoje slowa:
> "...> Befsztyk nie jest zwykłym stekiem...."

Człowieku. Tam był ciąg dalszy. Jeśli masz IQ troche większe niż delfin, to
przyjrzyj się temu dokładnie. Podkreśl sobie słowo "zwykłym" na czerwono, bo
jest kluczowe :)

> Jest takie powiedzenie:
> "... moze jeszcze mam udowodnic ze nie jestem wielbladem..."
> jak dla mnie EOT bo... nie chce mi sie z wami gadac

Ej, chyba nie tchórzysz przed niemożnością odparcia argumentów?

Margola

113. Data: 2006-03-16 00:10:56

Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:dvaa70$8uu$1@nemesis.news.tpi.pl, Margola wrote:
> Jeśli masz IQ troche większe niż
> delfin,

No coś ty, "Autostopem przez galaktykę" nie czytałaś?

Hania
--
***
Google might not be right, but it certainly is quick.

114. Data: 2006-03-16 00:12:27

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:dvaa70$8uu$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Jeśli masz IQ troche większe niż delfin, to
> przyjrzyj się temu dokładnie.

No, delfiny ponoć bardzo inteligentne, stosuje się je w terapii, potrafią
uratować człowieka i mówią ponoć własnym językiem. W jednym serialu nawet
widziałam, że mówiły - ale to science fiction trochę było...:P

Pozdrawiam,
Akulka

115. Data: 2006-03-16 00:40:13

Od: Magdalena Bassett <n...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Akulka wrote:

> [...]
> uratować człowieka i mówią ponoć własnym językiem. W jednym serialu nawet
> widziałam, że mówiły - ale to science fiction trochę było...:P

Bronie IQ delfinow. Delfiny sa niesamowite. Bawia sie z ludzmi na
falach, scigaja sie z lodziami,wydaja piski i dzwieki, ktore zawracaja
grupy delfinow jak trabka kawalerie w polu. Widzialam to wielokrotnie,
rowniez plywaly kolo mnie w Pacyfiku - czasem daja sie dotknac, sa
delikatne, jedwabiste, miekkie. Niesamowite przezycie.
MB

116. Data: 2006-03-16 00:49:11

Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <n...@b...com> napisał w
wiadomości news:4418B3ED.5030906@bluemoonlavender.com...

> Bronie IQ delfinow.

Gwoli wyjaśnienia. Delfiny bardzo doceniam, nie wiem, czy nie przeceniam
miśków natomiast.

Margola

117. Data: 2006-03-16 02:43:55

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyjrzyj się temu dokładnie. Podkreśl sobie słowo "zwykłym" na czerwono,

Margola! Co Ty chcesz od delfinów??? O_O
Ania
--
******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
************************* www.madej.master.pl ************************

118. Data: 2006-03-16 02:45:05

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:dvacmp$mtm$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Gwoli wyjaśnienia. Delfiny bardzo doceniam, nie wiem, czy nie przeceniam
> miśków natomiast.

A tu się zgadzam, zdecydowanie przeceniasz... ;)
Ania

119. Data: 2006-03-16 05:37:01

Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@nn" <a...@p...pl> napisał w wiadomości

> Margola! Co Ty chcesz od delfinów??? O_O
> Ania

Jednak muszę wyjaśnić :)
W pierwszym momencie chciałam użyć jako odnośnika Renaty Beger, ale uznałam,
że ten stopień inteligencji ma na pewno, skoro posiadł umiejętnośc czytania
i pisania. Nawet, jeśli czyta bez zrozumienia. Potem przyszedł mi na myśl
delfin, który jest ssakiem inteligentnym. Uznałam go za dobry odnosnik.
MIało nie być obraźliwe dla Miśka, wyszło obraźliwie dla delfinów.... hm.

Margola

120. Data: 2006-03-16 05:53:36

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dv90eh$f31$1@polsl.pl>, "Misiek" <p...@g...pl> wrote:

> Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> >

> (ciach)

> Radze wroc jak nauczysz sie czytac i korzystac z zamieszczonych linkow
> Bitki ROBI sie z poledwicy wolowej (wieprzowej zreszta tez)
> Bryzol rowniez

Można robić, owszem. Ale to marnowanie polędwicy.

Władysław

moja nowa wizja kuchenna - lekkostrawnie
co z soji?
Krem do tortu
Dobry schabowy z kapustą
Jabłecznik , szarlotka